01 Eylül 2008 Urla Can'da Kır Düğünümüze Tüm Mt Davetlidir!!!

Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
114
abi sen çalcan gitardando çalacak ben çalcam wallace çalacak ahmet çalacak ohhhoooo bahşişler el yakacak anlaşılan ama mangal yanında çokta keyifli olur hani canlı romantik müzikler eşliğinde yıldızlar altında umarım herkez benim gibi sevdiğiyle dans etme şansını bulur :) iş çıkışı gelecek olanlar direk urla cana gelirler konvoya katılabilecekler ki umarım çoğunluk bu grup olur izmirden birlikte saat 6,30 7 gibi hareket edeceğiz son 20 gün....
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
eee sırf çalgıcılar kaç kişi olduk. bahsişleri o zaman en iyisi figo toplasın
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
114
evettttttttttttt rahmii dede bu yazı özellikle sana yüzükler alındı ellerinden öper dedem o gece bizi onurlandırırsan çok mutlu olacağız...
ufak tefek ayrıntılar dışında herşey tamamlandı sayılır artık geri sayım tam anlamıyla başladı huff çok heyecanlanıyormuş insan :)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
zaman daralıyor. hazırlıklar hızlanmıştır sanırım. İzmirden kimler kesin olarak konvıya katılım gösterecek, kimler sadece Can a gelecek belirtirsek sevinirim. Şu mutlu gününde muzaffer ve dilek kardeşlerimizi yalnız bırakmamak lazım
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
114
16 GÜN KALDI VE MT İZMİR SANKİ HAYAL KIRIKLIĞINA UĞRATACAKMIŞ GİBİ GELİYOR BİZİ UMARIM DÜŞÜNDÜĞÜM GİBİ OLMAZ O KADAR HAZIRLIĞIMIZ BOŞA GİTMEZ MT AİLESİ....:pale:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
çalışmalar tam gaz devam ediyor unuttuğumuzu sanma çok güzel olacak :cat:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
114
gördüğümüz iki yazıyla içimiz biraz rahatladı umarım 1 eylülde sorun çıkmaz cidden mükemmel bir gün ve gece geçiririz...
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
hiç şüphen olmasın biz bir arada olduktan sonra sizinde sevginizle birleşince YER GÖK İNLER :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
gezide ve gezi sonrasında bu başlık patlayacak herkez burada olacak kortej gerektiği yapılacak yakışan neyse o şekilde olacak RAMAZAN öncesi yapılan en güzel, en canlı, en heyecanlı,en sürprizli,en bereketli,en faydalı,kısaca unutulmaz bir gece olacak şimdiden ağzım sulandı eminim tadı damağımızda kalacak MUTLULUKLARINIZ DAİM OLSUN :rendeer:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
1 Eylül pazartesi saat 20.00 da demişsiniz konvoyu, yanlış bilmiyorsam tam iftar saatine denk geliyor. Bir hatırlatma olsun :)
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
114
1 Eylül pazartesi saat 20.00 da demişsiniz konvoyu, yanlış bilmiyorsam tam iftar saatine denk geliyor. Bir hatırlatma olsun :)

düğün o saatte olacak konvoy 18:00 da hareket edecek yinede hatırlatma için teşekkürler iftarda canda olacağız yani :rendeer:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
önceden de belirttigim gibi bir aksilik olmazsa bende geliyorum. haftasonu çeşmede olma ihtimalim var en kötü ihtimal urla kavşagında katılırım sizlere :wiinkk:
izmirden cıkış saatini netleştirdiniz mi ??
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
muzaffer hadi abi organizasyona hız ver saat tarih mekan belirle ben korteje yetişemesem bile orada sizinle olacağım listedeki yerim daim olsun :rendeer:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Allah sizi sevgi ve hoşgörüden yoksun bırakmasın,bir yastıkta kocayın:rendeer:
Allahtan bir mani çıkmazsa mutlaka geliriz:wiinkk:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
114
1 EYLÜL 2008 PAZARTESİ GÜNÜ SAAT 17:30 DA BUCA KOOP 1401 SOK. NO:1 ERKENT2 SİTESİ ÖNÜNDE (YAVUZ KIRTASİYE VE GÜNAY MARKET ÖNÜ) KONVOYA KATILACAK ARKADAŞLARIN HAZIR BULUNMASINI DİLİYORUZ. SAAT 17:45 TEKER DÖNER. İFTAR HAZIRLIĞI İÇİN BİRAZ ERKEN ORDA OLALIM İSTEDİM. BUGÜNÜ SAYMASSAK SON 4 GÜN...
BULUŞMA YERİNİ WALLACE BİLİYOR ONDAN VE 05547094160- 420 11 10 NOLU TELEFONLARDAN BENDEN BİLGİ ALABİLRSİNİZ BUCA KOOPTA GÜZEL BİR KONVOY GÖRÜNTÜSÜ SERGİLERİZ UMARIM... KATILAN HERKEZE ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER


YER : 1401 SOK. NO:1 ERKENT2 SİTESİ ÖNÜ BUCA KOOP
TOPLANMA SAATİ : 17:30
HAREKET SAATİ : 17:45
İSTİKAMET : DÜĞÜN ALANI :cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst