Crayzyboyone yeni motorunu kutlamaya davet ediyor

Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
cselçuk kardeşimin yeni motoru hayırlı ugurlu olsun . pastasını da yedik .. keesine bereket olsun .. allah daha iyilerini nasib etsin .. rabbim . kötü niyetli sürücülerden cahil cüheylanın şerrinden artniyetlinin kem gözlerinden sakınsın ..

selcuk şu sitede sevdigim tek ufaklıktır . onun bende farklı bi yeri var... kendisi ile çok zaman geçiremesekte herzaman yanımızda olan bi kardeşim . şimdi yeni motorunu da aldı artık çok uzak mesafeler bile yakın onun için ..

bizim selcukla tanışmamız çok gariptir.. bende tabi o zmanlar morosiklet yok kamyonla takılıyorum,,, birgün vandan mazotu aldım patnosa boşatmaya gidyordum . yolda bitmiyor canım sıkılmasın yldan bi hanım efendi aliim ,, gine böyle giderkene rampayı çıkarkene kamyonada gaz veriyorum hanımefendiylede konuşuyorum o sıra ....sonra patnosa mazotu bıraktım geldim dedim edremitin ordan geçiyorum baktım selcuk yolda yadmiiş sankim güneşleniyor.. vayyyy aaaanaaaaaammmmmm bu ne biçim böyük bir tene insandır ,, ben dedim yanımda kalan muavine dedim olm gkn kaaalllkk insan .. dedi yaw abi aaamaannnn banane insandan yatiyem ben.. o yatti ben baktim .. ondan sonra ben arabanın frenine bastiiim . araba kaydi kaydi dddııııızzzzzzzzzzzzztttttttttt insanın gözünün önünde durdi ... insan korkti .. benim ödüm koptu anasına satiim .. dedim ula telefonla haberveriim vali bey gelsin vali bey. kontürüm yoktur . hanımefendi hepsini yiimişşş. benim ödüm kopti sonra baktım insann ayy allahiimm . ben nasıl korkti ben az daha elim gözüme giriyordu ..dedim la gkn kalk korkiyem .. gkn dedi insanında seninde gözünden öpeyim dedim gkn seni vana gitigimizde seni kovalim ..... ben çok korkti ya ,,valla bu insan çok böyük ble yolun ortasında uznmişş ellerini açmiişş ,,, gözlerime bakıyor.. beleee böyük gözleri var onun ..... YİİŞŞİİLL...ben çok rk korkti. bu isan kafamda çok böyük bana bakti insan ben ona baktım bana dedi sen kimsiniz ben dedim mazotci .. dedi iki gözüm beni ırahatsız etma.. ben oyle dedim kamyonu aldım sırtıma .... nasıl geldim vana bilmiyorum valla!!!!!!! selcuk gözüün önünden gitmiyor rüyama giriyor hergece hergece ... ama o selcugun gözleri çok böyyüktü irkekti selcuk . ben çok korkti


bu hazln tanışmadan sonra kendisini çok sevdim .. hangimiz sevmedikki .. bizden ona sevgi hep var olacak.. o da bizden saygısını eksik etmez... burdan kardeşime tekrar hayırlı olsun diyorum .. kendisini seviyor kucaklıyor dikkatli olmasını tüm içten dileklerimle söylüyorum ...

birgün allah nasib ederde canavar gibi hayabusasını alır .. anca hayabusa taşır o göbegi selcuk hiç kızma valla ...

seni seven abin . jessstth
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
gelemedik uzaktayız ama hayırlı uğurlu olsun, inşallah kaza bela görmezsin...
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
dün akşam saat 8.40 gibi gittim tophaneye.. 1-2 repsol replika honda dışında motosiklet göremedim piyasada..!

girdim, muharrem'e falan bakındım; onuda göremedim. Sizler ordamıydınız bilemiyorum ama bir motorcu grubuna atladım; "biz bilmemne enduro grubuyuz" dediler peki keyifli sohbetler dedim..

kısacası elimde pastamla kalakaldım!! davetsiz bir misafirim vardı, onu havaalanına bırakıp geldim tophaneye o yüzden biraz geciktim ama sizde çok çabuk kalkmışsınız yaa?? Yada ben göremedim kimseyi..

Telefon numaralarınızda yoktu.. :(
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
cselçuk kardeşimin yeni motoru hayırlı ugurlu olsun . pastasını da yedik .. keesine bereket olsun .. allah daha iyilerini nasib etsin .. rabbim . kötü niyetli sürücülerden cahil cüheylanın şerrinden artniyetlinin kem gözlerinden sakınsın ..

selcuk şu sitede sevdigim tek ufaklıktır . onun bende farklı bi yeri var... kendisi ile çok zaman geçiremesekte herzaman yanımızda olan bi kardeşim . şimdi yeni motorunu da aldı artık çok uzak mesafeler bile yakın onun için ..

bizim selcukla tanışmamız çok gariptir.. bende tabi o zmanlar morosiklet yok kamyonla takılıyorum,,, birgün vandan mazotu aldım patnosa boşatmaya gidyordum . yolda bitmiyor canım sıkılmasın yldan bi hanım efendi aliim ,, gine böyle giderkene rampayı çıkarkene kamyonada gaz veriyorum hanımefendiylede konuşuyorum o sıra ....sonra patnosa mazotu bıraktım geldim dedim edremitin ordan geçiyorum baktım selcuk yolda yadmiiş sankim güneşleniyor.. vayyyy aaaanaaaaaammmmmm bu ne biçim böyük bir tene insandır ,, ben dedim yanımda kalan muavine dedim olm gkn kaaalllkk insan .. dedi yaw abi aaamaannnn banane insandan yatiyem ben.. o yatti ben baktim .. ondan sonra ben arabanın frenine bastiiim . araba kaydi kaydi dddııııızzzzzzzzzzzzztttttttttt insanın gözünün önünde durdi ... insan korkti .. benim ödüm koptu anasına satiim .. dedim ula telefonla haberveriim vali bey gelsin vali bey. kontürüm yoktur . hanımefendi hepsini yiimişşş. benim ödüm kopti sonra baktım insann ayy allahiimm . ben nasıl korkti ben az daha elim gözüme giriyordu ..dedim la gkn kalk korkiyem .. gkn dedi insanında seninde gözünden öpeyim dedim gkn seni vana gitigimizde seni kovalim ..... ben çok korkti ya ,,valla bu insan çok böyük ble yolun ortasında uznmişş ellerini açmiişş ,,, gözlerime bakıyor.. beleee böyük gözleri var onun ..... YİİŞŞİİLL...ben çok rk korkti. bu isan kafamda çok böyük bana bakti insan ben ona baktım bana dedi sen kimsiniz ben dedim mazotci .. dedi iki gözüm beni ırahatsız etma.. ben oyle dedim kamyonu aldım sırtıma .... nasıl geldim vana bilmiyorum valla!!!!!!! selcuk gözüün önünden gitmiyor rüyama giriyor hergece hergece ... ama o selcugun gözleri çok böyyüktü irkekti selcuk . ben çok korkti


bu hazln tanışmadan sonra kendisini çok sevdim .. hangimiz sevmedikki .. bizden ona sevgi hep var olacak.. o da bizden saygısını eksik etmez... burdan kardeşime tekrar hayırlı olsun diyorum .. kendisini seviyor kucaklıyor dikkatli olmasını tüm içten dileklerimle söylüyorum ...

birgün allah nasib ederde canavar gibi hayabusasını alır .. anca hayabusa taşır o göbegi selcuk hiç kızma valla ...

seni seven abin . jessstth

cönevarrrrrrrrrr =))
hadi kucaklasaa, nası yapçaksın bakalım, ben dün denedim şu anda hastanedeyim fıtık ameliyatı için sıramı bekliyorum:mrgreen:

dün akşam saat 8.40 gibi gittim tophaneye.. 1-2 repsol replika honda dışında motosiklet göremedim piyasada..!

girdim, muharrem'e falan bakındım; onuda göremedim. Sizler ordamıydınız bilemiyorum ama bir motorcu grubuna atladım; "biz bilmemne enduro grubuyuz" dediler peki keyifli sohbetler dedim..

kısacası elimde pastamla kalakaldım!! davetsiz bir misafirim vardı, onu havaalanına bırakıp geldim tophaneye o yüzden biraz geciktim ama sizde çok çabuk kalkmışsınız yaa?? Yada ben göremedim kimseyi..

Telefon numaralarınızda yoktu.. :(

ilk sayfada tophanede nargilem kafede buluşacağımızı yazmıştık, sen tophanenin diğer ucuna gitmişsin, repsolleri giderken bende gördüm çünkü..
halbuki öteki tarafa gelsen bütün motosikletleri ve bizleri görücektin..
kısmet diyelim, bir dahaki sefere inşallah..:cat:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
cselçuk kardeşimin yeni motoru hayırlı ugurlu olsun . pastasını da yedik .. keesine bereket olsun .. allah daha iyilerini nasib etsin .. rabbim . kötü niyetli sürücülerden cahil cüheylanın şerrinden artniyetlinin kem gözlerinden sakınsın ..

selcuk şu sitede sevdigim tek ufaklıktır . onun bende farklı bi yeri var... kendisi ile çok zaman geçiremesekte herzaman yanımızda olan bi kardeşim . şimdi yeni motorunu da aldı artık çok uzak mesafeler bile yakın onun için ..

bizim selcukla tanışmamız çok gariptir.. bende tabi o zmanlar morosiklet yok kamyonla takılıyorum,,, birgün vandan mazotu aldım patnosa boşatmaya gidyordum . yolda bitmiyor canım sıkılmasın yldan bi hanım efendi aliim ,, gine böyle giderkene rampayı çıkarkene kamyonada gaz veriyorum hanımefendiylede konuşuyorum o sıra ....sonra patnosa mazotu bıraktım geldim dedim edremitin ordan geçiyorum baktım selcuk yolda yadmiiş sankim güneşleniyor.. vayyyy aaaanaaaaaammmmmm bu ne biçim böyük bir tene insandır ,, ben dedim yanımda kalan muavine dedim olm gkn kaaalllkk insan .. dedi yaw abi aaamaannnn banane insandan yatiyem ben.. o yatti ben baktim .. ondan sonra ben arabanın frenine bastiiim . araba kaydi kaydi dddııııızzzzzzzzzzzzztttttttttt insanın gözünün önünde durdi ... insan korkti .. benim ödüm koptu anasına satiim .. dedim ula telefonla haberveriim vali bey gelsin vali bey. kontürüm yoktur . hanımefendi hepsini yiimişşş. benim ödüm kopti sonra baktım insann ayy allahiimm . ben nasıl korkti ben az daha elim gözüme giriyordu ..dedim la gkn kalk korkiyem .. gkn dedi insanında seninde gözünden öpeyim dedim gkn seni vana gitigimizde seni kovalim ..... ben çok korkti ya ,,valla bu insan çok böyük ble yolun ortasında uznmişş ellerini açmiişş ,,, gözlerime bakıyor.. beleee böyük gözleri var onun ..... YİİŞŞİİLL...ben çok rk korkti. bu isan kafamda çok böyük bana bakti insan ben ona baktım bana dedi sen kimsiniz ben dedim mazotci .. dedi iki gözüm beni ırahatsız etma.. ben oyle dedim kamyonu aldım sırtıma .... nasıl geldim vana bilmiyorum valla!!!!!!! selcuk gözüün önünden gitmiyor rüyama giriyor hergece hergece ... ama o selcugun gözleri çok böyyüktü irkekti selcuk . ben çok korkti


bu hazln tanışmadan sonra kendisini çok sevdim .. hangimiz sevmedikki .. bizden ona sevgi hep var olacak.. o da bizden saygısını eksik etmez... burdan kardeşime tekrar hayırlı olsun diyorum .. kendisini seviyor kucaklıyor dikkatli olmasını tüm içten dileklerimle söylüyorum ...

birgün allah nasib ederde canavar gibi hayabusasını alır .. anca hayabusa taşır o göbegi selcuk hiç kızma valla ...

seni seven abin . jessstth

:salut::salut: O günü hatırladım cok duygulandım

Tekrar cok cok tesekkur ederım abım senı seven kardesn :rendeer:


gelemedik uzaktayız ama hayırlı uğurlu olsun, inşallah kaza bela görmezsin...

Teşekkürler

cönevarrrrrrrrrr =))
hadi kucaklasaa, nası yapçaksın bakalım, ben dün denedim şu anda hastanedeyim fıtık ameliyatı için sıramı bekliyorum:mrgreen:

:

Yorumsuz :queen::queen:

Pastanın tadı çok güzeldi .. tesekkurler Selçuk abi .. :p

AFiyet olsun :p
 
Katılım
3 Ağu 2008
Mesajlar
8
Selçuk hayırlı olsun. Tekerin yere düz bassın. Bu arada arkadaşlar bizim esinle çektirdiğimiz resimleri koymamışsınız. Resimleri bekliyoruz
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
beyler ben siteyi bırakıyorum herkese sevgilerle JESS BENİ YİYECEK.
herkes hakkını helal etsin.

selçuk tekrar tekrar hayırlı olsun.
K.i.b. hakkını helal et.
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Bir an için korktum ya yer diye yalıyıp bırakıyorsa bana uyar.
mhrrmkpnr sende olmasan eyvallah sağolasın yani zararsız.
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
selçukcum tekrar hayırlı olsun yanlız fazla foto yok galiba göremedim seni motor üstünde ıslak ıslak :p
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
ilk sayfada tophanede nargilem kafede buluşacağımızı yazmıştık, sen tophanenin diğer ucuna gitmişsin, repsolleri giderken bende gördüm çünkü..
halbuki öteki tarafa gelsen bütün motosikletleri ve bizleri görücektin..
kısmet diyelim, bir dahaki sefere inşallah..:cat:

iyide ben tüm tophaneyi turladım resmen.. :silent:

kaldıki muharrem sağolsun telefonu non-stop kapalı, başkasının numarasıda yok.. iletişimsizlik başa bela tabii!! :pr:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
iyide ben tüm tophaneyi turladım resmen.. :silent:

kaldıki muharrem sağolsun telefonu non-stop kapalı, başkasının numarasıda yok.. iletişimsizlik başa bela tabii!! :pr:

nargilem kafe ye gittiğimizi yazmıştık keşke çıkmadan baksaydın sayfaya, tophane geniş bi alan bide, neyse kısmet değilmiş bi dahakine görüşürüz inş.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ula benım pastayı paket yaptırdık otobüs beklememiş gene karsa gitmiş =))) mazotçii sen ordaysan getiriver gari la =)
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
yokmu bir resimm... crazyboyonenin yeni motoru bizde görseydik , üstüne yakışmış mı yakışmamış mı yorum yapsaydık :cherry: bu kadar tantana yaptınız. resim istiyoruz... o kadar ::pala::
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
resimler imde olacak .. nacizane eşim biricik hatunum alpet tim de .. kendisiyle dün gece uzun uzun konuştuk ve yorulduk .. sabahta kahvaltıya gitik daha yeni döndük .... eşim deye soylemiyorum .. çok iyi yemek yapar yemegimizide yedik .. birazdan online olur ekler resimleri ((((((((:)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Tüh geç kalmışız :)

Yeni motorun hayırlı uğurlu olsun arkadaş...

Teşekkürler :rendeer:

Selçuk hayırlı olsun. Tekerin yere düz bassın. Bu arada arkadaşlar bizim esinle çektirdiğimiz resimleri koymamışsınız. Resimleri bekliyoruz

Teşekkürler :rendeer:

beyler ben siteyi bırakıyorum herkese sevgilerle JESS BENİ YİYECEK.
herkes hakkını helal etsin.

selçuk tekrar tekrar hayırlı olsun.
K.i.b. hakkını helal et.

Tesekkur ederım hasan abı

selçukcum tekrar hayırlı olsun yanlız fazla foto yok galiba göremedim seni motor üstünde ıslak ıslak :p

Foto var abı ayrıyetten tekrar tesekkurler :rendeer:

yokmu bir resimm... crazyboyonenin yeni motoru bizde görseydik , üstüne yakışmış mı yakışmamış mı yorum yapsaydık :cherry: bu kadar tantana yaptınız. resim istiyoruz... o kadar ::pala::


Yakışmamş :salut: :mrgreen:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
iyide ben tüm tophaneyi turladım resmen.. :silent:

kaldıki muharrem sağolsun telefonu non-stop kapalı, başkasının numarasıda yok.. iletişimsizlik başa bela tabii!! :pr:

abi kusura bakma sarj bitti tel kapalıydı actım biara baktım arayan soran yok kapandı yne en sondaydık biz istanbul moderinin orda hatta biara cıktım dolastım orda ne seni gordum ne motoru bnde gelmedn sandım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst