Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Arkadaşlar dün eve gidişte anadolu yakasına yağmur yağmış her halde benim köprüye girişimden beş dakka önce yağış kesilmiş köprü üstü ıslaktı güneşte olunca bir ara aynadan baktığımda arka tekerden püskürtülen camuru ve su zerreçiklerini gördüm inanın arkamda neredeyse pus oluşmuş vaziyette idi daha öncede yağmurda motor kullandım ama arkada ğüneş olunca daha fazla dikkatimi cekti motorun orjinalliğini bozmadan buraya nasıl önlem alalımda sırtımıza kadar bu camur gelmesin bu konuda ne yapabiliriz buda günün MCT sorusu olsun :)

Cevap veriyorum, çamurluğu uzatarak :p
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Mikey, Uğur abi selamlar.
Herşey yolunda gezintiye devam ediyoruz. Kaza bela olmadığı sürece tırtıla devam kış geldi bırakmakta istemiyorum keratayı. Bakalım nasıl başedeceğim.
Keşke imkanlarım biraz daha iyi olsaydı.Evimin altında garaj vs. gibi.Ne yapalım bişekilde yolunu bulacağım.:)

Selamlar Player bırakmaaa inan istanbulun yamura ihtiyacı va bu nu biliyorum ama hergün duva ediyorum yağmur E5 değilde barajlara doğru yağsın yoksa MCT siz cekilmez istanbul trafiği :)

Ya tamam camurluğu uzatalımda şöle yakışıklı olsun buna bir fikir :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
tamamdır bugün çamurluk işine dijital ortamda el atıyorum :d Geçri ne akdar çilesi olursa olsun benim tercihim daha kısa çamurluktur.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
@Arbetus

Barış, şu debraj işi benim canımı çok sıkmaya başladı. Bugün tam 4 kez motoru kalkışta istop ettirdim. Gün geçtikçe dahada kötüleşiyor.
Yumuşak kalkış yapamıyorum. Debraj birden atıyor sanki aniden debrajı bırakmış gibi. :farao:
Bunu nasıl çözümleyebilrirz?
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Büyük bir ihtimalle barışta aynısını söyleyecetir hondanın balatalarıyla değiştir pamukgibi olsun
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
@Arbetus

Barış, şu debraj işi benim canımı çok sıkmaya başladı. Bugün tam 4 kez motoru kalkışta istop ettirdim. Gün geçtikçe dahada kötüleşiyor.
Yumuşak kalkış yapamıyorum. Debraj birden atıyor sanki aniden debrajı bırakmış gibi. :farao:
Bunu nasıl çözümleyebilrirz?

Büyük bir ihtimalle barışta aynısını söyleyecetir hondanın balatalarıyla değiştir pamukgibi olsun

Uğur abinin dediği gibi Honda titan balataları uyumlu. Eğer onu bulamazsan ASK da kullanabilirisn. Uğur abi bu çamurluklar hoşuna gitti mi?
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Valla Barış hoşuma gittimi derken beni işe iştende eve orjinal camurkuktan birazdaha temiz getirip götürsün gerisi önemli değil
Daha önce görüştüğümüz gibi opsiyonel olduktan sonra sombaharda takıp ilk baharda cıkarabileceğimiz bir model üzerinde çalışalım güzel bir ürün ortaya cıkaraçağımız dan eminim.
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
115
hocam ben motorla hızlı giderken ani vites değişikliğinde biraz gittikten sonra vites geçiyo otomatik vitesmiş gibi oluyo ben vitese atiyorum debriyaj kolundan elimi çekiyorum gaz veriyorum epey ilerliyorum sonra yüksek vitese kendi geçiyo sizce sorun ne ??? dişlilermi dağiliyo:cyclopsan

22092008173za2.jpg
[/URL][/IMG]
bu da benim düldül
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
hocam ben motorla hızlı giderken ani vites değişikliğinde biraz gittikten sonra vites geçiyo otomatik vitesmiş gibi oluyo ben vitese atiyorum debriyaj kolundan elimi çekiyorum gaz veriyorum epey ilerliyorum sonra yüksek vitese kendi geçiyo sizce sorun ne ??? dişlilermi dağiliyo:cyclopsan

Aynı sorunu bende yaşıyordum 4 den 5 gecerken oluyordu debriyaj balatalarını değiştirdikten sonra sorun ortadan kalttı.
Senin sorununda bu olabilir

Motorun cantalarla görünüşü hoş da sinyaller sanki saklanmış gibi görünüyor yoksa benmi yanlış görüyorum veya göremiyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
9
Mtc 250

Arkadaşlar Konuyu Sonuna Kadar Okudum Desem Yerı 2006 Dan Berı Yanı :)
Sorunlar Aynı Ufak Tefek Seyler Benım Sorunum ıse Su
Vıtesım Devamlı Boşa Atıyordu Motorumu Daha 5000 Km De Almıştım Ancak 1000 Kmm Yapmadan Bu Sorunla Karşılastım Kı Sanzuman Dişli Problemı Aklıma Geldı Butun Vıteslerden Bosa Gecıyordu Neyse Gıttık Baktık Tamırcıye Ankarada Murat Ustaya (furkan Motor) Işciliğini Begenırım Kendısının Motoru Actık Baktık Yıldız Topuzunun Yayı Kırılmış Sadece Onu Değiştirdikten Sonra Gayet Guzel Bınmeye Basladım Ancak ... Konu Burda Başlıyo Motordan Yag Damlatmaya Başladı Fatıh Arkadaşamızında Bahsettıgı Konu Sol Taraftan Yag Gelmeye Baslayınca Tekrar Goturdum Cıvataları Sıktı Ilk Sefer Daha Sonra Conta Değiştirdi Yine Olmadı Su Bahsettığiniz Kece Değiştirmeyi Bana Anlatabılır Mısınız Arkadaşlar Ayrıca Bu şekilde 10-20 Km Yol Yapmanın Zararı Olurmu Motora 2 Litre Yag Koymustum Herhalde Fazlasını Atmıstır 1,7 Kalmıştır :)
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
Arkadaşlar Konuyu Sonuna Kadar Okudum Desem Yerı 2006 Dan Berı Yanı :)
Sorunlar Aynı Ufak Tefek Seyler Benım Sorunum ıse Su
Vıtesım Devamlı Boşa Atıyordu Motorumu Daha 5000 Km De Almıştım Ancak 1000 Kmm Yapmadan Bu Sorunla Karşılastım Kı Sanzuman Dişli Problemı Aklıma Geldı Butun Vıteslerden Bosa Gecıyordu Neyse Gıttık Baktık Tamırcıye Ankarada Murat Ustaya (furkan Motor) Işciliğini Begenırım Kendısının Motoru Actık Baktık Yıldız Topuzunun Yayı Kırılmış Sadece Onu Değiştirdikten Sonra Gayet Guzel Bınmeye Basladım Ancak ... Konu Burda Başlıyo Motordan Yag Damlatmaya Başladı Fatıh Arkadaşamızında Bahsettıgı Konu Sol Taraftan Yag Gelmeye Baslayınca Tekrar Goturdum Cıvataları Sıktı Ilk Sefer Daha Sonra Conta Değiştirdi Yine Olmadı Su Bahsettığiniz Kece Değiştirmeyi Bana Anlatabılır Mısınız Arkadaşlar Ayrıca Bu şekilde 10-20 Km Yol Yapmanın Zararı Olurmu Motora 2 Litre Yag Koymustum Herhalde Fazlasını Atmıstır 1,7 Kalmıştır :)


1178206955.jpg


11 nolu keçe. Sanırım bundan evvel bir keçe daha var, onuda değiştirdik.

O keçeden alternatöre yağ kaçıyor ve yağın içinde çalışıyor. Bilmiyorum zararı ne olur fakat Alternatörün kuru çalışması gerekir.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2008
Mesajlar
24
Arkadaşlar, egzos'a yapışıp yanan naylon torba parçasını nasıl çıkarabilirim? Egzos sıcakken bezle yapayım dedim olmuyorda :pale:
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
115
hocam lütfen yardim edin bugun izmitten istanbula gittim giderken sorun yoktu ancak gişelerde motor stop etti marşa basinca sanki marş motoru yokmuş gibi oldu bi ses geliyo ama marş motoru çaliştirmiyo iterek çaliştirdim neyse birtek sorun bu değil motordan horultular gelmeye başladi sanki piston dişarda çalişiyo gibi korka korka gittim belki çok yüklendim diye olmuştur tahmin ettim dönerken düzelir sandım
neyse akşam motoru yine ite ite çaliştirdim birde baktim yer hep yağ olmuş birde yağ sorunu çikti başima noluyo bu motora ya
tabi gelirken yamulan aynaları sıkıştıran arabaları ve yağmuru hiç saymıyorum balık gibi oldum gelene kadar acilen iyi usta lazim ve ne kadara patlar bu bana yağda bitti sanırım deli edecek motor beni yaw :(
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
hmmm... ilk okuyuşta, marş motoru sıkışmış derim. Marş motorunun ileri çıkıp çeviren dişlisi takılı kalmıştır ve sen motorla birlikte marş motorunuda çeviriyorsun, o sesler ondan olabilir derim, fakat yağ neden akıtıyor bilemiyecem, tam olarak nereden akıtıyor?

Istanbulun neresindesin?

benim bildiğim bir usta var. acil serviste yapıyor 24 saat. fiyatlarıda çok iyi.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
hocam lütfen yardim edin bugun izmitten istanbula gittim giderken sorun yoktu ancak gişelerde motor stop etti marşa basinca sanki marş motoru yokmuş gibi oldu bi ses geliyo ama marş motoru çaliştirmiyo iterek çaliştirdim neyse birtek sorun bu değil motordan horultular gelmeye başladi sanki piston dişarda çalişiyo gibi korka korka gittim belki çok yüklendim diye olmuştur tahmin ettim dönerken düzelir sandım
neyse akşam motoru yine ite ite çaliştirdim birde baktim yer hep yağ olmuş birde yağ sorunu çikti başima noluyo bu motora ya
tabi gelirken yamulan aynaları sıkıştıran arabaları ve yağmuru hiç saymıyorum balık gibi oldum gelene kadar acilen iyi usta lazim ve ne kadara patlar bu bana yağda bitti sanırım deli edecek motor beni yaw :(

Marş rölen arızalanmış anladığım kadarıyla. Motorunun yağ seviyesini kontrol et. Gelebiliyorsan Gebze'de Motorcu Tatarlar var. Onlar İşinin ehlidir Tavsiye ederim.

Sağlıcakla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst