Mahkemeye çıkıyorum

Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
Dün çağlayandan yeni bosna tarafına bi evrak götürüyordum..Ataköy hastanesi varmış..Onun yanından girmem gerekiyomuş geçtim orayı sadece 5 mt cik..Durdum geri döndüm tam sokağa girerken trafik geldi..e-5 te ders gittiğim içinmiş (kaldırıma sürte sürteydim ama..Nese..) Ehliyet ruhsat denilince -Ruhsat burda memur bey..-Ehliyet peki?-Kurstayım memur bey..-Üzgünüm aracı bağlıyacağız.. :pale:

Mahkemeye çıkmam gerekiyomuş bi hafta içinde..
birincisi ne kadar ceza yiyorum bilen varmı?
ikincisi cezaya faiz biniyomu ?

Bunlarla beni aydınlatırsanız pek bi sevinirim..
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
30
geçmiş olsun

faiz binmez diye biliyorum sana bi sure veriolar o surede yatırrsan siciline işlemiyo

ben 18 den kucukken arabayla yakalıandıımda oyleydı yanı ilk gun yatırmıstım başkada hıcbısey olmamıstı gereksiz işler

en sinir bozucu yeri sanık berkay.. die çaarmıstı mübaşir :p
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Dostum geçmiş olsun öncelikle kendim yaklaşik 6-7 ay kadar kullandim ( ama pek trafige çikmadim)o şekilde Neyseki herhangi bi olumsuzlukla karşilaşmadim...ne kadar ceza alacagin konusunda bilen arkadaslar yardim ederler...tekrardan geçmiş olsun senin kadar olmasada üzüldüm..
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
yok be hocam üzülmedim..Yani ben pedere beni kendi işlerine yollarken başıma bişi gelirse sen karşılıycan demiştim..Cezayı ödemicem ben..Kapı gibi peder var :) sanık çağatay diye çağırmazlar inşallah..
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Forumda biraz arama yaparsan detayli bilgi bulabilirsin , ama 600 700 arasi bir cezasi ve tabiki odemedigin zaman faizi oldugunu biliyorum

Yaniliyorsam duzeltin.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
yok be hocam üzülmedim..Yani ben pedere beni kendi işlerine yollarken başıma bişi gelirse sen karşılıycan demiştim..Cezayı ödemicem ben..Kapı gibi peder var :) sanık çağatay diye çağırmazlar inşallah..

Haci Bişey sorcam korumalarin tam miydi...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
30
yok be hocam üzülmedim..Yani ben pedere beni kendi işlerine yollarken başıma bişi gelirse sen karşılıycan demiştim..Cezayı ödemicem ben..Kapı gibi peder var :) sanık çağatay diye çağırmazlar inşallah..


mahkemede illaki oyle cagırıcaklar :cherry:

bide hakim nie yaptın olum der

ben ufacıktım kızarıp bozarıp bilmem demiştim hahahahaha
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Geçmiş olsun arkadaşım, bende bu ay sonunda alıyorum ehliyeti. Şimdilik ara sokaklarda ve trafiğin olmadı saatlerde hem motoruma hemde trafiğe alışıyorum. Umarım benim başıma gelmez böyle bir durum. Tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
mahkemede illaki oyle cagırıcaklar :cherry:

bide hakim nie yaptın olum der

ben ufacıktım kızarıp bozarıp bilmem demiştim hahahahaha

Memur beyleri orda boş boş otururken gördümde yanliş bişey yapiyimda boş durmasinlar çalişsinlar diye yaptim hakimbey:queen:
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
geçmiş olsun ben motoru dükkanda çalısan bi elemana vermiştim o yakalanmıstı 450 ona yazmıslardaı 600 filanda motor sahibine yani bize yanlıs hatırlamıyorsam kağıda hiç bakmadım gerçi parayı o verdi
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
Haci Bişey sorcam korumalarin tam miydi...

tabii ki tamdı kask dizlik mont vardı..ama kaskı koluma takmıştım millete adres sorduğum için..

geçmiş olsun ben motoru dükkanda çalısan bi elemana vermiştim o yakalanmıstı 450 ona yazmıslardaı 600 filanda motor sahibine yani bize yanlıs hatırlamıyorsam kağıda hiç bakmadım gerçi parayı o verdi
hocam arabada bile o civarda tahmin etmiyorum o kadar olacağınıı..

Bekliyoruz sabırla yiyen arkadaşların söylemesini:)

Geçmiş olsun arkadaşım, bende bu ay sonunda alıyorum ehliyeti. Şimdilik ara sokaklarda ve trafiğin olmadı saatlerde hem motoruma hemde trafiğe alışıyorum. Umarım benim başıma gelmez böyle bir durum. Tekrar geçmiş olsun

umarım gelmez başına dostum böyle bişi..
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
tabii ki tamdı kask dizlik mont vardı..ama kaskı koluma takmıştım millete adres sorduğum için..


hocam arabada bile o civarda tahmin etmiyorum o kadar olacağınıı..

Bekliyoruz sabırla yiyen arkadaşların söylemesini:)

bizim eleman polise küfür filanda etmiş
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
32
öncelikle geçmiş olsun. motosiklet senin üstüneyse 412 ytl olması lazım.başkasının üstüneyse bi 412 de ruhsat sahibine.yanılmıyorsam 12 e bölüyorlar.
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
Son düzenleme:
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
karsında 3 kişi varmıs teke tek gelemedi bana diyordu :p yazıda atlattım sayılr nisan ayında kısmetse yazılcam kursa
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
onun yüzünden zaten 3 ay motoru vermediler bana az kaldı inş nisanda yazılsam haziran sonu gibi ehliyet elimde olur ehliyetsiz 9 bin km yapmısım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mahkeme fln değil o
trafik şubeye gitceksin.eline bi ton kağıt vercekler devamlı fotokopi çektirceksin.
adliyeye gidip bi yerden ceza kağıdı çıkarcaksın.snra da savcıya imzalatcaksın.mahkeme fln dediği öyle bildiğin mahkeme değil.adı mahkeme sadece

he bi de motor senin üstüne değilse ruhsatta adı yazan insana 232 ytl gircek
15 gün içinde ödersen 514 ytl ödemezsen 690 ytl.
bana giren tarife buydu :)
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
280
yaş tutmuyo lol 17..bana giren tarifede öyle olur sanırsam..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst