Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Böyle bi haftasonu olurmu yahu şansızlıklar bi türlü bırakmadı yakasını ilk ve ikinci yarışdada hiçbir hatası olmadıgı halde yarış dışı kaldı
geçmiş olsun şampiyon kenan...
öncelikle geçmiş olsun, berbat bir kazaydi umarim ciddi bir sakatlik cikmamistir :cyclopsan
son günlerde milletce hep bir agizdan; düşmekten korkuyor, ya düşerse gibi laflar etmiştik , eh bir şeyi kırk kez soylersen olurmus umarim hakkini savar ve son yarislarinda biraz olsun kafası rahat yarışır....
Uzun zamandır üzerinde bir uğursuzluk var zaten, geçen yarışta da düştü, bunda da. Ayrıca TRT3'de izlemeyin yarışları tv izleyicisi ne görüyorsa onları anlatıyorlar . Hatta geçen yarışta düştüğünde altta çıkan yazıyı okuyamadılar, sıralama ekrana gelince anladılar düştüğünü