- Katılım
- 29 Tem 2007
- Mesajlar
- 3,386
- Konu Yazar
- #1
bugün benim doğum günüm hem mutluyum hem motosikletim var
:bounce::mrgreen: ahanda yeni bir yaş daha başladı :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
bugün benim doğum günüm hem mutluyum hem motosikletim var:bounce::mrgreen: ahanda yeni bir yaş daha başladı :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
::wish::nice mutlu senelere hep mutlu olman dilegiyle motorunla beraber
iyiki dogdun dostum nice mutlu yıllara motorunla kazasız binlerce km'ler![]()
doğum günün kutlu olsun kardeşim motorunla beraber uzun ve hayırlı bir hayat diliyorum...::sorcerer
dogum gunun kutlu olsun =)
nice motorlu yıllara
Doğum Günün Kutlu Olsun....
teşekkürler süper kişi
![]()
nice yıllara ::wish::::wish::::wish::::wish::![]()
niye mutlu yıllara gel bir dogum gunu gezısı yapalım