- Katılım
- 3 Ocak 2006
- Mesajlar
- 1,164
- Konu Yazar
- #1
selam arkadaşlar bu haftada aniden bir gezi çıktı hiç hesapta yoktu ama çok güzel oldu yeni motorumla ilk uzun yol tecrübemi yaptım ve çok memnun kaldık biribirimizden yaklaşık 650km lik bir ve 100ytl yakıtla bu işi halletik ama sayfa kapanmadı daha arakadaşlarla beraber bir gezi yapmamız lazım o taraflara motosikletle çok güzel oluyor buyrun size iyi seyirler
ceyhandan ilk çıkış anımız ve sonrası


ilk molamız niğde yol ayrımı ve sonrası

























resimlerde karışıklık olmuş bilgisayarın bulunduğu yer çok sıcak bunaldım hemen çıkmak istedim
sonrası malum bici partisine yetişip arkadaşlarla hoş sohbet selamlar
ceyhandan ilk çıkış anımız ve sonrası


ilk molamız niğde yol ayrımı ve sonrası

























resimlerde karışıklık olmuş bilgisayarın bulunduğu yer çok sıcak bunaldım hemen çıkmak istedim
sonrası malum bici partisine yetişip arkadaşlarla hoş sohbet selamlar
Son düzenleme: