MotoGP: Rossi, Ducati ile Farkın Kapandığını Düşünüyor

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146


MotoGP dünya şampiyonası lideri Valentino Rossi, kuru zeminde Yamaha takımının Ducati ile arasında olan performans farkını kapattığına ve sezonun sonuna kadar galibiyetler için mücadele edebileceğine inanıyor.

Casey Stoner'in lider giderken düşmesi sonucunda Çek Cumhuriyeti'nde rahat bir birincilik elde Rossi, uyguladığı baskı nedeniyle Avustralyalı pilotun hata yaptığını düşünüyor.

Rossi: "Laguna'daki yarışa dönecek olursak, bazen Casey benden daha çok eğiliyordu. Bu yüzden belki de bu bir şeydir. Aslında o bazen kıvılcımlar çıkarır, belki de vites koludur. Bilmiyorum"

"Benim için (Brno'daki) sorun, onun 1:57.2'lik bir tur atması ve alıp başını gitmesinin mümkün olmadığını görmesiydi. Bu yüzden 1:56.0 yapmaya çalıştı ve insanların dünyasında bu mümkün değildir."

Rossi ayrıca, Stoner ile büyük mücadeleye girdiği Laguna'daki galibiyetinin kendi sezonu için önemli bir dönüm noktası olduğunu ve eşit koşullarda olması durumunda dünya şampiyonu olabileceği bir motosiklete sahip olduğunu fark ettiğini belirtti.

Rossi: "Benim için Laguna'daki yarış, onun aklında pek de fena değildi ama benim aklımda çok iyiydi. Barselona'dan sonra Stoner ve Ducati, büyük bir adım attı. Çok güçlü oldukları yerlerdeki üç yarışı aldılar."

"Ama Laguna'da kendime ve takmıma, herşeyin yolunda gitmesi durumunda onu yenebileceğimi gösterdim. Bu yüzden bu hata sonu çok iyi çalıştık. Fark, Laguna'dakinden daha azdı ve bu nedenle onun hata yptığını düşünüyorum"

Bununla birlikte İtalyan pilot, Stoner'in Brno'da ıslak şartlardaki performansı nedeniyle Ducati'nin bu alanda yakalanması gerektiğini düşünüyor.

Rossi: "Yağmurlu şartlarda gelişmek zorundayız. Çünkü Stoner bizden hızlı. Ama gittikçe güçleniyoruz ve Sachsenring'deki ve dünkü gibi biz ikinci sıradayız. Bu yüzden en azından rekabetçiyiz."

"Yarış yarış Bridgestone lastiklerini ve onların nasıl çalıştığını daha iyi anlıyoruz"

"Laguna Seca'da arka tutunmayı nasıl geliştireceğimiz konusunda önemli bir adım attık ve bu hafta sonu bazı ayarları takip ettik ve Laguna'daki yarışın benim ve takımım adına çok önemli olduğunu düşünüyorum."

"Şu anda onu yenebilmenin mümkün olduğunu biliyorum, çok hızlı olsa bile"

Kaynak:trf1
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
249
rossi yi oldum olası sevmedim.yarış esnasında hiç centilmen değil önündeki yarışçıyı geçebilmek için her türlü numarayı yapar.max biaggi ile bi yarışı vardı son viraja rossi 2. girip öndeki biaggi ye temas etmiş ve onu pist dışına iterek 1. olmuştu biaggiye temas etmese o süraatle girdiği virajı alamayıp kendisi pist dışına çıkardı ama biaggi nin motorunu kendine destek yaptı,bundan önceki laguna seca da ki yarışta ise stoner in pist dışına çıkmasında rossi nin viraj girişinde bilinçli olarak erken fren yapıp stoner i şaşırtığını okudum,çünkü stoner in o virajda kendisinden hızlı olduğunu biliyordu ve onu arkada tutabilmek için erken fren yaptığını yazmışlardı stoner de ona çarpmamak için pist dışına kaydı.birde 1. olunca yaptığı hareketler bence show değil sadece şımarıklık ve diğer sürücüleri kızdırmak onlara gıcıklık vermek diye yorumluyorum. bu tip insanları hiç sevmem
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
rossi yi oldum olası sevmedim.yarış esnasında hiç centilmen değil önündeki yarışçıyı geçebilmek için her türlü numarayı yapar.max biaggi ile bi yarışı vardı son viraja rossi 2. girip öndeki biaggi ye temas etmiş ve onu pist dışına iterek 1. olmuştu biaggiye temas etmese o süraatle girdiği virajı alamayıp kendisi pist dışına çıkardı ama biaggi nin motorunu kendine destek yaptı,bundan önceki laguna seca da ki yarışta ise stoner in pist dışına çıkmasında rossi nin viraj girişinde bilinçli olarak erken fren yapıp stoner i şaşırtığını okudum,çünkü stoner in o virajda kendisinden hızlı olduğunu biliyordu ve onu arkada tutabilmek için erken fren yaptığını yazmışlardı stoner de ona çarpmamak için pist dışına kaydı.birde 1. olunca yaptığı hareketler bence show değil sadece şımarıklık ve diğer sürücüleri kızdırmak onlara gıcıklık vermek diye yorumluyorum. bu tip insanları hiç sevmem

Güzel ve yerinde tespit:)
 
Katılım
20 May 2005
Mesajlar
51
rossi yi oldum olası sevmedim.yarış esnasında hiç centilmen değil önündeki yarışçıyı geçebilmek için her türlü numarayı yapar.max biaggi ile bi yarışı vardı son viraja rossi 2. girip öndeki biaggi ye temas etmiş ve onu pist dışına iterek 1. olmuştu biaggiye temas etmese o süraatle girdiği virajı alamayıp kendisi pist dışına çıkardı ama biaggi nin motorunu kendine destek yaptı,bundan önceki laguna seca da ki yarışta ise stoner in pist dışına çıkmasında rossi nin viraj girişinde bilinçli olarak erken fren yapıp stoner i şaşırtığını okudum,çünkü stoner in o virajda kendisinden hızlı olduğunu biliyordu ve onu arkada tutabilmek için erken fren yaptığını yazmışlardı stoner de ona çarpmamak için pist dışına kaydı.birde 1. olunca yaptığı hareketler bence show değil sadece şımarıklık ve diğer sürücüleri kızdırmak onlara gıcıklık vermek diye yorumluyorum. bu tip insanları hiç sevmem
pazar gezmesine çıkmıyosun yarışıyosun risk alıcaksın rossi korkusuz kazanmak için herşeyi yapıyor sınırları zorluyor kazanıyor olay bundan ibaret
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
249
risk alırken kendini tehlikeye atıyorsan bişey demem ama başkalarını tehlikeye atıyorsan ona karşıyım
 
Katılım
25 Ara 2005
Mesajlar
143
ducati hızlı ama rossi hem tecrübeli hem yetenekli....yamaha ducatiyi zorlamaya başladı e bi de üzerinde rossi var...stoner bu saatten sonra rossiye ancak direnir...
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
bu yarışları internetten izleyebileceğimiz bir adres varmı veya indirme linki ?
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Meyve veren ağaç taşlanır :) Rossi bu işin hakkını vererek yapan yegane insanlardan biri :cat: Ölümüne Rossi :p :queen: :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst