- Katılım
- 20 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,687
- Motosikleti
- Triumph Tiger 900 GT Pro '24
- Konu Yazar
- #41
Senin kaskın markası neydi ya?
MARUSHIN mi?![]()
Evet kaskım MARUSHIN. Farklılık yaratmayı her zaman sevmişimdir. Güzel kaskları var fakat pek keşfedilmiş bir marka değil diye düşünüyorum.
hayırlı olsun tamer kardeşim artık seni tutabilene aşk olsun.
Sametim birlikte kaldığımız yerden aynen gezilere devam.
hayırlı olsun tamer125ten 4 katına çıkmak süper olmalı
motorun daha resimlerini de eklersen buraya seviniriz
yol üstünde pek bişey göremedim ben açıkcası
eskişehire gelinir de bi mesaj atılmazmı bizim MT'mize
ale: çayımı içer giderdin bari
ale:
Eskişehire yolum çok düşeceğe benzer. Hatta motorla gelmeyi düşünüyorum. Görüşürüz.
kardeşim hayırlı olsun ben ancak başlığı gördüm nice 1000 km ler yapman dileğiyle yenisinide buradan almak nasip olsun :rendeer:
Cengiz Abi seni son birkaç gündür çok yordum. Tekrar tekrar teşekkür ederim ilgin alakan için.
Hayırlı,uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Allah bizede güzel bir şeyler nasip eder umarım.
İyi dileklerin için çoook teşekkürler.
hayırlı olsun ..
Gökhan sağol, varol. Sana danışacağım bazı şeyler olacak. Yani rahatsız edilecekler listesinde sıra sende. :queen:
Hayirli olsun Tamer cooook sevindim... :rendeer: :rendeer:
Gule gule kazasiz belasiz kullan...
Vaay Recep şuan memlekettesin bildigim kadarıyla. Gelir gelmez haber et görüşelim kardeşim. İyi dileklerin için sağol, varol, bin yaşa!
Son düzenleme: