- Katılım
- 15 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,510
Deli kanlı ol..Önce borcunu öde Aral....hocam en yakın zmanda ordayım :cat:
motorsuz gelcemm gerçi.. motoru aldım mı kesmem ayağımı ordan![]()
.
![]()
eşyaları taşıdım gömleği çıkardım çok ağır. vantilin önüne attım hemen kurutmaya
o yorgunlukla ne yollar yürüdüm ne göbecikler attım be güzel abim
abi bu arada diğer resimleri nasıl elde edebiliriz![]()
+18 olanları![]()
Aral özel mesaj atmışsın okudum...
Şimdiye kadar hep abilik yaptım..Ama bu saatten sonra bunu bekleme benden..
Cebini arıyorum çalıyor cevap vermiyorsun..
Mesaj atıyorum kaçamak cevap atıyorsun..
Özel mesaj (pm ) attıyorum..Mesaj Kutusu dolu diyor..
Msn'den konuşmak istiyorum..Msn kapalı.Ya da engellenmişim..
5 ay taksitle makina verdim..Parasını yarım yamalak ödedin..Kalan 1160 ytl'ye
şimdide yok diyorsun...
O para şimdilik senin olsun.
Sen adam mı kandırıyorsun..Karşındakini çocuk sandın galiba..
Çarşamba günü uçakla İstanbul'a geliyorum..
Sendeki param 1160ytl ve 1kuruş eksik almam senden..
Gidiş dönüş biletini ve yapacağım tüm masraflarıda haklı olarak sen üstleneceksin...
.
İşte bugün yazdığın mesaj:
.
[NOT]
HeadbaNgeR' Alıntı:abi s.a
alış verişimizin kapanması için sana yarın para yollıiycam
bu zamana kadar sana 1390+150 para verdim
1540 ytl ediyo. 1550 diyelim 650 ytl daha yollayınca hesap 2200 ytl olacak. ve zamanıda motora yaptığım masraf da hesaba katılınca 2500 ytl ediyor ve hesap tam oluyor..
bu arada telefonum yok.. bunu da sattım.. özel mesaj yoluyla anlaşırız artık...
motoru da sattım zaten abi biliyosun.
adam da ruhsatı aldı üstüne benden çıktı motor.ayrıca bi de ceza yedim kendime gelemedim. 700 ytl kadar... gerçi o benim sorurum.
parayla ilgili türlü olaylar yaşadım işyerimle vs..
bu parayı da 2 aile birleşerek veriyoruz. bilezikler fln satıldı yani öyle diyim de abi anla halimizi...
en nihayetinde abi sen paraya ihtiyacı olan bi abimiz değilsin senin cebinde olan para bizim eve 1 ayda girmiyo afedersin...
demem o ki abi anlaşalık bitirelim alışverişi.. abilik baki kalsın.
saygılar ...
[/NOT]
.
Bunlarda 12-13-15-16 Ağustosta yazıştığımız mesajlar..
.
[NOT]
[/NOT]HeadbaNgeR' Alıntı:muratgergerli' Alıntı:Açıktır..Yarın beni yatırınca bilgilendir..HeadbaNgeR' Alıntı:muratgergerli' Alıntı:Aral tabi ki para konusu..HeadbaNgeR' Alıntı:abi hayırdır gece 12de.. para mevzusuysa (ki öyel büyük ihtimalle ) cumartesi pazar devlet dairesi kapalı oludğundan pazartesi günü 3 gibi yatırcam parayı :cat:
Cumartesi ptt açıktır..
Ben sana daha önce söylemiştim.."16 sını geçmesin "diye.
Ve sende "tamam" dedin..
Demek ki 16 sında ödeyecektin ve yarın 16sı..Yarın Bekliyorum..
bilmiyodum abi.. açıksa yarın yollarım o zaman..:cat:
Açık olmaz ise bile ben sana banka adı ve hesap nosu veririm oraya yatırırsın..
Çünki yarın o para lazım..Başka gün değil yani..
Sen yarın bana bilgi ver..Çaresine bakarız.
tamamdır.. 3 gibi yatırırım. :cat:
Şimdi kalkmış yok benim 650 borcum var tiriplerine yatıyorsun...
Msn'den yazıştığımız tüm yazıları da buraya eklerim..