Yeni motorum Suzuki GS500 ile İzmir macerası

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
hayırlı olsunnnn...güle güle iyi günlerde bınesın..tekerın düz bassın:rendeer: sonunda hayalıne kavusmana bı basamak daha kaldı..kazasızca alıp gelmenede cok sevındım..artık kızına bi isim koyarsın..:wiinkk:

Cok tesekkur ederim. Biliyorsun heyecanimi. Son birkac gundur tabiri caiz ise 9 dogurmustum. Kizima bir isim buldum, Suzi! :)

hayırlı uğurlu olsun, rüzgarın bol olsun doğru seçim yapmışsın,
Gs 500 1 numara :):queen:

Tesekkurler. Model ile ilgili arastirma yaptim ve suan bana en iyi sekilde hitabedecek bu gibi geldi. Yakin yerlerde oturuyoruz. Tanismak isterim seninle kardesim. MT bulusmalarina falan bekleriz yani.

abi metallica t-shirtünü nerden aldın güzelmiş :)
bu arada motor hayırlı olsun:rendeer:

T-shirt kiz arkadasimdan bana hediye. Metalkafa oldugum icin bana dogumgunu hediyem olarak demir bir at ve Metallica t-shirtu takdim etti. :cherry:

Ayrica, "Metal Kingdom will come!" ve "Thrash till death!" :)
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Ya şaka bi yana; çok seviyorum GS500'ü ben yaaaaaaaaa.. :salut:

Neyse artık.. Sen buna 1-2 sene binersin.. :mrgreen:

İşin bitti mi bana satarsın.. :p

Satarsın dimi Tamer abi ? :silent:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
...

Satarsın dimi Tamer abi ? :silent:
Satarım tabi. :) Ama önce pulsar ile yapacağın güzel km.ler var inşallah. Ben YBR ile çok zevkli geziler yaptım. 125cc çok avantajlı yönleri var. İstanbul'da mesela 125cc acayip pratik.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Hayırlı uğurlu olur inşallah.Allah acı gün göstermeden milyonbim km yapmak nasip olsun:cat: Heyyt bee... İzmirden güzel bir kız verdik İstanbul'a:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
264
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun kazasız belasız ıyı gunlerde surmen dıleğı ıle..
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
kanki hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız kulalnamayı nasip etsin en sonunda bitti çok şükür :)
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Hayırlı uğurlu olsun Aargh Arkadaş:cat: Çoklm güzel bir tercih, motorunla kazasız belasız uzun bir beraberlik dilerim :rendeer:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Ooohh motosiklet alınmış
Yollar yapılmışş:)
Hayırlı olsun!
Kazasız belasız sürüşler..
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Hayırlı uğurlu olur inşallah.Allah acı gün göstermeden milyonbim km yapmak nasip olsun:cat: Heyyt bee... İzmirden güzel bir kız verdik İstanbul'a:mrgreen:

Teşekkür ederim. İzmir'e gelip kız kaçırdık. :)

hayırlı olsun kazasız belasız ıyı gunlerde surmen dıleğı ıle..

İYi dilekleriniz için çok teşekkürler.

kanki hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız kulalnamayı nasip etsin en sonunda bitti çok şükür :)

Emini'm Arığım senin de kafanı çok ağrıttım. Sağolasın varolasın. yorucu ama bir o kadar güzel bir haftasonu geçirdim. Sağolasın varolasın desteğinle, dostluğunla.

Hayırlı uğurlu olsun Aargh Arkadaş:cat: Çoklm güzel bir tercih, motorunla kazasız belasız uzun bir beraberlik dilerim :rendeer:
Muzaffer Abi cok tesekkur ederim. Ailenizin yeni üyesi için gün sayıyorsunu bildiğim kadarıyla. Allah hayırlı uğurlu etsin. İyi haberleri dört gözle bekliyoruz.

Ooohh motosiklet alınmış
Yollar yapılmışş:)
Hayırlı olsun!
Kazasız belasız sürüşler..

Tuğçecan sağolasın. birlikte gezilere, buluşmalara sohbetlere inşallah.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Satarım tabi. :) Ama önce pulsar ile yapacağın güzel km.ler var inşallah. Ben YBR ile çok zevkli geziler yaptım. 125cc çok avantajlı yönleri var. İstanbul'da mesela 125cc acayip pratik.

Japon almanın ne kadar (+) yönleri var görüyor musunuz? :cherry:
Daha aldığınız ilk günden müşterisi çıkıyor. :mrgreen:

Eee senin şimdiki favori sözün ne oldu? :p

"Go GS go !"

Ama bu olmaz Tamer abi.. Fenerli adamı bozar.. :cat::queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Go Bjk 500 Gooooo! :)
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
hayırlı olsun tamer :) 125ten 4 katına çıkmak süper olmalı :) motorun daha resimlerini de eklersen buraya seviniriz:) yol üstünde pek bişey göremedim ben açıkcası :) eskişehire gelinir de bi mesaj atılmazmı bizim MT'mize:pale: çayımı içer giderdin bari :pale:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
kardeşim hayırlı olsun ben ancak başlığı gördüm nice 1000 km ler yapman dileğiyle yenisinide buradan almak nasip olsun :rendeer:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı,uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Allah bizede güzel bir şeyler nasip eder umarım.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
128
Hayirli olsun Tamer cooook sevindim... :rendeer: :rendeer:
Gule gule kazasiz belasiz kullan...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst