Arkadaşım konuyu daha doğru dürüst bir uslüpla açmalısın,
Kadın uyuz uyuz değil yavaş yavaş gidiyormuş, arkadaşımız bayanın sağından sollamaya kalkmış, sırf motor kullanıyor diye, burası da motor forumu diye hep biz haklı değiliz, kabahati birazda kendimizde aramalıyız,
kadın illaki çarpmak istememiş ayrıca çok üzülmüştür, bayanlar daha merhametli oluyorlar,
Kaza yapan arkadaşı tanımıyorum ama o da bu üslübünü beğenmeyecek.
Geçmiş olsun tez zamanda iyileşirsiniz inşallah...
Forumda konuyu görüp tıkladığımda ilk olarak şu uyuz uyuz ve tam bir mal gibi (yada buna benzer b' şeydi) kelimelerine takıldım bende...Ortada bir kaza var ve isteyerek yapıldığını düşünmüyorum ben... Motoru süren arkadaşımız arabanın sağından geçmekle hatayı yapıp kendisi bunu kabul de ediyorken nedir bu aşağılayıcı yakışmayan cümleler bu tavır? Hiç hoş değil hiç... Bu üslup nereden bulaşır insana hadi bulaştı bari konuyu biraz anlayıp dinleyip yerinde kullanın. Bakın Burcu hanım kendisi hatasını kabul etmiş. Kazayı yapan diğer hanım hakkında tutarsızca atıp tutmayın eminim o da çok üzülmüştür...
Hepinize tek tek ve çok çok teşekkür ederim. :rendeer:
Allah en ufacık kaza bile yaşatmasın hiçbirimize. :cat:
Bu kazada %100 ben suçluydum, çünkü trafikte araçlar sağlanmaz, sollanır ! :farao:
Altındaki XT de olsa, hayabusa da olsa farketmez !
Bir anlık bi olay bu, geçerim die gazı açtım, açmamla yere yapışmam bi oldu, şeytan karşımda zort çekiodu bana :cyclopsan ''bana uyarsan böyle olur işte'' dercesiner:
Her türlü yorumunuz için teşekkür ederim
Bugün kontrole gittim, durum pek iç açıcı deilale:
kırık kemiğin bi parçası izmirde, diğeri kıbrısta misali...
kaynama olasılıkları çok azmış, ameliyat ihtimali yüksekmiş.
ale: ben 3-4 hafta sonra motora binme hayalleri kuruyordum
r: aracı sağlamakla yaptığım hareketin mallık olduğunu şimdi daha iyi anladım
r: