asya yedek parça

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
arkadaşlar, asya as-200 gy-2 marka motopisikletimin eksantrik gergisi denen metal üzerine plastik kaplamalı yaklaşık bi karış boyundaki parçası cortlamıştır :salut: , bir aydır yatıyo makina, fabrika elimizde yok diyo, benzer modellerdede aynı parçayı bulamadık. ne yapayım ben şimdi? :pr: makinayımı yakayım, asya motoru mahkemeyemi wereyim, çinli turistmi döweyim???? :silent: ankaradayım. parçayı bulup gönderen olursa ödüllendirilecektir çil çil altın ile. saygılarımla, arzederim.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
gergi tarafındaki paletten mi bahsediyosun?
200 lük zelasınlarınki yada kanuni racerlarınki falan uyuyomuymuş?
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
ewet o palet. kanuninin atvlerinde war aynısı dediler. zealsunda olur bence, aynı motor sayılır, net bişey söyleyen yok zaten, ramzeyinki aynı dediler, fabrikada yokmuş onunda. yıktıracaklar bana çin seddini. çok bozuk moralim.

zealsun iticilimiymiş? oh. onuda eledik. eksantrik zinciri o parçayı nası kemirmiş anlamadım. çin büyükelçiliğinin önünde soyunabilirim, televizyon izlemeyin bu aralar.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
ewet o palet. kanuninin atvlerinde war aynısı dediler. zealsunda olur bence, aynı motor sayılır, net bişey söyleyen yok zaten, ramzeyinki aynı dediler, fabrikada yokmuş onunda. yıktıracaklar bana çin seddini. çok bozuk moralim.

parca elindemi senin yoksa motordamı hala??
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
mhrrm e numune gönder, parçanı temin ederiz :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Umarım bu telefon numarası ve adres sana yardımcı olur :

Şube / Satış + Servis + Yedek Parça :cat:

Tel : 0312 245 50 57

Adres : Piyade Mah. İstasyon Cad.
Etimesagut - Sincan Yolu
Akcagaz Karşısı Etimesgut / ANKARA

:wiinkk: :wiinkk:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
elimde elimde. şimdi elimde tutmuyorumda, motoru indirip daattık yani, tamircide yatıyo. genişlik ölçüsü filan weririm warsa elinizde öyle bi parça. milimetre cinsinden.

ölçü önemli deil, sen özelden mhrrm e ulaş, parçayı gönder muhtemelen temin deriz:wiinkk:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
elimde elimde. şimdi elimde tutmuyorumda, motoru indirip daattık yani, tamircide yatıyo. genişlik ölçüsü filan weririm warsa elinizde öyle bi parça. milimetre cinsinden.

sen bi resmini cek bide olculeri yaz ben bi bakıyım yrn belki muadil bisey bulursak burdan yollarız:wiinkk:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
inşallah inşallah. istanbul gibisi yok abi. eft filan yaparız anında, hani takarsa bu adam masrafı bize diye aklına bişey gelmesin. hallet şu işi gözünü sewem. yarın gönderirim ölçü resim falan. hörmetler.
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
inşallah inşallah. istanbul gibisi yok abi. eft filan yaparız anında, hani takarsa bu adam masrafı bize diye aklına bişey gelmesin. hallet şu işi gözünü sewem. yarın gönderirim ölçü resim falan. hörmetler.

ole bi derdim yok mrk etme seni anlayabiliorum suan ama cinlilerin bazılarında ciddi sorunlar var cok arkadas var burda parca sıkıntısı ceken oyuzden baska motorlarınkini uydurma işi brz yogun:cherry:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
arkadaşlar, asya as-200 gy-2 marka motopisikletimin eksantrik gergisi denen metal üzerine plastik kaplamalı yaklaşık bi karış boyundaki parçası cortlamıştır :salut: , bir aydır yatıyo makina, fabrika elimizde yok diyo, benzer modellerdede aynı parçayı bulamadık. ne yapayım ben şimdi? :pr: makinayımı yakayım, asya motoru mahkemeyemi wereyim, çinli turistmi döweyim???? :silent: ankaradayım. parçayı bulup gönderen olursa ödüllendirilecektir çil çil altın ile. saygılarımla, arzederim.


Daha yeni gördüm yazınızı. Bulabildiniz mi parçayı?
bende Asya bayisinde çalıştığım için sordum gerçi şuan yokmuş bizde ama ustamın söylediklerini söyleyeyim size. o söylediginiz parça plastik degil kestamitmiş (o ne ise :) ) ve ayrıca ekzantrik zincirininde değişmesi gerekirmiş çünkü zincir aşındırırmış onu tekrar aynı sorunla karşılaşmamak için garantiye alın ve sizde sorun bence yapan ustanıza zincirin değişmesi gerekirmi diye.
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
Daha yeni gördüm yazınızı. Bulabildiniz mi parçayı?
bende Asya bayisinde çalıştığım için sordum gerçi şuan yokmuş bizde ama ustamın söylediklerini söyleyeyim size. o söylediginiz parça plastik degil kestamitmiş (o ne ise :) ) ve ayrıca ekzantrik zincirininde değişmesi gerekirmiş çünkü zincir aşındırırmış onu tekrar aynı sorunla karşılaşmamak için garantiye alın ve sizde sorun bence yapan ustanıza zincirin değişmesi gerekirmi diye.

Evet söylediklerine aynen katılıyorum bi tek şu ekzantrik Eksantrik olacak onu düzelteyim canım :):rendeer::rendeer::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst