ahmetnr niğde-nevşehir-ürgüp-göreme

Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
selam arkadaşlar bu haftada aniden bir gezi çıktı hiç hesapta yoktu ama çok güzel oldu yeni motorumla ilk uzun yol tecrübemi yaptım ve çok memnun kaldık biribirimizden yaklaşık 650km lik bir ve 100ytl yakıtla bu işi halletik ama sayfa kapanmadı daha arakadaşlarla beraber bir gezi yapmamız lazım o taraflara motosikletle çok güzel oluyor buyrun size iyi seyirler

ceyhandan ilk çıkış anımız ve sonrası




ilk molamız niğde yol ayrımı ve sonrası



















































resimlerde karışıklık olmuş bilgisayarın bulunduğu yer çok sıcak bunaldım hemen çıkmak istedim


sonrası malum bici partisine yetişip arkadaşlarla hoş sohbet selamlar
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
paylaşım için saol ahmet abi:rendeer:
Ama oraların tadı enduroyla çıkar be :p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Ahmet abi fotolar güzel Fazer seni açtı ama haa :p hafif biraz boy sorunu var gibi ama olsun :p
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
oooo yine gezi, yine AHMETnr... abi hayırlı olsun uzun yol tecrüben... güzel yerler gezmişsiniz ailece... emeğinize sağlık.. bahar aylarında da bekliyorum abi inşallah Niğde'ye...
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Ahmet abi işini biliyo helal olsun gezi muhteşem ayagınıza gazınıza saglık :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ahmeçim güzel yol yapmışınız,resimlerde süper yalnız nevşehir tabelasını neden öle gösteriyon çözemedim:p:p emekleriniz için sağolun
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bizim memleket motor görmüş (niğde) mal mal bakmişlardır nazar boncuğu taksaydın keşke
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
yorum yapan tüm arkadaşlara teşekkürler selamlar



ahmeçim güzel yol yapmışınız,resimlerde süper yalnız nevşehir tabelasını neden öle gösteriyon çözemedim:p:p emekleriniz için sağolun



ümmet abi sana özendim ama bilmiyorum bu şekilde resim çektirmek için izin almak gerekirmi çünkü patenti sana aitnede olsa selamlar
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Ahmet'cim,

O üçüncü fotoğrafta oturduğun benzinci Pozantı'dan sonra Karaman yolu üzerindeki opet sanırım. Aynı masa ve aynı sandalyede 2 ay önce ben oturmuştum. Motor da aynı yerde duruyordu. Türkiye iyice küçüldü.

Güzel gezi ve resimler teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Ahmet'cim,

O üçüncü fotoğrafta oturduğun benzinci Pozantı'dan sonra Karaman yolu üzerindeki opet sanırım. Aynı masa ve aynı sandalyede 2 ay önce ben oturmuştum. Motor da aynı yerde duruyordu. Türkiye iyice küçüldü.

Güzel gezi ve resimler teşekkürler.
evet berkantçım malesef türkiye çok küçük
 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
191
Abi elinize kolunuza saglık yaw
çok hoş olmuş valla sana da fazer ayrı bi hava katmış maşşalh allah nazardan saklasın :)
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Yani motosikletin hayırlı olsun abi.Bu güzel paylaşım için teşekkürler.Kazasız sorunsuz sürüşler.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst