HONDA FES250 foresight almak istıyorum tavsiye edermısınız

Katılım
23 Şub 2007
Mesajlar
11
ne diyeyim benim duymak istediklerimi yazmışsın cbr 600f vardı sattım yani hızı bir kenara bıraktım beni şehir içinde işime rahat hızlı güvenli ve ekonomik götürsün eşimle kısa mesafelerde geziye çıkarsın yeter deyip 125 lik ararken 250 lik foresight şahane bir seçenek olarak gözüme çarptı sadece gerçek bir servisi olması bile beni honda almaya itiyor.kullanmadığım bir scooter aslında hiç scooter kullanmadım denebilir.ama beklentilerim bunlarken ve bütçem 3500 civarı iken 3500 km de 1998 model foresight galiba tek seçenek eğer bana söylendiği gibi orjinal km ve hasarsız bir motorsa saat 4 te yeni yol arkadaşım olacak bir yorum yapabilecek kadar scootercı olursam yorumlarımı eklerim
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
ben de araştırıyorum bu motoru.Üretimi durdu gibi bir bilgi aldım ama ne kadar güvenli bilemem.geçenlerde kuryeci bir abi ile konuştuk (fes sahibi ) fren balataları 200 küsur ytl dedi ama transalp le uyuyor onların fiyatı da 50 ytl gibi bir şeymiş.30.000 civarı km yapmış sorun yok diyor.Gidişi çok düzgün ve dengeli diyor abs benzeri bir sistem varmış frenlemesi de gayet iyi diyor.Genel olarak memnun idi.
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
hakkaten yaa :mrgreen: adam almış ya motoru.Bir de adama motoru anlatıyoruz :queen:
 
Katılım
18 Eki 2006
Mesajlar
272
selam arkadaşlar
motorumdan çok memenunum 9000km de yazın gezip durduğum için :wiinkk: ama bılıyorsunuz bu motor işinin sonu yok
paraya ihtiyacım var onun için motorumu satıyorum


iyi günler
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ağu 2008
Mesajlar
3
selamlar bende 99 model bir honda fes var 2001 trafik çıkışlı 36 bin km de o kadar güzel bir motor ki bunu satıp aynısının 2008 model sıfırını alıcam ilgilenenlere duyurulur fiyat:4,500 lira pazarlık yok

tel: 0555 7000 260

selamlar bende bir 99 model honda fes 250cc var ve o kadar güzel motor ki bunu satıp aynısının 2008 model sıfırını alıcam 2001 trafik çıkışlı 36 bin km de ilgilenenlere duyurulur fiyat: 4,500 lira pazarlık yok

tel 0555 7000 260
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
4
herkese selam bende yeni fes aldım bayaa düşündüm xmax mi fesmi diye ama aldıktan sonra düşünerek zaman kaybetmişim dedim fesin taklıdı var doğrudur asya motor aynısı ama dizayn olarak aynısı. Tam yakından incelemedişm ama yanıma asya yanaştığı zaman ezik kaldığı açıkça belli oluyo boyut olarakta kalite olarakta direk farkediliyor. Xmax e gelince oda güzel bir motor ama festeki konfor malesef yok selesi rahatsız fese göre oturaklı görünmüyor 150 lik lere benziyor. Fes 250 bençe sınıfında çok güzel konforlu nekadar eski dizayn da olsa bana muhteşem çekici geliyor. Herkese iyi sürüşler dilerim...

selamlar bende 99 model bir honda fes var 2001 trafik çıkışlı 36 bin km de o kadar güzel bir motor ki bunu satıp aynısının 2008 model sıfırını alıcam ilgilenenlere duyurulur fiyat:4,500 lira pazarlık yok

tel: 0555 7000 260

selamlar bende bir 99 model honda fes 250cc var ve o kadar güzel motor ki bunu satıp aynısının 2008 model sıfırını alıcam 2001 trafik çıkışlı 36 bin km de ilgilenenlere duyurulur fiyat: 4,500 lira pazarlık yok

tel 0555 7000 260


Kardeş şimdiden hayırlı olsun demek isterim ama bu fiyata biraz zor müşteri bulursun tabi herkesin durumu kendini ilgilendirr ama ben 1 ay önce aldım 2007 model 2000 kilometrede tertemiz fiyat 4.750 Bilgin olsun istedim
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1
arkadaşlar cevap gec oldu ama fes 250 parca fiatları inanılmaz pahalı sakın kaza yapmayın yanarsınız ben yandımmm mesela ön farın fiatı 850.00tl.evet yanlış yazmadım asıl önemli olanda bu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst