MZ Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
36
sağol dostum cevabın için gayet güçlüymüşler en azından benim için. son kullandığım motor vespa px200 dü vespalarda sağlam motor fakat beni tatmin etmiyordu şimdi bir mez almayı düşünüyorum umarım aradığımı onda bulurum teşekkürler.
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
sağol dostum cevabın için gayet güçlüymüşler en azından benim için. son kullandığım motor vespa px200 dü vespalarda sağlam motor fakat beni tatmin etmiyordu şimdi bir mez almayı düşünüyorum umarım aradığımı onda bulurum teşekkürler.


alma bu saatten sonra ugrasırsın eskisi gibi parcası ustası kalmadı kimse ugrasmıyor ugrasmaya calısanda yapamıyor vespadan sonra kan kusturur sana dogruya dogru
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
champıon 77 dostum bencede artık bu saat ten sonra alma parcası kalmadı anlayan kalmadı anlayanda yüzüne bakmıyor zaten iki zamanlı eski makina hiç uğraşma
ha kendin anlıyorsan tamirinden dilinden o zaman temiz bir tane bulabilirsen al
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
36
mzcı ustam tamir işlerinden anlarım gerçi hiç mez tamir etmedim ama iki zamanlı motorlar genelde birbirine benziyor birzamanlar 72 model rus malı motosikletimiz vardı hurdadan alıp toplamıştık ayrıca vespamda iki zamanlıydı genelde tamirini kendim yapardım ama parçası kalmadı diyorsunuz halbuki bu forumda yazılanları baştan sona kadar okudum mz lerin yedek parçaları bol diye yazmışlardı nasıl oluyor anlamadım şimdimi bitti?
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
champıon 77 arkadaşım parcası var ancak mz leri üç dört kategoride toplayabiliriz aslında alman olanlar kanuni olanlar seyhan olanlar kartal direksiyonlu olanlar bazı parcaları birbirini tutmuyor bu bir satıcı da önemsemiyor bir de kaliteli orjinal parca bulmak sıkıntı yani aldığın parca yan sanayi ve iki ay sonra yine sorun yaşıyorsun şu anda ustalar çin motorlarına bakıyor sök tak değiştir kullanıcıları acemi onlardan para kazanmak kolay adamlar ugraşmıyor jawa ymış mz miş ya kendin toplaycaksın ya da kanka olduğun bir tamircin ama temiz bir motor alırsan al yine de orjinal saşesi düzğün sagıyla soluyla cok oynanmamış bir mz bulabilirsen al dostum zaten para etmiyor çinli den yine de iyidir
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
36
teşekkürler dostum dediğin gibi çin malları piyasayı aldı götürdü tamirciler bayram ediyor her tamircinin önünde enaz 15 tane çinli bekliyor çinli almayacağıma göre ben yine iyi bir mez bulursam alırım acelesi yok zamanımda çok. yorumun için teşekkürler görüşürüz..
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
kardes bu kadar meraklıysan benim mz i veriyim sana kullanacak birine vermeyi düşünüyorum madem sen ugrasırım diyorsun 1999/251 düşünürmüsün
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende 91 model 251 sahıbıyım..bıkac sayfa gerıde "mzci" 251 in 3 lıtre yaktıgını soylemıs ki buda km de 10 ykr bile etmiyo..yakıt nasıl bu kadar dusebılıyokı??walla ben orjınal karburator sılındır ve ateslemeyle dusuremedım bu kadar..
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
si be mol arkadaşım yakıt dediğim ğibi 3 lt 100 km :queen:bu işin sırrı ise bende :queen:
jawa cı arkadaşım al bi mz hayatından bez demiş ama ben jawa yı da cok iyi bilirim mz i de:queen:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
si be mol arkadaşım yakıt dediğim ğibi 3 lt 100 km :queen:bu işin sırrı ise bende :queen:
jawa cı arkadaşım al bi mz hayatından bez demiş ama ben jawa yı da cok iyi bilirim mz i de:queen:

mzci 251 kmde 100binlira yaksaydı hala hayatta olurdu para ederdi bizim motorlar be ucma bu kadar:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
675
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kucuk memeyle karburator ignesını en asaa cekmeyle ve sag serıtten 30km hızla gıtmeyle BELKI 4 lıtreye falan dusebılır..
bu arada bı mz ıcın pazarlık yapıyorum..kendısı 88 model uzun sase orjınal 6000km de yesıl renkte we unıversıteden hocamın motoru..gorunce ınanamadım..motorda en ufak bı yag benzın lekesi hatta çizik bile yok..psiko adam evınde salona koyuyo motoru gıttıgımde salonda ınceledım motoru:cherry: ısallah anlasırız..motoru alırsam son sahıbı ben olucam galıba:cherry:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
7
kucuk memeyle karburator ignesını en asaa cekmeyle ve sag serıtten 30km hızla gıtmeyle BELKI 4 lıtreye falan dusebılır..
bu arada bı mz ıcın pazarlık yapıyorum..kendısı 88 model uzun sase orjınal 6000km de yesıl renkte we unıversıteden hocamın motoru..gorunce ınanamadım..motorda en ufak bı yag benzın lekesi hatta çizik bile yok..psiko adam evınde salona koyuyo motoru gıttıgımde salonda ınceledım motoru:cherry: ısallah anlasırız..motoru alırsam son sahıbı ben olucam galıba:cherry:

al bi mez ölene kadar gez ... mz konuşurr....
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
arkadaşlar merhaba dün kısa bir ğezi yaptık yine kırşehir hacıbektaş nevsehir ürğüp ğöreme avonos vs pazar sabahı eşimle beraber saat 10 ğibi cıktık akşam 19 da eve döndük aceleden fotograf makinasını almayı unutmuşuz keşke alsakta resimlerden cekseydik toplam yol 295 km iki kişiyle o sıcakta artı yük kontak kapatmadan ürğüp hariç dönüştede hacıbektaş şenliklerine de katıldık sıcaktan öldük ama tam 30 ytl benzin 4 ve 5 viteslerde en az 80 km hızla turu tamamladık yedek buji yok buji anahtarı yok :queen:
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
arkadaşlar merhaba dün kısa bir ğezi yaptık yine kırşehir hacıbektaş nevsehir ürğüp ğöreme avonos vs pazar sabahı eşimle beraber saat 10 ğibi cıktık akşam 19 da eve döndük aceleden fotograf makinasını almayı unutmuşuz keşke alsakta resimlerden cekseydik toplam yol 295 km iki kişiyle o sıcakta artı yük kontak kapatmadan ürğüp hariç dönüştede hacıbektaş şenliklerine de katıldık sıcaktan öldük ama tam 30 ytl benzin 4 ve 5 viteslerde en az 80 km hızla turu tamamladık yedek buji yok buji anahtarı yok :queen:

senin km fazla atıyor olmasın :)
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
393
aklıma ğeldi bir aralar ama yaptığımız yol belli ğüzergah belli ğitiğim yerleri arabamla da ölçüyorum zaman zaman tamamen dogru zaten kimse inanmıyor motor ustasıda inanmadı depoyu boşalttı 1 litre benzin koydu benzin bitene kadar dolaştık tam 32 km adam kahroldu bu nasıl bir mz diyor bizdekiler neden içiyor diyor
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
aklıma ğeldi bir aralar ama yaptığımız yol belli ğüzergah belli ğitiğim yerleri arabamla da ölçüyorum zaman zaman tamamen dogru zaten kimse inanmıyor motor ustasıda inanmadı depoyu boşalttı 1 litre benzin koydu benzin bitene kadar dolaştık tam 32 km adam kahroldu bu nasıl bir mz diyor bizdekiler neden içiyor diyor

valla istanbulda olsan bigün degişelim diycem mezleri valla cok iyi hocam ne diyelim benzini bitiriyor beni basmadanda yapamıyorum bastıkcada iciyor satıyorum artık içim gitsede sırf benzini için
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
6
Selam MZ aşığı arkadaşlar.
ben yakıttan tasarruf etmek için ETZ 251 MZ Motosikletimin 118 karbiratör memesibe 35 lik tel taktık. ve daha öncedende kalbiratörün ayarlarıyla oynamıştım, şimdi kalbiratörün hava ayarını en iyi performans için nasıl tuttururum. bilgisi olan arkadaşlardan tarif etmelerini rica ederim.
dün gece iyice oynadım şimdi motur vurultulu çalışıyor.
lütfen servise götür diye cevap yazmayın onlarda kaba taslak rasgele ayarlıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst