yedisinde neyse yetmişinde o

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
arkadaşlar başlığa neden taktınız anlamadım bence çok güzel olmuş,arkadaşımız gayet saf duygularla bence çokta güzel bi paylaşım topiği yaratmış,çok güzel fotoğraflar çıkabilir burda..ama malesef benm yok
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
güzel bir paylaşım olmuş :cat:
benimde var ama paylaşmam :p (çok bencilim bennn :p)

Senin Motorun Mu vardı önceden de PAylaşıcaksın :mrgreen::mrgreen: :p

bide Arkadaşlar Şu b..k muhabbetini bırakalım adam değiştirmiş bakın.. üsteleyeme gerek yok.. önemli olan konunun aslıdır..
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
çok iyi ya.. işte başlığın tam karşılığı bu fotoğraf oldu aslında..:cat:
sadece o eski tarz bisikletlerin biraz crousiere benzediğini farkettiğim için koymuştum ama senin bu foto hakikaten iyi oldu : ))

valla bizde motosiklet tutkusu aileden gelmediği için böyle bir fotoğrafımızın olma şansı yoktu. şimdi bile beni scooterın üstünde görmeye tahammül edemiyorlar..
eywallah kardeş , o puch babamın ilk gözdelerinden , ben ufakken satılmış ama 15 yaşında iken o fotodaki motora binmiştim yine:)


benimde var ama paylaşmam :p (çok bencilim bennn :p)

süpürgenimi paylaşcan abla :)
 
Katılım
20 Ağu 2008
Mesajlar
190
buda benim küçüklügüm (resimden çektim pek net degil kusra bakmayın:))
dscf1820bb5.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
78
Hacilar neden baslikla dalga gecip adamin hevesini kiriyorsunuz ki hem acik acik bok kelimesi kullanilmamis veya ima edilmemis ki,2 haftadir olabildigince okuyorum takiliyorum forma sagolsun bazi cok bilmis arkadaslar var hic olumlu veya yapici bi sey yazmiyorlar,is olsun ortalik karissin ayip yaa!!
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
259
bok dediğin resimde olanmı :p

..ne olmuş başlığa bence gayet güzel cuk oturmuş. tşkler alkadras kardeşim paylaşım için..başlığı yadırgayan arkadaşlarada bu sözün doğrusunu hatırlatmak isterim ,rahmetli barış mançoda bu atasözünü sıkça kullanırdı tv programlarında ..ADAM OLACAK ÇOCUK 7 SİNDE NE İSE 77 SİNDEDE ODUR.. dikkatinize...bi atasözümüz daha var o da şudur ..adam olacak çocuk b.kundan belli olur... derler, ltf arkadaşlar daha dikkatli olalım yorum yazarken..sevgiler..:wiinkk:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
80 li yıllarda fotoğraf makinesi ancak alamancı akrabalırımızın lükslerinden sayılırdı, nerede bizde o şeyler.:pale: Bu yüzden neredeyse hiç fotom yoktur, olanları da ''scan'' etmek lazım:) İlk 2 tekerim; POLO marka bir 3 fites cruiser bisiklet idi:) Ondan kelli epey bir Rahat 2 teker düşünmedim hep genelde enduro:) Şimdi komple ''Sefa Düşkünü'' oldum:p maksi sukutır ile devaaamm:p
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
..ne olmuş başlığa bence gayet güzel cuk oturmuş. tşkler alkadras kardeşim paylaşım için..başlığı yadırgayan arkadaşlarada bu sözün doğrusunu hatırlatmak isterim ,rahmetli barış mançoda bu atasözünü sıkça kullanırdı tv programlarında ..ADAM OLACAK ÇOCUK 7 SİNDE NE İSE 77 SİNDEDE ODUR.. dikkatinize...bi atasözümüz daha var o da şudur ..adam olacak çocuk b.kundan belli olur... derler, ltf arkadaşlar daha dikkatli olalım yorum yazarken..sevgiler..:wiinkk:

bi önce ki başlık bu değildi değişti konusu geçen başlık bu değil yani :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst