Artık Bende Kawasaki Kullanıcısıyım

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
bu diğilde bunun bi üst modeli var 2009 da gelcekmiş süper bişi :D
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
maaşallah pek de iriymiş kaç basıyo bu, kaçı gördün bunla en son, tek tekere de kalkabiliyon mu :)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
bu makina senin olsun daha ne istiyon. trilyonu devirebilir böyle bişey. be hey macrol, trilyonda gaç sıfır war biliyonmu? :queen:
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
ahahahaha kasksız binmeyelim lütfen, bide çok seri makinalar bunlar umarım ilk motorun değildir :)
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
Kaçlık abi bu ?

6 sılındır sılındırlerın capı 2.5 lıterlık pet sıseler varya ondan bıraz buyuk işde sanırım 5000cc yı gecık

bu makina senin olsun daha ne istiyon. trilyonu devirebilir böyle bişey. be hey macrol, trilyonda gaç sıfır war biliyonmu? :queen:

işde buna gulunur kardesım keske benım olsada yanına bır kac tane dha koysam yamahaya ortak gıderım hehe:queen::queen:

maaşallah pek de iriymiş kaç basıyo bu, kaçı gördün bunla en son, tek tekere de kalkabiliyon mu :)

denedım ama olmadı heheenson abı cok hızlı gıttı ıbre 40km/H cok gıttı:queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
243
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
puhaha :D sana tavsiyem hitachiye geç :D
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
O kadar konuşuyoruz "büyük cc ile başlamak tehlikeli" diye, senden hiç beklemezdim bunu Macrol :p
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Hayırlı olsun hocam:cat:
Şehir trafiğinde aralardan geçmek için de ideal bir makine almışsın, tebrikler:cat:

:queen::queen::queen:
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
203
bence ustune biraz daha koy caterpiller al almışken. bunlar 10.000 devirden sonra krank kırıyolar kesici koymamışlar. Ha bide egzozu boşalt cok sekil oluyo
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Artık bir tur verirsin:p şehir içi kullanım için cok ideal arabaların arasından hızlı gecme kaskını takmayı unutma, arkana artçı alırsan onada kask ver, bu arada kilometrede kaç yakıyo cok merak ettim bende böle bişiy düşünüyorum ama ailem izin vermiyor:p
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Renk seçimi süper :p
Fena teker yapar bu. :cherry:

Hayırlı uğurlu olsun... :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst