- Katılım
- 11 Tem 2008
- Mesajlar
- 280
- Konu Yazar
- #1
Dün çağlayandan yeni bosna tarafına bi evrak götürüyordum..Ataköy hastanesi varmış..Onun yanından girmem gerekiyomuş geçtim orayı sadece 5 mt cik..Durdum geri döndüm tam sokağa girerken trafik geldi..e-5 te ders gittiğim içinmiş (kaldırıma sürte sürteydim ama..Nese..) Ehliyet ruhsat denilince -Ruhsat burda memur bey..-Ehliyet peki?-Kurstayım memur bey..-Üzgünüm aracı bağlıyacağız..
ale:
Mahkemeye çıkmam gerekiyomuş bi hafta içinde..
birincisi ne kadar ceza yiyorum bilen varmı?
ikincisi cezaya faiz biniyomu ?
Bunlarla beni aydınlatırsanız pek bi sevinirim..
Mahkemeye çıkmam gerekiyomuş bi hafta içinde..
birincisi ne kadar ceza yiyorum bilen varmı?
ikincisi cezaya faiz biniyomu ?
Bunlarla beni aydınlatırsanız pek bi sevinirim..