Dünyanın en hızlı motorunu bilen varmı!!!!

Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
292
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba kardeşim dünyanın en hızlı motoru y2k motordur helikopter motorlu 375bg dir 10sn de 400km hıza çıkar 100km hıza ise 1.5sn de çıkar
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
6
ve bu motor normal motorlar gibi degilde helikopter sesi çıkarır çok güçlü motordur 10sn 400
 
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
108
bnm şu ana kadar tr sınırları içinde gördüğüm en güçlü motor
Cengiz Misenin motoru turbo hayabusa 550hp ve 440 son hız...
yani en azından boğaz köprüsünü yan yan geçebiliyor :)
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
66
orjinal olarak y2k nın en hızlı olduğunu söyleyebilirim...ducatı yamaha vb. motorlar modifiyeden sonra o kadar hıza ulaşabiliyo...Y2K ise doğuştan en hızlı seside oldukça güzel...bu arada insan vücudu bu motorun yaptığı hıza dayanamıyor
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
orjinal olarak y2k nın en hızlı olduğunu söyleyebilirim...ducatı yamaha vb. motorlar modifiyeden sonra o kadar hıza ulaşabiliyo...Y2K ise doğuştan en hızlı seside oldukça güzel...bu arada insan vücudu bu motorun yaptığı hıza dayanamıyor

nasıl test ediyolar hızı peki:queen:
insan vücüdu ses hızına bile dayanıyor:cat:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
boss hoss,






turbinebıke




eskilerdende en güçlüsü bu sanırım:p:p:p:p:p:p:p:p

 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
7
arkadaşlar bence dünyanın en hızlı motoru Dodge Tomahawk makinada türbünlü uçak motoru var ama tabi sadece bir ara deneme amaçla üretilmişti. ve saatte 600 kmh hız yaparak dünyanın en hızlı motoru olmuştu şimdi daha hızlı varmıdır bilemem. tabi hızı hangi yolda yapmışlar bilemem :silent:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
tomahawkın o üretilen motoru seri üretim değildir y2k sipariş üzerine üretilen bir motor tomahawkı sipariş verdiğinde üreticeklerini hiçmi hiç zannetmiyorum o bahsettiğin modelini...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bence dünyanın en hızlı motoru Dodge Tomahawk makinada türbünlü uçak motoru var ama tabi sadece bir ara deneme amaçla üretilmişti. ve saatte 600 kmh hız yaparak dünyanın en hızlı motoru olmuştu şimdi daha hızlı varmıdır bilemem. tabi hızı hangi yolda yapmışlar bilemem :silent:

Markasını hatırlamıyorum ancak ben bir belgesel izlemiştim.Adamlar çölde hız denemesi yapıyodu.Ulaştıkları hız da 600 km falandı.O motor özel üretim.Üzerindeyse jet motoru var.Tamamen deney amaçlı üretilmiş jet motoru takılmış bir motor.Adamlar çölde bu motorla dünya hız rekorunu kırıyolardı.Ancak son yaptıkları hızı şu an hatırlamıyorum.600 km civarı olması lazım.Zaten öyle bir motorla trafiğe çıkılmaz.Çünkü jet motoru arkasında ne varsa yakar uçurur. Bir de tükettiği jet yakıtını da hiç sormayın.Jet yakıtının litresi 20 Ytl (sallıyorum kafadan) dersek bu motor 100 km'de Bin ytl falan yakar :queen:
 
Katılım
26 Ağu 2008
Mesajlar
7
evet seri üretim dünyanın en hızlı motoru y2k dır bir rolls-royce helikopter motoru üzerine inşa edilmiştir ama bana motordan çok çakma helikopter hissi veriyo sesi o yüzden sanırım binilebilecek en hızlı motor hayabusa....
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
105
tourque filmindeki motor lan bu

y2k-400x300.jpg
 
Katılım
20 Ağu 2008
Mesajlar
238
araba olarak ducatiyi duydum 400 km hıza cıkıyor motor olarak da hayasuba biliyorum öyle duydum..
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
araba olarak ducatiyi duydum 400 km hıza cıkıyor motor olarak da hayasuba biliyorum öyle duydum..

Araba olarak DUCATİ mi hehehehehhe :cherry::queen::queen::queen: Süpersin ya DUCATİ motosiklet firmasıı Hayabusa ise Suzuki Adlı Motosiklet firmasının ürettiği GSX-R 1300 modeli olan bir motosiklettir.

Dünyanın en hızlı motosikleti ise DUCATİ FİLA diye biliyorum ben. 1000 CC bir motor. Diyeceksiniz ki Hayabuse 1300 müş nasıl oluyor da Ducati FİLA 1000 CC dünyanın en hızlı motoru oluyor motorlarda CC önemli olduğu kadar tasarımı da önemlidir mesela benim motorum 125 CC ama 150 cc olan CBF 150 yi geçiyor yada 200 CC olan bi Sooter ı geçiyor hatta 200CC racing diye yapılmış olan Kanuni RACER ı bile geçiyor.:cat:
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
Araba olarak DUCATİ mi hehehehehhe :cherry::queen::queen::queen: Süpersin ya DUCATİ motosiklet firmasıı Hayabusa ise Suzuki Adlı Motosiklet firmasının ürettiği GSX-R 1300 modeli olan bir motosiklettir.

Dünyanın en hızlı motosikleti ise DUCATİ FİLA diye biliyorum ben. 1000 CC bir motor. Diyeceksiniz ki Hayabuse 1300 müş nasıl oluyor da Ducati FİLA 1000 CC dünyanın en hızlı motoru oluyor motorlarda CC önemli olduğu kadar tasarımı da önemlidir mesela benim motorum 125 CC ama 150 cc olan CBF 150 yi geçiyor yada 200 CC olan bi Sooter ı geçiyor hatta 200CC racing diye yapılmış olan Kanuni RACER ı bile geçiyor.:cat:

ducati arabamı:D kim ne nasıl:D neyse

yav sen cbf i fln geçiom demişsin derby 125 var bilirmisin?o tivister250 le kapışıyo 163km yapıyo 125cc dedigin dogru yani cc ile herşey örtüşemez ama senin cbr 125 i kullandım çok hantal geldi resmen gitmiyodu ama her motor bir degil belki bozuktur:S 6.vites senin cbr o yüzden düz yolda yavas yavas hızlanır ve gecersin ama kalkışta bayılası geldi motorun her motorun kendine has özelligi var.ducati fila nın resmini bi koysaydın ya merak ettim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst