@aparat
Her mesaja cevap yazarsan düzelmez o el![]()
biri cemi durdurmalı![]()
tek elle yazıyorum:cat:
fişimi çekin:queen::queen::queen:
sabah hallettik ya lan :queen::queen:
cenaratör devreye girdi:cherry::cherry:
ozaman senin için bişe yapamam yürü be koçum :bounce::bounce:
yok bunun devrelerini sökmek lazım![]()
ozaman senin için bişe yapamam yürü be koçum :bounce::bounce:
yok bunun devrelerini sökmek lazım![]()
bırak sen böyle giderse kendi kendini bitirecek :queen::queen::queen: