Yeni motorum Suzuki GS500 ile İzmir macerası

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Senin kaskın markası neydi ya? :)
MARUSHIN mi? :)

Evet kaskım MARUSHIN. Farklılık yaratmayı her zaman sevmişimdir. Güzel kaskları var fakat pek keşfedilmiş bir marka değil diye düşünüyorum.

hayırlı olsun tamer kardeşim artık seni tutabilene aşk olsun.

Sametim birlikte kaldığımız yerden aynen gezilere devam. :) Caddebostana gidecek olduğunda da mutlaka haber ver lütfen.

hayırlı olsun tamer :) 125ten 4 katına çıkmak süper olmalı :) motorun daha resimlerini de eklersen buraya seviniriz:) yol üstünde pek bişey göremedim ben açıkcası :) eskişehire gelinir de bi mesaj atılmazmı bizim MT'mize:pale: çayımı içer giderdin bari :pale:

Eskişehire yolum çok düşeceğe benzer. Hatta motorla gelmeyi düşünüyorum. Görüşürüz. :)

kardeşim hayırlı olsun ben ancak başlığı gördüm nice 1000 km ler yapman dileğiyle yenisinide buradan almak nasip olsun :rendeer:

Cengiz Abi seni son birkaç gündür çok yordum. Tekrar tekrar teşekkür ederim ilgin alakan için. :)

Hayırlı,uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Allah bizede güzel bir şeyler nasip eder umarım.

İyi dileklerin için çoook teşekkürler. :)

hayırlı olsun ..

Gökhan sağol, varol. Sana danışacağım bazı şeyler olacak. Yani rahatsız edilecekler listesinde sıra sende. :queen:

Hayirli olsun Tamer cooook sevindim... :rendeer: :rendeer:
Gule gule kazasiz belasiz kullan...

Vaay Recep şuan memlekettesin bildigim kadarıyla. Gelir gelmez haber et görüşelim kardeşim. İyi dileklerin için sağol, varol, bin yaşa!

dsc00273lb6.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Semih sağolasın iyi dileğin için. YBR'den bıkılmaz o başlı başına bür kült ama elime fırsat geçti, değerlendirmemek olmazdı. :)
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Hayırlı olsun abi.Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasi etsin.Saygılarımla.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
cengiz abine sahne arkası yakışırmı yakışsada bırakırlarmı biz dostlar için varız :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Senle ben bi galeri açalımmı?....:p

Ben A.T satayım Sen naked sat...:p

İşin garibi bu Afrika macerası hastalık yapacak galiba bende.... :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
satalım ama kendimize hayrımız yok hani bize makine yokmu ben cbf 500 istiyorum
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
hayırlı olsun ,,,
cengiz abi ...
senin yol canavarı nerede ???????
göremiyoruz yollarda kendisini ...............
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
hayırlı olsun çok güzel bi seçim zaten gs500 topiğinden de bahsetmiştik. ama aman dikkat. ybr nin son süratine henüz 3. vitesin ortalarında ulaşabilen bi motordur gs500. bazen ivmeye kaptırabiliyo insan kendisini.
kazasız belasız güzel günlerde...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst