- Katılım
- 20 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,687
- Motosikleti
- Triumph Tiger 900 GT Pro '24
- Konu Yazar
- #21
hayırlı olsunnnn...güle güle iyi günlerde bınesın..tekerın düz bassın:rendeer: sonunda hayalıne kavusmana bı basamak daha kaldı..kazasızca alıp gelmenede cok sevındım..artık kızına bi isim koyarsın..:wiinkk:
Cok tesekkur ederim. Biliyorsun heyecanimi. Son birkac gundur tabiri caiz ise 9 dogurmustum. Kizima bir isim buldum, Suzi!
hayırlı uğurlu olsun, rüzgarın bol olsun doğru seçim yapmışsın,
Gs 500 1 numara:queen:
Tesekkurler. Model ile ilgili arastirma yaptim ve suan bana en iyi sekilde hitabedecek bu gibi geldi. Yakin yerlerde oturuyoruz. Tanismak isterim seninle kardesim. MT bulusmalarina falan bekleriz yani.
abi metallica t-shirtünü nerden aldın güzelmiş
bu arada motor hayırlı olsun:rendeer:
T-shirt kiz arkadasimdan bana hediye. Metalkafa oldugum icin bana dogumgunu hediyem olarak demir bir at ve Metallica t-shirtu takdim etti. :cherry:
Ayrica, "Metal Kingdom will come!" ve "Thrash till death!"