Arora Yeni Modeli Ar250

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
38
Sitemiz şuan Dizaynı Yenileniyor.

AR 250-T ve AR 150-T bu ürünün fiyatları nedir sitenizde bilgi eksik fiyatları en azındna önerilen fiyatlar olmalı... ayrıca resmi icin tiklayin linkinde yanlik resimler cikiyor... Sitenin iyi test edilmesi gerekiyor.

BÖLGELERE GÖRE YANİ NAKLİYE ULAŞIM VS. GİBİ FİYATLARI ETKİLEYEN UNSURLARA GÖRE BAYİLERİMİZE GÖRE FİYATLAR DEĞİŞTİĞİNDEN Bİ KARMAŞA OLMASIN DİYE FİYATLARI SİTEDE YAYINLAMIYOR. SİTEMİZDE DİZAYNI YENİLENİYOR. ONDAN DOLAYI AKSAKLIK VAR EN KISA SÜREDE DÜZELECEK. AYRICA SİZLERE GÖRE DEĞİL AMA ELEKTİRİKLİ BİSİKLET MODELLERİMİZDE VAR. FİYATLARI İNT. BULMANIZ GÜÇ DEĞİL. BİR ÇOK BAYİMİZİN İNT. SİTESİ MEVCUTTUR SATIŞ FİYATLARI VAR. ORDAN ULAŞABİLİRSİNİZ.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
3
arkadaslar bence hıc ii deil arora fılan fıs al ybr nı keyfıne bak derım

:farao:arkadaslar bence hıc ii deil arora fılan fıs al ybr nı keyfıne bak derım

:farao:arkadaslar bence hıc ii deil arora fılan fıs al ybr nı keyfıne bak derım

:farao:arkadaslar bence hıc ii deil arora fılan fıs al ybr nı keyfıne bak derım
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
BÖLGELERE GÖRE YANİ NAKLİYE ULAŞIM VS. GİBİ FİYATLARI ETKİLEYEN UNSURLARA GÖRE BAYİLERİMİZE GÖRE FİYATLAR DEĞİŞTİĞİNDEN Bİ KARMAŞA OLMASIN DİYE FİYATLARI SİTEDE YAYINLAMIYOR. SİTEMİZDE DİZAYNI YENİLENİYOR. ONDAN DOLAYI AKSAKLIK VAR EN KISA SÜREDE DÜZELECEK. AYRICA SİZLERE GÖRE DEĞİL AMA ELEKTİRİKLİ BİSİKLET MODELLERİMİZDE VAR. FİYATLARI İNT. BULMANIZ GÜÇ DEĞİL. BİR ÇOK BAYİMİZİN İNT. SİTESİ MEVCUTTUR SATIŞ FİYATLARI VAR. ORDAN ULAŞABİLİRSİNİZ.

Peki ama bende web yazılım firmasinda calisiyorum ve firmamızın ilkeleri geregi testleri bitmeyen yada %90 tamamlanmayan siteleri yayına almıyoruz.

Peki demiş olduğum modellerin fiyatı nedir?
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
38
Arora Sitesi

Peki ama bende web yazılım firmasinda calisiyorum ve firmamızın ilkeleri geregi testleri bitmeyen yada %90 tamamlanmayan siteleri yayına almıyoruz.

Peki demiş olduğum modellerin fiyatı nedir?

ARORA WEB SİTESİ DAHA ÖNCE HİÇ AKSİLİK OLMADAN SAĞLIKLI Bİ ŞEKİLDE YAYINDA İDİ YAKLAŞIK Bİ AYDIR Bİ AKSAKLIK YÜZÜNDEN SAĞLIKLI ÇALIŞAMAMAKLA BİRLİKTE AKSAKLIĞIN GİDERİLEBİLMESİ İÇİN GEREĞİNİ YAPIYORLAR.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
bir ayda giderilemedimi aksaklık yahu? benim çinlide yatıyo bi aydır zaten. yetersizsiniz. satmayın motor filan.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
38
Beygir Gücü

şirket yetkilisi sattığı motosikletin teknik özelliklerin den bi haber !!!!!!!!!!!!!!
çok ilginç vallaha....

BEN TEKNİK ÖZELLİKLERİNİ SENİN KADAR BİLMEM GAYET AÇIK Bİİ ŞEKİLDE SÖYLÜYORUM AMA MOTOR SİLİNDİR HACMİNİ SORARSAN SÖYLERİM 233,6 CM3 TÜR. ARKADAŞIM.
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
AR 250-T ve AR 150-T bu ürünün fiyatları nedir sitenizde bilgi eksik fiyatları en azındna önerilen fiyatlar olmalı... ayrıca resmi icin tiklayin linkinde yanliş resimler cikiyor... Sitenin iyi test edilmesi gerekiyor. Kurumsal olduğunu söyleyen bir firmanin sitesi bu şekilde olmamalıdır bence... sonucta sizin şirketenizin yüzü bu web sitesi ve düzgün calışmıyor..

Sanırım sorum arada kaynadı bu ürünlerin fiyatı nedir?
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
326
Bütün bu modelleri ( mondial arora asya vb.. ) firma sitelerinden önce http://www.made-in-china.com sitesinden görebilir tüm bilgilerine detaylı şekilde ulaşabilir hatta gaza gelip toplu halde sipariş bilem verirsiniz.. hatta bazılarının 400 USD lik fiyatlarını görüncede şaşırmayınız :):):):) Kalınız saalıcakla
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
şaka gibi.. Türkiyede totalde 10 tane satarlarmı acaba?..

hayır, yazık birde çok heveslendiler; sayfa sayfa reklamlar verdiler gazatelere.

Sen gel 6000 liraya çinli satmaya çalış! Akıl var mantık yok...

satarlar , satar lar merak etme sen ....
memleket te ............'... yok.................
:silent:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
PEŞİN FİYATI 6000 TABİ TANIDIK VE PAZARLIK EDERSENİZ BİRAZ DAHA DÜŞER BEYGİR GÜCÜ İNANIN BENDE BİLMİYORUM.

bilmedigin konuyu niye acıyorsun sirf reklam olsun diye bunu yapmasınız madem bilginiz yok bilgi edinip ondan sonra yazın ve mesleginizi yapın insanları yanlış bilgiendire bilirsiniz ve test sürüşü için istanbulda nerde yapabiliriz bu konudada bilgi istiyorum ben denemek istiyorum :queen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
38
senin gibi zayıf kişilerde varmı acaba bu sitede

şaka gibi.. Türkiyede totalde 10 tane satarlarmı acaba?..

hayır, yazık birde çok heveslendiler; sayfa sayfa reklamlar verdiler gazatelere.

Sen gel 6000 liraya çinli satmaya çalış! Akıl var mantık yok...


dalga geçtigin firma 2006 yılından beri 40.000 adet motor satmıştır ve halen satmaya devam etmektedir. dalga geçeceğine basit bi işmiş gibi hafife alacağına akıllı yazılar yaz yakışmıyor sana.

bilmedigin konuyu niye acıyorsun sirf reklam olsun diye bunu yapmasınız madem bilginiz yok bilgi edinip ondan sonra yazın ve mesleginizi yapın insanları yanlış bilgiendire bilirsiniz ve test sürüşü için istanbulda nerde yapabiliriz bu konudada bilgi istiyorum ben denemek istiyorum :queen:

şirketçe reklama ihtiyacımız yok gerekli yerlerde gerektiği zaman zaten reklam yaptık. tv.lerde dahil siz motor üstatlarısınız dedik olmadı ben motorun sizin kadar teknik bilgisinden anlamam ama bir çok özelliğinide bilirim(sizin kadar olmasada). ar250 modelini ist. test etmek isteyen arkadaşlar alın size bayimiz ve adresi: PERTEKLER OTOMOTİV TURZ.SAN.VE TİC.LTD.ŞTİ.
AVCILAR MRK.MAH.ATEŞ CAD.NO:5 A2 BLOK AVCILAR/İSTANBUL-0212/5917524
ZAFER BİSİKLET MEHMET HANİFİ ÖZER - MİMAR KEMALETTİN CADDESİ 5.VAJIFHAN EMİRLER HANI SOK.NO:16 - SİRKECİ/İSTANBUL - 0/212/512 51 28
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Sevgili Arora1, öncelikle sitenizde teknik özellik olarak AR250 için ABS+Disk yazıyor ve görülüyor ki (ön diske bakmak yeterli) bu motosiklet ABS fren sistemi ile donatılmamış zaten Kirki nickli arkadaşın verdiği yabancı linkte de ABS'den bahsedilmiyor "disk fren" denilmiş.

Öncelikle bu müşteriye yanlış bilgi vermektir, herkes motosiklet almaya tam donanımlı (herşeyi bilerek ya da motosiklet hakkında bilgi sahibi olarak) gitmiyor yani bu motosikleti siz böyle beyan ettiniz diye ABS sistemi ile donatılmış sanıp alacak kişi sayısı inanın çok fazladır bu da müşteriye yanlış bilgi vermek ve olmayan özelliği varmış gibi göstermek kısaca dolandırmak gibi olur ki sonuçları hoş olmaz.

Ayrıca yabancı sitede 12,8 kw max. gücünde denilmiş 12,8kw=17,15hp eder siz ise sitenizde kendi motorunuza max. 13,41 bg'de demişsiniz hangi devirde bu gücü verdiğini de yazmamışsınız. Yani hangisi doğru insanın kendi malını tanımaması sıkıntı vericidir.

Konu bu ve benzeri durumlardır kısaca. İnsanların size şüpheyle yaklaşmasının güvenememesini bir türlü iyi bir imaj çizilememesinin sebeplerinden bazıları bunlar işte, burada tartışılacak değil aslında düzeltilecek şeyler bunlar. Siz daha kendi motorunuzu tanımıyormuş kopyala yapıştır yapıyormuş gibi bir izlenim veriyorsunuz en baştan. Kurumsal olmak bunları aşıp öncelikle potansiyel kullanıcıya doğru bilgileri vermekle başlar, servis kalitesi, satış sonrası hizmet vs... diye devam eder. Umarım dikkate alırsınız...

Baktıkça hata buluyrum ama; mesela yabancı sitede kuru ağırlığı 114kg. olan AR250 sizde 150kg. olarak geçiyor. Umarım anlatmak istediğim anlaşılır, sizdeki yaş ağırlığı olsa bile 36kg. fark yapmaz diye düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
dalga geçtigin firma 2006 yılından beri 40.000 adet motor satmıştır ve halen satmaya devam etmektedir. dalga geçeceğine basit bi işmiş gibi hafife alacağına akıllı yazılar yaz yakışmıyor sana.



şirketçe reklama ihtiyacımız yok gerekli yerlerde gerektiği zaman zaten reklam yaptık. tv.lerde dahil siz motor üstatlarısınız dedik olmadı ben motorun sizin kadar teknik bilgisinden anlamam ama bir çok özelliğinide bilirim(sizin kadar olmasada). ar250 modelini ist. test etmek isteyen arkadaşlar alın size bayimiz ve adresi: PERTEKLER OTOMOTİV TURZ.SAN.VE TİC.LTD.ŞTİ.
AVCILAR MRK.MAH.ATEŞ CAD.NO:5 A2 BLOK AVCILAR/İSTANBUL-0212/5917524
ZAFER BİSİKLET MEHMET HANİFİ ÖZER - MİMAR KEMALETTİN CADDESİ 5.VAJIFHAN EMİRLER HANI SOK.NO:16 - SİRKECİ/İSTANBUL - 0/212/512 51 28
bu iş üstat olmak ayrı bir iş ama kendi malın konusunda tam bilgisi olmadan cıkıp savunma yapmak ayrı sen once satıgın malın ozeliklerini tam ogren bence ondan sonra buraya çık yaz test etmek istiyoruz ama senin şu tavrın sanki köpegin önüne kemik atar gibi davranmak oluyor kızınca küfürmü edeceksin merak ettim önce bizler hepimiz müşteriyiz her ne kadar çin malı kulanmasamda tavırlarınız kurumsal bir firmayı temsil eden birine yakışmıyor öncelikle belirteyim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst