-->>>[Bursa - MT] uFak ßir iftar Yemeği, tatLı, ßoL Yağmur (:

Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573
HER ŞEYİ GÖZE ALMIŞTIK BU BULUŞMA ÖYLE VEYA BÖYLE OLUCAKTI AMA YAĞMUR ŞİDDETİNİ ARTTIRINCA CESARETİMİZ KIRILDI BU SEFERLİK ARABAYLA GİDELİM DEDİK...

SANY0022.jpg


ARABAYLA ÖNCE RIFAT ARKADAŞIMI ALDIM VE BULUŞMA NOKTASINA GİTTİK... VE DİĞER ARKADAŞLARIMIZLA (MERT VE ENGİN'LE) BULUŞTUK...

SANY0024.jpg


SONRA MOTORLARI BIRAKIP 4 KİŞİ ARABAYA ATLAYIP MUDANYAYA DOĞRU YOLA ÇIKTIK... O TRAFİĞİN (ARABAYLA GİTTİĞİMİZ İÇİN) EZİYETE DÖNÜŞMESİ BİZİ ÜZSEDE EN AZINDA TEHLİKEDEN UZAKTIK :p

20092008344.jpg


VEEE TAM ZAMANIDA MASADAKİ YERLERİMİZİ ALDIK...

20092008341.jpg


MÜKEMMEL Bİ İFTAR YEMEĞİYDİ SAMİMİ SOHBETİNDE ETKİSİYLE TADINA DOYUM OLMADI...
<<<BİZİM İÇİN YERİN REZERVASYONUNU YAPAN, BİZİ EN GÜZEL ŞEKİLDE AĞARLAYAN NEVİN HOCA'YA VE EŞİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUZ...>>>


20092008340.jpg


SOL BAŞTAN Bİ TANIŞALIM..:rendeer:
ÖZGÜR-ENGİN-MUHAMMET (BEN)-NEVİN HOCA-NEVİN HOCA'NIN EŞİ-MERT-RIFAT


20092008343.jpg


ÖZGÜR-MUHAMMET (BEN)-NEVİN HOCA-NEVİN HOCA'NIN EŞİ-MERT-RIFAT-SADO
ÖZGÜR VE SADO HEMEN BİZİM ARKAMIZDAN MOTORLARIYLA GELDİLER HERŞEYE RAĞMEN:queen::queen::queen:


20092008342.jpg


TATLILARI YEDİKTEN SONRA MUHABBET DAHA TATLI GELMİŞTİ, KALKMAK BİLMEDİK..:mrgreen:
ÖZELLİKLEDE ÖZGÜR ABİMİZİN MECERALARI..:queen:


SANY0029.jpg


YEMEK SONRASI BİDE AÇIK HAVADA Bİ ÇAY SEFASI YAPALIM DEDİK..:queen:
SADO VE NEVİN HOCA...
NEVİN HOCA ÇOCUKLARIMLA TOP OYNAYARAK PARA KAZANIYORUM DEMİŞTİ... (KENDİSİ BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ) :cat:
ÇOK CESARETLİ VE AZİMLİ BİRİ GERÇEKTEN MOTOSİKLET BAĞIMLISI..:bounce:

SANY0027.jpg


ARAÇLARIMIZI HAZIRLIYORUZ...

SANY0025.jpg


VEE YOLA ÇIKIYORUZ...

SANY0031.jpg


CAFE ÖNÜNDEN TOPLU Bİ FOTO...

SANY0036.jpg


HERKEZİN KEYFİ YERİNDE ÇAYLARIMIZI YUDUMLUYORUZ...

20092008349.jpg


SAĞDAKİ MERT... TESADÜF ESERİ NEVİN HOCANIN ÖĞRENCİSİ ÇIKTI...
BAKSANIZA NE KADAR SAYGILI HOCASININ YANINDA..:cat:


20092008347.jpg


RIFAT VE SADO...

20092008348.jpg


NEVİN HOCA VE EŞİ... EŞİ'DE GERÇEKTEN ÇOK SAMİMİ Bİ ABİMİZ...
HİÇ TANIMADIĞIMIZ İNSANLAR TARAFINDAN BU KADAR HOŞ VE CANDAN KARŞILANMAK BİZLERİ ÇOK MUTLU ETTİ..:rendeer:


SANY0099.jpg


VE BİR HATIRA FOTOĞRAFI...
BEN YOKUM AMA :cyclopsan
BU KADAR HOŞ DURCAĞINI TAHMİN ETMEMİŞTİM :mrgreen:


05092008326.jpg


BUDA ÖZGÜR ABİMİZİN MOTORU GEZİ RESİMLERİNİ İSTEDİĞİMDE BUNUDA ARAYA SIKIŞTIRMIŞ... ŞİMDİ YAYINLAMASAK OLMAZ...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Paylaşımlar için teşekkürler. Eğlenceli ve ıslak bir gezi olmuş...:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
eğlenceli ve neşeli bir iftar olmuş,biraraya geldiğiniz için ayaklarınıza sağlık,buvesileile çınarcık gezisinden tanıdık yüzler görmek çok güzeldi,emekleriniz için teşekkürler.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Herkes İFTaR yemekleri veriyor Karadeniz de ses yok yaa :p

Hade bakalım tebrikiLer ..
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
gercekten cok guzeldi isallah dewamını getiriz :) ewet muhammed hemen arkanizdan geldik arka koltuk olsada o : bu arada newin hocama saydım sonsuz :)
 
Katılım
20 Eyl 2008
Mesajlar
158
Benim Adımda Rıfat :) Kazasız SürüşLer cakalaz abi hazirana doğru bizde yapalım bi mt Orduda ama :D Sizi Gezdiririm Ordu boztepe felan :D

Kayıkta war bizde kayıkla gezeriz :D
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Tabii ya beni çağırmayın zaten....MAmi alacağın olsun yazdım bunu bi kenara...Biz gezerken öyle yapıyorduk deil mi?
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
362
evet eyLenceLiydi Nevin hoCa Ve eŞini Teßrik eDiyorum.
teşekkürLer özgür Ve ßen Sonradan Çıktık ama ßizi Çohk iyi KarşıLadıLar Girdiğimizde Hiç ßirini Tanımıyorduk Ve 1 dk Ya Yakın ßir Süre etRafta kaSk aRadık anCak Sadece Nevin Hoca MotosikLetLe geLmiş :p
ALLah'tan onLarda ßizi TanıdıLar YohKsa Yiyip ßiz Dönücektik :)
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573
evet eyLenceLiydi Nevin hoCa Ve eŞini Teßrik eDiyorum.
teşekkürLer özgür Ve ßen Sonradan Çıktık ama ßizi Çohk iyi KarşıLadıLar Girdiğimizde Hiç ßirini Tanımıyorduk Ve 1 dk Ya Yakın ßir Süre etRafta kaSk aRadık anCak Sadece Nevin Hoca MotosikLetLe geLmiş :p
ALLah'tan onLarda ßizi TanıdıLar YohKsa Yiyip ßiz Dönücektik :)

yok canım olurmu öle şey bizim gözümüz kapıdaydı zatende rıfat geç farketti sizi arkanız dönük olduğu için biz acaba bizdenmi diye düşünüyoduk.
bidaha olmaz :p
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
özgür abi sen değişmişin valla 1 senede inanki :) havalar artık mevsime dönüşüyor gelemiycem sanırım bu sene :) seneye kısmet diyelim:) tekerleriniz düz bassın :)
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
OOOO fotoğraflar süper olmuş harikasın Mami,Ciddi anlamda çok keyif aldık .Böyle sıcak ve samimi bir ortamı insan her yerde bulamayabiliyor.Bu arada akü olayını bu gün hallettim.(Hadi Mert iyisin benim aküyle uğraşmak yerine güzel güzel kazık test sorularını çözebileceksin,eğitim şart).
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
55
süper bir organizasyon olmuş gercekden bende olmak isterdimmm...:salut:
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
1,259
hocam ya :) walla aküyü sökiyim hatta sizin motosikletin motorunu indiriyim test filan cozmıyım :p :) bide dun we bugun de yagmura yakalandım ne zaman bitcek bu yagmurlar ya :(

süper bir organizasyon olmuş gercekden bende olmak isterdimmm...:salut:

konyadan biraz zor olabilir tabi :p:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst