600rr mı yoksa gsx600 r mi

Katılım
26 Ağu 2008
Mesajlar
12
slm arkadaslar oncelıkle ben taner ist choperr model motorum vardi biraz pistim ve acayip 600 motorlara sardim ama iki motor arasinda kararsizim bu konu hkkında bilgisi olan varsa paylasirsa sevinirim
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Her ikiside sınıfında iyi birer ss.
Hangisini alırsan al şikayet etmiyeceksin..:rendeer:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Supersport motosikletlerin kullanım alanlarını biliyor olmalısın. Bana göre tek kullanım alanı pist. Öyle bir motorla İstanbul'dan Antalya'ya gitmen veya nöbetçi eczaneden göz damlası alıp gelmen biraz güç oluyor. Bunları yapanlar "bakın Ankara'dan İstanbul'a SS ile gelebildim" filan gibi topicler açıyorlar burada...

Ama "ben sadece cilalamaktan, sonra da karşısına geçip seyretmekten hoşlanıyorum, arasıra da caddede bir aşağı bir yukarı ses yapsam açılırım!" diyorsan tam sana göre.

SS'lar yerine daha az hırçın, oturuşu daha rahat, şehiriçi için ve uzun yol için daha münasip birşeyler baksana..

Örneğin: Fazer serisi, Kawasaki Z serisi, Honda Hornet, Suzuki Bandit'ler, GSR...

Benim fikrim tabii..
 
Katılım
26 Ağu 2008
Mesajlar
12
Supersport motosikletlerin kullanım alanlarını biliyor olmalısın. Bana göre tek kullanım alanı pist. Öyle bir motorla İstanbul'dan Antalya'ya gitmen veya nöbetçi eczaneden göz damlası alıp gelmen biraz güç oluyor. Bunları yapanlar "bakın Ankara'dan İstanbul'a SS ile gelebildim" filan gibi topicler açıyorlar burada...

Ama "ben sadece cilalamaktan, sonra da karşısına geçip seyretmekten hoşlanıyorum, arasıra da caddede bir aşağı bir yukarı ses yapsam açılırım!" diyorsan tam sana göre.

SS'lar yerine daha az hırçın, oturuşu daha rahat, şehiriçi için ve uzun yol için daha münasip birşeyler baksana..

Örneğin: Fazer serisi, Kawasaki Z serisi, Honda Hornet, Suzuki Bandit'ler, GSR...

Benim fikrim tabii..



tabikide haklısın ama motor cok ciddi bi hastalik az cok herkez bunu bilio ss lerde hersey senın elınde gazlamakta keyıf yapmakta ben keyif amacli alcam kontrollu biriyim fazla gaz accagimida sanmıyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Suzuki Kalitede üstündür...
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Supersport motosikletlerin kullanım alanlarını biliyor olmalısın. Bana göre tek kullanım alanı pist. Öyle bir motorla İstanbul'dan Antalya'ya gitmen veya nöbetçi eczaneden göz damlası alıp gelmen biraz güç oluyor. Bunları yapanlar "bakın Ankara'dan İstanbul'a SS ile gelebildim" filan gibi topicler açıyorlar burada...

Ama "ben sadece cilalamaktan, sonra da karşısına geçip seyretmekten hoşlanıyorum, arasıra da caddede bir aşağı bir yukarı ses yapsam açılırım!" diyorsan tam sana göre.

SS'lar yerine daha az hırçın, oturuşu daha rahat, şehiriçi için ve uzun yol için daha münasip birşeyler baksana..

Örneğin: Fazer serisi, Kawasaki Z serisi, Honda Hornet, Suzuki Bandit'ler, GSR...

Benim fikrim tabii..

Guzel ve basit bir aciklama. :cat:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
103
ben hem 600 rr hem gsxr sahibi oldum. Su an hala gsxr kullanıyorum. Suzuki bambaska bi makina. 600 rr ucuz gsxr 600 daha elit ve kullanımı keyifli. Ben tercihimi gsxr dan yana kullandım çokta memnunum.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Kesinlikle GSX R600 derim.suzukinin kalitesi ve dizaynı RR dan daha ileri noktada bence.Servis konusundada sıkıntın olmaz.
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Suzuki derim... RR da güzel makina ama ikisi arasında bana göre
suzuki biraz daha öne çıkıyor...
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
tecrübeye dayanarak şuanda cbr 600 f var ama önceki motorum suzukiydi,onun malzemesi daha dayanıklıydı..kendi düşüncem bu

hacı dusundelerıne katılıyorum..ama ben gsxr veya rr die secmem ısterse bok rengi olsun ama 600 luk race olsun:queen:baksana gt250 r kovalıyoz halen:pr:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
ss lerde hersey senın elınde gazlamakta keyıf yapmakta ben keyif amacli alcam kontrollu biriyim fazla gaz accagimida sanmıyorum

Yanılıyorsun bence:) Bu kadar basit değil..

SS almak istiyorsan SS al, ama cruiser tecrübesiyle pek olacak iş değil.. İyi bir eğitimde almalısın bence..

Ha her SS çi eğitimli mi? Uzun zamandır kullanıp başına ciddi iş açmayanlar evet..
Kullanamazmısın tabiki kullanırsın , ama bizim memleketin pistleri bile içler acısı durumda yolları anlattırma bana..

Ben basmam , uzamam , yapıştırmam diye düşünüp alırsan başınada iş açarsın..

İyi analiz edip doğru adım atman dileğiyle.. Şimdiden hayırlı olsun..
 
Katılım
26 Ağu 2008
Mesajlar
12
ya acikcasi benmde sevdigim 600 rr eksozun arkadan cıkmasi falan goruntu mukemmel suzıkıde güzzel ama eksozun yandan cıkmasi bozuyor isi artik hayırlısı bakalım insallah motorumu alırımda kaza bela yapmam tek korkum oo acikcasi
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Supersport motosikletlerin kullanım alanlarını biliyor olmalısın. Bana göre tek kullanım alanı pist. Öyle bir motorla İstanbul'dan Antalya'ya gitmen veya nöbetçi eczaneden göz damlası alıp gelmen biraz güç oluyor. Bunları yapanlar "bakın Ankara'dan İstanbul'a SS ile gelebildim" filan gibi topicler açıyorlar burada...

Ama "ben sadece cilalamaktan, sonra da karşısına geçip seyretmekten hoşlanıyorum, arasıra da caddede bir aşağı bir yukarı ses yapsam açılırım!" diyorsan tam sana göre.

SS'lar yerine daha az hırçın, oturuşu daha rahat, şehiriçi için ve uzun yol için daha münasip birşeyler baksana..

Örneğin: Fazer serisi, Kawasaki Z serisi, Honda Hornet, Suzuki Bandit'ler, GSR...

Benim fikrim tabii..


Bir SS ci olarak birşeyler soylemek ihtiyacı duydum bu yazının karsılıgında musadenle.

Bende 600RR kullandım 9 ay kadar. İşime gidip geldim, gezmelerime gittim, canım sıkıldı otobanda gazladım vs vs...
Yaklasık bir SS cinin ortalama yapacagı km yılda 5000 dir.
Ben 9 ayda 25.000 km yaptım.
istanbul - bandırma - mersin - izmir - ısparta - antalya - marmaris ve bu guzergahında geri donusunu yaptım yaklasık 2500 km.
Hic durmaksızın 900 km yol yaptım. Sadece bezin almak icin istasyonlara girmeyi saymazsak.
O 900km yolu yapınca oyle muthis bir haz ile indimki yolum bittiginde dunyanın en mutlu en huzurlu en harika duygularını hissettim.
Bu arada ben motora oyle tatlı su motorcuları gibi de binmedim.
Gecen kıs 1 gun bile bırakmadım. Yani kar yagdıgı zamanlarda buna dahil.

Simdi ben bir SS ci olarak bunları soyleyebiliyorum.

Peki sen hiç kullandınmı ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst