Kaza Yaptım, Çiziğim Yok

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Sevgili arkadaşlar, 1.5 saat evvel ufak bir kaza yaptım, çiziğim yok, konu açmaya bile değmez ama korumaların önemini vurgulamak için yazayım dedim.

Büyükçekmece'de Mahindra toplantısından dönerken (traktör kullandım, tarla sürdüm), Akatlar'da dergiye 500m kala dönüş olmayan yerden taksicinin U dönüşü yapmaya kalkması sonucu bagaj hizası sol yandan çarptım. Hızım 40-50km/sa civarıydı, takip mesafem 2 saniye yerine 1-1.5 saniyeydi, reaksiyon sürem uzundu, iyi frenlememe rağmen 10km/sa civarı bir hızla çarptım. Yarım metre daha mesafe olsaydı çarpmazdım.

Dizimi ya elciğe ya da taksinin kapısına sertçe çarptım, dizliğim olmasa dizimde güzel bir ağrım veya kanamam olurdu, tam korumam sayesinde çiziğim bile yok.

CuBuF'un da durumu iyi görünüyor, ön far ya yerinden çıktı ya da dişleri kırıldı, servise götürüp baktıracağım. İnşallah ön çatalda sorun yoktur. Depo yeni fullenmişti, 1-2 litre benzinim tahliye hortumundan yola aktı, gitti paracıklar...

Taksicinin arabada ufak hasar var, tamponda ön tekerimin deseni duruyor, tampon üstünde de bir CD boyutunda 2-3cm'lik içeri göçme var.

Hatalı olan ben ile olsam, sırf taksici uğraşsın diye kaza formu doldurttum. Kaybettiği 1 saat bir daha saçma yerlerden dönmemesi için kulağına küpe olsun. Kaskom yok, trafik sigortasına da 200 yerine 250 veririm seneye, çok da tın.

Ancak sinirlerim baya bozuldu, böyle heriflerle aynı trafikte olmak kötü bir şey. Polisin biri kazayı görmüş, CuBuF yerde yatıyor, sinirlendim, tam taksicinin üstüne yürüyecektim, koşarak geldi, sakinleştim (hehehe).

En kötü kazam böyle olsun!




Kıssadan hisse: Tam koruma önemli!
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Çok geçmiş olsun abi, sana birşey olmaması sevindirici... :rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Gecmiş Olsun zor valla bu taksiciler vb insan guruhu ile ugrasmak.
Allah beterinden saklasın.
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
geçmiş olsun :rendeer: senin hasar almamana sevindim en kötüsü böyle olsun
tekerin düz bassın.
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Çok geçmiş olsun Süper bi davranış ne diyim gercekten Güzel bi kaza örnegi ne biliyim kazanın elbet güzeli olmazdaa davranışların tepkilerin ve tabi taksiciyi
Birazda olsa Bezdirmen....:mrgreen: :cat:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
geçmiş olsun kardeşim allah beterinden saklasın. Korumalar gerçekten çok önemli. Sıcaktan bunalsak bile full koruma takmalıyız.
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Geçmiş olsun, sana birşey olmaması sevindirici, kendine dikkat et. Bu sıcaklarda dahi (İstanbul nasıl bilmiyorum ama...) full koruma gezmenin faydasını görmüşsün.
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
geçmiş olsun kardeş sorumsuz sürücüler bunlar bide taksici olucak can taşıan araç sonuta allah beterinden korusun
 
Katılım
26 Ağu 2008
Mesajlar
12
gecmiş olsun kardesim işte motorun kaportasi bizler olmasak hizini düsürcegine daha sert vursaydin 1 saatlik zaman kaybı ona 1 yada 2 gune patlardi oda ozaman akıllanırdı...
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Çok geçmiş olsun. En kötü kazan böyle olsun.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
geçmiş olsun fıratçım. en kötü kazan bu olsun. benzinine üzüldüm :p cubufada bi nazarlık oldu üzülme :wiinkk:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Geçmiş olsun dostum.trafik sigortasına da 200 yerine 250 veririm seneye cümlesini tam anlayamadım.Normal sigorta 30 ytl civarı değil mi??
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Geçmiş olsun kütükcan. Görüp göreceğin son kaza olur inşallah.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst