garanti korku deneyimi

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
arkadaşlar nette öyyle boş boş gezinirken buldum akşama bende deneyecem simdiden heyecan bastı denemek isteyenler varsa buyursun ve yarın neler oldugunu buraya yazsınler bakalım buldugum şey ne kadar etkiliymiş :silent:



::saad::::saad::::saad::::shhh::::156::

şimdi yazıcaklarımı kendine çok güvenen aklını kontrol edebilecek kişiler yapsın!!!

odanıza gidin.yanınızda bir ayna olsun.eğer odanızda boy aynası varsa daha iyi ama normal boyutlu bir banyo aynasıda olur.hiç ses olmiyacak odada.odanın ışklarını kapatın 1 dk falan karanlıkta oturun sonra,odanızdaki aynanın önüne sandalye koyun.biraz gevşeyin.sonra arka üstünüzden gelcek şekilde loş bir ışık bulun, yakın ve aynanın önüne oturun arkanızdaki duvarda neler göreceğinizi hayal bile edemezsiniz.bişeyler görmeye başlayınca hemen kalkmaya çalışın.hemen kalkamadığınızı görüceksiniz.bunun için o aynanın başına hemen kalkıcam hemen kalkıcam diye kendinizi şartlandırarak oturun çabuk kalkamazsanız kafayı üşütme oranınız baya yüksek.aynaların gizemini kimse çözemedi...

birde herhangi bir durumda mesuliyet kabul etmiyorum

NOT :ALINTIDIR:pl:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
arkadaşlar nette öyyle boş boş gezinirken buldum akşama bende deneyecem simdiden heyecan bastı denemek isteyenler varsa buyursun ve yarın neler oldugunu buraya yazsınler bakalım buldugum şey ne kadar etkiliymiş :silent:



::saad::::saad::::saad::::shhh::::156::

şimdi yazıcaklarımı kendine çok güvenen aklını kontrol edebilecek kişiler yapsın!!!

odanıza gidin.yanınızda bir ayna olsun.eğer odanızda boy aynası varsa daha iyi ama normal boyutlu bir banyo aynasıda olur.hiç ses olmiyacak odada.odanın ışklarını kapatın 1 dk falan karanlıkta oturun sonra,odanızdaki aynanın önüne sandalye koyun.biraz gevşeyin.sonra arka üstünüzden gelcek şekilde loş bir ışık bulun, yakın ve aynanın önüne oturun arkanızdaki duvarda neler göreceğinizi hayal bile edemezsiniz.bişeyler görmeye başlayınca hemen kalkmaya çalışın.hemen kalkamadığınızı görüceksiniz.bunun için o aynanın başına hemen kalkıcam hemen kalkıcam diye kendinizi şartlandırarak oturun çabuk kalkamazsanız kafayı üşütme oranınız baya yüksek.aynaların gizemini kimse çözemedi...

birde herhangi bir durumda mesuliyet kabul etmiyorum

NOT :ALINTIDIR:pl:

gayet saçma bir olay :p Karanlıktan kaynaklı göz yanılgıları büyük ihtimalle..Üşenmesem denicem ama.. :p
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
İlginç bir şeye benziyor. Arkanda ne olacak'ki ışık vuruyor. :p Gerekli malzemesi olan biri deneyip ne olduğunu yazarsa iyi olur. :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Konuyu açan arkadaş aksama deneyecekmiş ; O bize anlatır noolduğunu :cherry:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
millt ahanda denedim vala tüylerim diken diken oldu aynada kendi gyüzüme baktım ilk başta bişey yoktu bir 15 --20 saniye sonra ortam garipleşmeye başlıyo arkanızda garip şekiller cıkmaya başlıyo ama en korguncu kendi yüzünüz şekil degiştiriyor gözleriniz yaw cin görmedim ama kendimi cingibi bir yaratıga dönüşmüş gördüm aman deyim fazla bakmayın hele birde odada yanlız olunca acayip bişey baya adranalin dolu bişey waaaaaayyy beeeaaahhh:cyclopsan
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
ya siz son günlerde bana gıcık olsun diyemi açıyosunuz böle baslıkları beyavv :pale:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
ayna karşısında bi totemde ben söyliim.. tam 4 yada 5 dk .. aynada gözlerinize bakın (.. ki dayanabilirseniz) elinize çakiç yada saglam bişey alın.. kitlendiginizi hissetiginizde kırmak için..
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
vala bir garip oldum tırtım resmen yaw artık olay herneyse şartlanmamıdır yoksa göz yanılması veya aklından geçenlermi bilmam ama baya heyecanlandırıyor insanı bence keyifliydi bir okadarda yusuf yusuf sandalyeden kalkamama gibi bir durum olmadı ama tüylerim ürperdi arkamdaki ışık söndü sanki garip bişeyler oldu tarifi ni nasıl yapsam sanki başka bir yerdeymişim gibi yaw yüzümün şekli degişti yaw bir irkildim ışık yanıyor işin kötüsü ben şimdik nasıl yatacam bu odada :silent: tırsmam sanıyodum tırstım

kameraya kaydet biz de izleyelim ((((((:)

dostum ne kamerası olay kendi beyninde olup bitiyo denemesi beleş dene kendin gör belkim sen başka bişeyler görecen :pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Bişi olmaz canm merak etme sen :) Ama cidden merak ettim noluyo acaba:cherry:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
gayet saçma bir olay :p Karanlıktan kaynaklı göz yanılgıları büyük ihtimalle..Üşenmesem denicem ama.. :p


bir dene yaw topu topu iki dakkanı alır belki senden başka bişeyler cıkar kankaaa az önce menderesde burcularla beraberdik kız kazada baya bir yıpranmış acaba onun etkisindemi kaldım ne ama hala rahat durmuyo kırık köprpcük kemigiyle sanki bişeyyokmuş gibi aynı bildik burcuydu :p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Yok ya gece gece onla uğrasamam şimdi :) Öyle los ısık felan kim bulcak yaa :mrgreen: Yarın aksam bara gidince yaparım :p
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
ayna karşısında bi totemde ben söyliim.. tam 4 yada 5 dk .. aynada gözlerinize bakın (.. ki dayanabilirseniz) elinize çakiç yada saglam bişey alın.. kitlendiginizi hissetiginizde kırmak için..

Gözler kalbin aynasıdır. :cherry:

Ben bunu denedim, yine aklından geçenler'le ilgili bir şey. Bakarken bakarken bir baktım göz şeklim, sanki yılanın gözleri gibi bir şekil aldı. Yukarıdan aşağıya doğru elips gibi bir şekil :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
264
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benımkı yemezzzzzzzzzz:queen: gece gece tırsmaya ne gerek var cnm alla alla adam akıllı uslu sulu otursanıza sız:p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst