Dövme Yaptıracağım ; Motor Figürü arıyorum !

Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi tmmda en başta da tartışıldı zaten.sende biliyosun ne olduğunu neden defalrca yazılıo ki
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yeni gelenler sayfaları okumaya üşendiği için bilmiyorlar ki :)

Bu arada su yeni Hyo alan dövmeci varya :) Sanrım yarın ya da öbür gün giderim yanında ; İstanbul - Şişlideymiş...

MSN e girince sorcambakalım müsait miymiş :)
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya tmm o zamn dini içeriğe giremyin beyler
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Rossi.:p
.
7940-30369l.jpg



Rossi Ve 46 numeroo motosikleti..:p

www.redbullindianapolisgp.com.jpg


Ve dahası için TIKLAYIN..:)

.
Başkası için tekrar TIKLAYIN..:)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
@ muratgergerli

Cok teşekkürler cidden güzeL modeller mevcut :) :rendeer:

Buyrun :
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
615
abi tmmda en başta da tartışıldı zaten.sende biliyosun ne olduğunu neden defalrca yazılıo ki

Yeni gelenler sayfaları okumaya üşendiği için bilmiyorlar ki :):)

Arkadaşım sayfaları okudum merak etme. İçimden yazmak geldi yazdım. O kadar.

O yazılanın sonucunda dövme yaptırmak caizdir sonucu çıkıyo. Ama değil işte. İnsanlar yanlış öğrenmesin diye yazdım.

O yazının bir kısmı doğru, Süleyman Ateş'in olabilir. Ama bir kısmı safsatadan başka birşey değil.

Günahları küçümsemek en büyük günahtır. Bedeniniz sizin değil, emanet. O bedeni size Allah verdi.
Birisine motorunuzu emanet etseniz, 2 gün sonra geldiğinizde motorun sağında solunda saçma sapan resimler, motorun rengine aykırı boyalar olduğunu görseniz hoşunuza gider mi?

Allah insanı en güzel şekliyle yaratmıştır. Bu yüzden kalıcı müdehaleler yapamazsınız. Kadınlar makyajlı daha güzel oluyor derseniz onun da yanıtı şu olabilir :

Hanımlar eşlerine güzel görünmek için çaba harcayıp makyaj yapabilir. Bu çaba sırf eşlerine has bir çaba olacağı için eşlerin arasındaki sevgiyi artırır. Kadınlar bu yüzden makyaja güzelleşebilir (fakat bu halleriyle yabancı erkeklerin göreceği ortamlarda bulunmaları caiz değildir. Çünkü böyle yaparsa eşiyle arasında özel kalması gereken o şeyi zedelemiş olacaktır.)

Sadece ilgilenenlere bilgi olsun diye yazıyorum. İlgilenmeyenler gereksiz yorum yapmasın.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
166
günahsa günah. eğer "kul hakkı yiyenler dışındaki her tür günah er geç bağışlanacak"sa biraz yanar ondan sonra girerler cennete.

"Günahları küçümsemek en büyük günah"sa o da benim bilecegim iş, küçümsüyorum işte. dünyada milyarca insanın yemediği halt kalmasın, bir dövmeden ebelenelim öyle mi... anlamsız.

neyse. elinde SS dövmesi olan varsa post ederse süper olur arkadaşlar, ortalık chopper ve scooter dövmesinden geçilmiyor, sıkıcı.
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
overrider... Arkadaşım burası motosiklet forumu. Diyanet İşleri Başkanlığı'nın fetva sayfası değil.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Arkadaşım sayfaları okudum merak etme. İçimden yazmak geldi yazdım. O kadar.

O yazılanın sonucunda dövme yaptırmak caizdir sonucu çıkıyo. Ama değil işte. İnsanlar yanlış öğrenmesin diye yazdım.

O yazının bir kısmı doğru, Süleyman Ateş'in olabilir. Ama bir kısmı safsatadan başka birşey değil.

Günahları küçümsemek en büyük günahtır. Bedeniniz sizin değil, emanet. O bedeni size Allah verdi.
Birisine motorunuzu emanet etseniz, 2 gün sonra geldiğinizde motorun sağında solunda saçma sapan resimler, motorun rengine aykırı boyalar olduğunu görseniz hoşunuza gider mi?

Allah insanı en güzel şekliyle yaratmıştır. Bu yüzden kalıcı müdehaleler yapamazsınız. Kadınlar makyajlı daha güzel oluyor derseniz onun da yanıtı şu olabilir :

Hanımlar eşlerine güzel görünmek için çaba harcayıp makyaj yapabilir. Bu çaba sırf eşlerine has bir çaba olacağı için eşlerin arasındaki sevgiyi artırır. Kadınlar bu yüzden makyaja güzelleşebilir (fakat bu halleriyle yabancı erkeklerin göreceği ortamlarda bulunmaları caiz değildir. Çünkü böyle yaparsa eşiyle arasında özel kalması gereken o şeyi zedelemiş olacaktır.)

Sadece ilgilenenlere bilgi olsun diye yazıyorum. İlgilenmeyenler gereksiz yorum yapmasın.

burda ne söylesen yanlış anlaşılırsın...arkadaşlardan biri kulhakı hariç diğer günahların affı biraz yanma karşılığında mümkün demiş.:cyclopsansana tavsiyem çakmağını yakıp parmağını ateşe tut biraz yanmaya değermi birdaha düşün
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hala mı müslümanlık konusu ya ...
milletten size ne :pr::farao:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
yapanada yaptıranada hayırlı olsun:)bize seçenek sunmak düşer sadece kibarca:p
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
hala mı müslümanlık konusu ya ...
milletten size ne :pr::farao:

:cat: :cat: ooffff offf iki tane var 3. yolda 4. aklımda bişi olsaydı ben yanardım bu dunyada yanmadım allah bana hyo verdi 21 yasında :) imanın kimde oldugu belli olmaz sömürdünüz dini zaten bari buraya tasımayın baslıgı bi okuyun dostum gunahını sevabını sormamıs fikir istemiş amaaa yoooook biz illa saptırıcaz konuyu dayanamayız hey allahım yaa abi hala yaptırmadınmı sen dovmeyi yaptırda motor camiası rahat bi nefes alsın hatta artık inadına yaptır :mrgreen:

overrider... Arkadaşım burası motosiklet forumu. Diyanet İşleri Başkanlığı'nın fetva sayfası değil.

:cat: :cat: :cat: :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Kendim Chopper tutkunu olduğum için bu dövmeyi yaptırmaya karar verdim. Ve yaptırdı

m. :queen:
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:cat: :cat: ooffff offf iki tane var 3. yolda 4. aklımda bişi olsaydı ben yanardım bu dunyada yanmadım allah bana hyo verdi 21 yasında :) imanın kimde oldugu belli olmaz sömürdünüz dini zaten bari buraya tasımayın baslıgı bi okuyun dostum gunahını sevabını sormamıs fikir istemiş amaaa yoooook biz illa saptırıcaz konuyu dayanamayız hey allahım yaa abi hala yaptırmadınmı sen dovmeyi yaptırda motor camiası rahat bi nefes alsın hatta artık inadına yaptır :mrgreen:



:cat: :cat: :cat: :cat:

yaptırmasan 600RR weriridi:p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar ; Hepinize teşekkürlerimi bir kez daha dile getiriyorum ve şunu belirtmek istiyorum.. Hiç bir arkadaşımız Yanlış olsun diye bişeyler yazmaz buraya.. Overrider Arkadaşımız da düşüncelerini paylasmıs ; Gayet güzel şeyler yazmış...SaYGıLaR ..

Burda Kızacak gücenecek bişi göremiyorum...
Ayrıca Bu baslık artık Benim problemimden cıktı.. Motosiklet.net ' in Dövme ile ilgili herşey konusu haline geldi...
Herhangi bir sorusu olan model görmek isteyen Burdn faydalanabileek ve cok da iyi oldu... Zaten anasayfaya bütün modelleri ekleyeceğim şimdi ..

Bana geLince Ben Hayabusa Dövmesinde karar kıldım.. Arayan arkadaşlar 5 dakika sonra tüm modellere bakabilir :cherry:

Arkadalar İLK Msj ı değiştiremiyorum.. Yine bir sorun var sanıyorum sitede... :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
paylaşım için tşk.çok yararlı oldu:p
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
615
overrider... Arkadaşım burası motosiklet forumu. Diyanet İşleri Başkanlığı'nın fetva sayfası değil.

Burası motosiklet forumu değil, "motosikletseverler" forumu. Her motosikletsever de kendi görüşünü yazar, kısıtlayamazsınız. Motosiklet = özgürlüktür.

Küfretmediği, ahlaki kuralların dışına çıkmadığı sürece birisine şunun hakkında yazma bunun hakkında yaz vs. gibi yorum yapanlar asla motosiklet tutkunuyum demesin. Hava atmak, dikkat çekmek, kız tavlamak için motosiklet sahibi olmaya çalışan, "özgür" motorcu ruhunun M sinden anlayan insanlar sadece.

günahsa günah. eğer "kul hakkı yiyenler dışındaki her tür günah er geç bağışlanacak"sa biraz yanar ondan sonra girerler cennete.

"Günahları küçümsemek en büyük günah"sa o da benim bilecegim iş, küçümsüyorum işte. dünyada milyarca insanın yemediği halt kalmasın, bir dövmeden ebelenelim öyle mi... anlamsız.

neyse. elinde SS dövmesi olan varsa post ederse süper olur arkadaşlar, ortalık chopper ve scooter dövmesinden geçilmiyor, sıkıcı.



Günahını sevabını bildikten sonra herkes istediği günahı işlemekte de özgürdür. Sonuçlarına katlanır...

Kimse saçma sapan kendini aklamaya çalışmasın, yok herkes neler yapıyomuş dövme yapsalar ne olurmuş da vs. vs. Kendinizi küçük düşürmeyin. Ben uyardıktan sonra gerisi Allah'la senin aranda.

Senden görüp dövme yaptıranların günahını da yükleneceksin. Burada 10 kişi özenip dövme yaptırsa o paraya ihtiyacı olan belki 2-3 arkadaşa motosiklet alınır. Dünyalar onların olur.

Bazı şeylere dikkat etmediğiniz halde iyi insan olduğunuzu iddia ediyorsanız, böyle bir kampanya başlatın.

Forumdaki herkes sigarayı bıraksa yine her ay 2-3 arkadaşa motosiklet alınır. buradaki kardeşliğin de tadından yenmez.

Hani nerede? Madem çok iyisiniz, iddia ediyorsunuz, iyiliğinizi fedakarığınızı görelim.

Ayrıca günah işleyen bilmeden işleyip samimi tövbe ederse Allah affeder ama bilmediği anlamadığı konularda küstahça yorum yapanı, kibirlenip nasihat dinlemeyeni, başka insanları da yanlışa sürükleyeni affetmez.

Herşeyin suyunu çıkarıyorsunuz resmen.

Kimsenin kimseye karıştığı vs. yok. Herkes özgürce düşüncesini söyler, burası FORUM.

Burada olmaması gereken bişey varsa bence suratlarına vs. dövme yaptırıp insanlıktan çıkmış o yaratıkların resmini koymak. Görünce resmen tiksindim!
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Burası motosiklet forumu değil, "motosikletseverler" forumu. Her motosikletsever de kendi görüşünü yazar, kısıtlayamazsınız. Motosiklet = özgürlüktür.

Küfretmediği, ahlaki kuralların dışına çıkmadığı sürece birisine şunun hakkında yazma bunun hakkında yaz vs. gibi yorum yapanlar asla motosiklet tutkunuyum demesin. Hava atmak, dikkat çekmek, kız tavlamak için motosiklet sahibi olmaya çalışan, "özgür" motorcu ruhunun M sinden anlayan insanlar sadece.





Günahını sevabını bildikten sonra herkes istediği günahı işlemekte de özgürdür. Sonuçlarına katlanır...

Kimse saçma sapan kendini aklamaya çalışmasın, yok herkes neler yapıyomuş dövme yapsalar ne olurmuş da vs. vs. Kendinizi küçük düşürmeyin. Ben uyardıktan sonra gerisi Allah'la senin aranda.

Senden görüp dövme yaptıranların günahını da yükleneceksin. Burada 10 kişi özenip dövme yaptırsa o paraya ihtiyacı olan belki 2-3 arkadaşa motosiklet alınır. Dünyalar onların olur.

Bazı şeylere dikkat etmediğiniz halde iyi insan olduğunuzu iddia ediyorsanız, böyle bir kampanya başlatın.

Forumdaki herkes sigarayı bıraksa yine her ay 2-3 arkadaşa motosiklet alınır. buradaki kardeşliğin de tadından yenmez.

Hani nerede? Madem çok iyisiniz, iddia ediyorsunuz, iyiliğinizi fedakarığınızı görelim.

Ayrıca günah işleyen bilmeden işleyip samimi tövbe ederse Allah affeder ama bilmediği anlamadığı konularda küstahça yorum yapanı, kibirlenip nasihat dinlemeyeni, başka insanları da yanlışa sürükleyeni affetmez.

Herşeyin suyunu çıkarıyorsunuz resmen.

Kimsenin kimseye karıştığı vs. yok. Herkes özgürce düşüncesini söyler, burası FORUM.

Burada olmaması gereken bişey varsa bence suratlarına vs. dövme yaptırıp insanlıktan çıkmış o yaratıkların resmini koymak. Görünce resmen tiksindim!

hocam zaten kimse kimsenin ögürlüğünü kısıtlayamaz.en başta tartışmıştık bizde.ama sonuç olarak o mesajlar silinmiş.tek istenilen konu dışına çıkılmaması.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst