Hangi marka motosiklet kullanıyorsunuz?

Hangi marka motosiklet kullanıyorsunuz?

  • Aprilia

    Oy: 15 0.7%
  • Asya

    Oy: 45 2.1%
  • Bmw

    Oy: 39 1.8%
  • Ducati

    Oy: 6 0.3%
  • Gilera

    Oy: 14 0.7%
  • Harley-Davidson

    Oy: 8 0.4%
  • Honda

    Oy: 528 24.5%
  • Hyosung

    Oy: 144 6.7%
  • Jawa

    Oy: 6 0.3%
  • Jinlun

    Oy: 17 0.8%
  • Kanuni

    Oy: 124 5.8%
  • Kawasaki

    Oy: 77 3.6%
  • Keeway

    Oy: 42 2.0%
  • KTM

    Oy: 15 0.7%
  • Mobylette

    Oy: 15 0.7%
  • Mondial

    Oy: 234 10.9%
  • Motoran

    Oy: 10 0.5%
  • Peugeot

    Oy: 9 0.4%
  • Piaggio

    Oy: 20 0.9%
  • Ramzey

    Oy: 39 1.8%
  • Regal Raptor

    Oy: 31 1.4%
  • Skyteam

    Oy: 2 0.1%
  • Suzuki

    Oy: 109 5.1%
  • SYM

    Oy: 25 1.2%
  • Kymco

    Oy: 48 2.2%
  • Triumph

    Oy: 3 0.1%
  • Vespa

    Oy: 7 0.3%
  • Yamaha

    Oy: 325 15.1%
  • Zealsun

    Oy: 15 0.7%
  • Diğer Markalar

    Oy: 125 5.8%
  • TVS

    Oy: 32 1.5%
  • Bisan

    Oy: 24 1.1%

  • Kullanılan toplam oy
    2,153
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Ağu 2008
Mesajlar
6
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Honda... Hayat onda...
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Honda CBR 600RR

n748153778_795149_1621.jpg
 
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
130
kymco'nun scooter pazarında dünyada önemli pazarı olduğunu sölemişlerdi ama ankette değil:pr:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
istanbulda olduğum zamanlarda kanuni tiger 250 ve suzuki dl 650
kktc de gilera nexus 500, yamaha virago 1100 ve arada sırada harley davidson streetbob

ama en çok gilera yı kullandığımdan oyumu ondan yana kullandım....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Honda CBR 125--Yamaha YBR 125--Yamaha Cygnus Rs 125--Suzuki GS 500--Suzuki GSX-R 1000 Bunlardan en çok sevdiğim ,,lezzet aldığım Makina Yamaha Rs 125 Cygnus.......
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
ya kahretsin 17.500 deyim debriyajim ilk günki gibi:queen::queen::queen:Allah nazardan saklasin.... bisikletmiş pehh....:farao::p:)

benim motora yaptıklarımın onda birini yapsan sana yeter:D sen o motoru bi kaç saatligine kardeşime ver piston kolunu kırsın:D tek sıkıntım yolda kapışıcak motor olmaması:D
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
benim motora yaptıklarımın onda birini yapsan sana yeter:D sen o motoru bi kaç saatligine kardeşime ver piston kolunu kırsın:D tek sıkıntım yolda kapışıcak motor olmaması:D

biz motorcuyuz olm motor katili degiliz:queen::queen:uzun yolda gel:queen: benim makina uzun yolda açiliyo 500 km sonra falan debriyaj falan anca açiliyo:queen:

ybrler bu güne kadar ne kullanicilar gördüler hiç birinde krank kolu kırılmadi ayrica...

yani benim duydugum gördügüm yok:mrgreen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst