Nihayet motosikletim geldi :))))))

Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
Hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle. Çok güzel bi makina, bi adı olacak mı ? :)
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Harika bir secim yapmissin , kazasiz surusler dilerim tekerin daima duz bassin.
 
Katılım
27 May 2008
Mesajlar
102
kırmızı çok güzel bir seçim
şase siyah mı kırmızı mı merak ettim.

ekipmanlara önem vermen çok doğru ve önemli

duc kullanan bi kaç kız ark ım var
gerçekten başarılı bir seçim

hemen termignoni egzost yaporjinallerini sıfırken kenara kaldır, nacizane tavsiyem


Begenmene sevindim. Saseside kirmizi renk.
Bende bi duc hastasiyim kiz arkadaslarini anliyorum. Ne yazikki benim burda duc kullanan hic arkadasim yok. Düsüne biliyormusun 3-4 kiz duc´larimizla geziniyoruz.Bi sahane olurdu ::pembe::

Tavsiyeni göz önünde bulundurucam - tesekkür ederim.
Akliniza gelen ve benim bilmem gereken ne bilgi varsa iletin:cat:

motosiklet aleminin ferrarisi..

hayırlı uğurlu olsun, kaskın asfalttan uzak dursun!

Cok sagol! Hepimiz icin gecerli - Allah hepimizi kazalardan korusun::138:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
adi olucakmi??....hmmmm.... hic düsünmemistim ama iyi fikir güzel ve canavarima uygun bi isim bulmam lazim :wiinkk:önerin varmi :wiinkk:

Evet bi ismi olunca daha bi kişilikli oluyor, ortamlarda ismi ile hitap edilince daha bi ilgi topluyor, naçizane benim görüşüm :p
ALDuca geldi geldi aklıma ama sen daha güzelini bulurusun:cat:
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Öncelikle hayırlı olsun. Yalnız ısrarla büyük motorla başlamayın fikri savunulmasına rağmen insanlar küçük motoru tercih etmeyi yanlış buluyor nedense. Bunun sebebi nedir inanın ben de bilmiyorum. Geliriniz en büyüüüüük motoru karşılasa da kendi sağlınız için küçükle başlamak bu kadar mı zor? Gerçi burası hayırlı olsun deme yeri can sıkma yeri değil ama eğri oturup doğru konuşmak da lazım, iş işten geçmiş mal alınmış ama ben can sıkacağını bile bile sizin üzerinizden yazmaya devam edeceğim, belki bir başkası yapmaz aynı şeyi, kim bilir?

Şimdi bu motosikleti almadan evvel, hiç mi araştırmadınız? Yani bu siteye daha önce bakmışsınızdır, hiç mi bu konuyu işleyen bir yazıya denk gelmediniz? Geldiyseniz büyük motoru bu kadar vazgeçilmez yapan neydi sizin için? Hadi siteye bakmadınız çevrenizdeki hiçbir motosiklet kullanıcısı dostunuz bunun yanlış olduğu konusunda uyarmadı mı sizi?

Şimdi diyeceksiniz ki, ileri sürüş eğitimi alırım, alın tabi ama ben bu işi şuna benzetiyorum. Bütün yıl haftada 8 saat Rusça dersi var, ömrü haytınızda da Rusça görmemişsiniz, alfabesini bile bilmiyorsunuz fakat siz nasıl olsa finallerden önce kurs alır hallederim diyorsunuz.

Vize de şöyle 40 falan çektik mi tamamdır hesabındasınız. Vize kolay, 40 olmasa da bir 36 alıyorsunuz. Finallere 20 gün kala başlıyordunuz kurslara, aldığınız kurs verimli ve etkili; alfabe, şimdiki zaman, geniş zaman, fiil çekimleri, vs. herşey tamam evde akşam pratik de yapıyorsunuz her dersten sonra. Fakat süre aynı mı? Diğer adam bütün yıl pratik yaptı, herneyse devam edelim.

Geliyor sınav günü; ilk 5 soru kolay olsun, hallettiniz. Öbür beş soru daha zor onu da hallettiniz sınavı geçmek için 5 soru daha yapmanız lazım, 2 soru daha, zar zor olsa da hallettiniz ama artık gelen sorular öyle zor ki; aslında kolay da siz ömrü haytınız da görmemişsiniz, çünkü 20 güne sığmamış ya da yeterli pratik yapamamışsınız, istemişsiniz ama olmamış.

Şimdi yine soruyorum, bütün yıl dersleri takip etmiş adamla bir olur musunuz, alt yapınız bir olur mu? İlk zor soruda emin olun tökezlersiniz, nereden mi biliyorum? Yaşadım... Olmuyor olmuyor olmuyor, dersi bütün sene takip eden adamın hem pratiği yüksek oluyor hem de hakimiyeti, ben çok zeki olsam kaç yazar, (hani yetenek meselesi var ya motosiklette, her yer yetenek olsa ne olur) yeterli pratik olmadıktan sonra. İşin aslı finalden kalsanız bile sınavın bir de bütünlemesi var, ya hayatın?

Trafikte aynı sınav gibi; nasıl mı? Bir +600'lüğü, bozuk bir kalemle Rusça sınavına girmek gibi düşünün, hakim olmanız zor, zaten derse yeterince hazırlanmamışsınız, bir de kalem bozuk seçmek akıl işi mi? bir burası çıkar bir burası akar. Kurs alsanız bile kaleme hakim olamıyorsunuz, dikkat dağınıklığından, bildiğinizi de unutursunuz.

Bir 125-250'liği ise aynı sınava sağlam bir kalemle girmek gibi düşünün, sınav zor olsa bile en azından dikkatiniz dağılmaz, herşey daha kolay anlaşılabilir. Madem çalışmadan gireceksiniz hangi kalemle sınava girmek isterdiniz?

Hergün trafikte düşünemediğiniz şeyler başınıza geliyor. Kurs mutlaka faydalı olur, gidin tabi fakat kurs size neyi öğretir onu da bilerek gidin. Kısa zaman da bütün becerilere haiz olamayacağınızı da bilin. Kurs size çok şey katsa bile bir yaşanmışlığı asla veremez, sadece teorisini verir ve bu yaşanmışlıklar hataları tolere edebilecek aletler üzerinde daha zararsız olurlar.

Her zaman diyorum motosiklet kullanmak düz yolda gitmekse herkes her türlü cc.'yi en fazla 5 günde öğrenir fakat iş acil duruma (zor soru kısmı yani) geldiğinde işte o zaman durum değişiyor.

Umarım kazasız, belasız yazdığım tüm kötü senaryolardan uzak biniş tecrübeleriniz olur. Fakat ne denli bir risk aldığınızı da unutmayın. Hayırlı olsun deyip geçmek yerine bunları yazmak daha doğru diye düşündüm şimdi tekrardan iç rahatlığı ile diyebilrim ki; hayırlı olsun ve çok güzel bir makina almışsınız...
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
yeni motorun hayırlı uğurlu olsun kazasız bol sürüşler dilerim

yakında bir fotoyu bizden esirgemessin herelde :p
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Öncelikle hayırlı olsun. Yalnız ısrarla büyük motorla başlamayın fikri savunulmasına rağmen insanlar küçük motoru tercih etmeyi yanlış buluyor nedense. Bunun sebebi nedir inanın ben de bilmiyorum. Geliriniz en büyüüüüük motoru karşılasa da kendi sağlınız için küçükle başlamak bu kadar mı zor? Gerçi burası hayırlı olsun deme yeri can sıkma yeri değil ama eğri oturup doğru konuşmak da lazım, iş işten geçmiş mal alınmış ama ben can sıkacağını bile bile sizin üzerinizden yazmaya devam edeceğim, belki bir başkası yapmaz aynı şeyi, kim bilir?

Şimdi bu motosikleti almadan evvel, hiç mi araştırmadınız? Yani bu siteye daha önce bakmışsınızdır, hiç mi bu konuyu işleyen bir yazıya denk gelmediniz? Geldiyseniz büyük motoru bu kadar vazgeçilmez yapan neydi sizin için? Hadi siteye bakmadınız çevrenizdeki hiçbir motosiklet kullanıcısı dostunuz bunun yanlış olduğu konusunda uyarmadı mı sizi?

Şimdi diyeceksiniz ki, ileri sürüş eğitimi alırım, alın tabi ama ben bu işi şuna benzetiyorum. Bütün yıl haftada 8 saat Rusça dersi var, ömrü haytınızda da Rusça görmemişsiniz, alfabesini bile bilmiyorsunuz fakat siz nasıl olsa finallerden önce kurs alır hallederim diyorsunuz.

Vize de şöyle 40 falan çektik mi tamamdır hesabındasınız. Vize kolay, 40 olmasa da bir 36 alıyorsunuz. Finallere 20 gün kala başlıyordunuz kurslara, aldığınız kurs verimli ve etkili; alfabe, şimdiki zaman, geniş zaman, fiil çekimleri, vs. herşey tamam evde akşam pratik de yapıyorsunuz her dersten sonra. Fakat süre aynı mı? Diğer adam bütün yıl pratik yaptı, herneyse devam edelim.

Geliyor sınav günü; ilk 5 soru kolay olsun, hallettiniz. Öbür beş soru daha zor onu da hallettiniz sınavı geçmek için 5 soru daha yapmanız lazım, 2 soru daha, zar zor olsa da hallettiniz ama artık gelen sorular öyle zor ki; aslında kolay da siz ömrü haytınız da görmemişsiniz, çünkü 20 güne sığmamış ya da yeterli pratik yapamamışsınız, istemişsiniz ama olmamış.

Şimdi yine soruyorum, bütün yıl dersleri takip etmiş adamla bir olur musunuz, alt yapınız bir olur mu? İlk zor soruda emin olun tökezlersiniz, nereden mi biliyorum? Yaşadım... Olmuyor olmuyor olmuyor, dersi bütün sene takip eden adamın hem pratiği yüksek oluyor hem de hakimiyeti, ben çok zeki olsam kaç yazar, (hani yetenek meselesi var ya motosiklette, her yer yetenek olsa ne olur) yeterli pratik olmadıktan sonra. İşin aslı finalden kalsanız bile sınavın bir de bütünlemesi var, ya hayatın?

Trafikte aynı sınav gibi; nasıl mı? Bir +600'lüğü, bozuk bir kalemle Rusça sınavına girmek gibi düşünün, hakim olmanız zor, zaten derse yeterince hazırlanmamışsınız, bir de kalem bozuk seçmek akıl işi mi? bir burası çıkar bir burası akar. Kurs alsanız bile kaleme hakim olamıyorsunuz, dikkat dağınıklığından, bildiğinizi de unutursunuz.

Bir 125-250'liği ise aynı sınava sağlam bir kalemle girmek gibi düşünün, sınav zor olsa bile en azından dikkatiniz dağılmaz, herşey daha kolay anlaşılabilir. Madem çalışmadan gireceksiniz hangi kalemle sınava girmek isterdiniz?

Hergün trafikte düşünemediğiniz şeyler başınıza geliyor. Kurs mutlaka faydalı olur, gidin tabi fakat kurs size neyi öğretir onu da bilerek gidin. Kısa zaman da bütün becerilere haiz olamayacağınızı da bilin. Kurs size çok şey katsa bile bir yaşanmışlığı asla veremez, sadece teorisini verir ve bu yaşanmışlıklar hataları tolere edebilecek aletler üzerinde daha zararsız olurlar.

Her zaman diyorum motosiklet kullanmak düz yolda gitmekse herkes her türlü cc.'yi en fazla 5 günde öğrenir fakat iş acil duruma (zor soru kısmı yani) geldiğinde işte o zaman durum değişiyor.

Umarım kazasız, belasız yazdığım tüm kötü senaryolardan uzak biniş tecrübeleriniz olur. Fakat ne denli bir risk aldığınızı da unutmayın. Hayırlı olsun deyip geçmek yerine bunları yazmak daha doğru diye düşündüm şimdi tekrardan iç rahatlığı ile diyebilrim ki; hayırlı olsun ve çok güzel bir makina almışsınız...

Bravo! Birçoğumuzun düşündüklerine tercüman olmuşsun dgrmr'cim.
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Şimdi, belki motor tecrübeniz vardır belki diye önceki mesajlarınıza da baktım fakat dikkatimi birşey çekti; Almanya'da yaşıyormuşsunuz, nasıl oldu da 650'lik alabildiniz. Benim bildiğim Avrupa Ülkelerinde ilk 2 yıl 125cc. kulllanmak zorundasınız, sonra bir sınava daha girip A2 ehliyetinizi öyle alıyorsunuz.

Başkasının üzerine aldınız desem ilk çevirmede güme gidersiniz. Ben mi yanlış biliyorum acaba Almanya'da bu kanun uygulanmıyor mu? Sadece size değil bu sorum tabi bilen varsa yazsın...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
hayırlı olsun güle güle kullan

yanlız birşeyi merak ettim ne zamandır motor kullanıyosun ? monster biraz agresif bir makina değil mi :silent:
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
10
ayakkabı mı alıyonuz yaw küçük ile başla sonra büyük al :D aldın mı en güzelini alecen yoksa al sat kim uğraşır bea ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst