- Katılım
- 25 Mar 2008
- Mesajlar
- 310
selam arkadaşlar,
benim shadow da vitesteyken yüksek hızda gaz kestiğimde tak tak tak diye bir ses gelmekte ama zincir sesine benziyor KID333 arkadaşım dediğin seste böyle bir ses mi acaba bu ses beni de rahatsız ediyor ama çok iyi anlamadığım için ne olduğu hakkında pek bi fikrim yok.Bir de motorun yağını değiştirmem gerek yalnız alttaki tapayı açamıyorum yeri çok terste şaseyle motorun arasında kalıyor nasıl açılır bu cıvata veya başka bir yeri mi vardır? saygılar.
benim shadow da vitesteyken yüksek hızda gaz kestiğimde tak tak tak diye bir ses gelmekte ama zincir sesine benziyor KID333 arkadaşım dediğin seste böyle bir ses mi acaba bu ses beni de rahatsız ediyor ama çok iyi anlamadığım için ne olduğu hakkında pek bi fikrim yok.Bir de motorun yağını değiştirmem gerek yalnız alttaki tapayı açamıyorum yeri çok terste şaseyle motorun arasında kalıyor nasıl açılır bu cıvata veya başka bir yeri mi vardır? saygılar.
Son düzenleme: