Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 29 Ara 2007
- Mesajlar
- 2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lem antalyalı altın portakallar nörüyonuz..:mrgreen:
günaydın mt antalya bugün yenibirgüne yeni şeylerle başlarız inş..günümüz hayırlı geçsin ....
Basın hazır zaten. akşam akdenız ekınde haberımız çıkıcak.spor sayfasındna sorumlu okan dılek bızlerle bulusup röportaj yapıp resım çekıcek.ama tişörtlerın olmasını beklıyoruz. kuru kuru çıkmayalım gazeteye![]()
fulya nerelerde bilen varmı yha?[/
o gececiydi bugünde valla evde uyuyo galiba...:queen::queen:
AKŞAM KEMERDEYDIM... ÇOK KALABALIKTI YAHU.. KÜÇÜK RUSYA OLMUŞ İYİCE
![]()