Burcu kaza yaptı (Durumu İyi)

Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
Çook geçmiş olsun kardeşim.

Bu sıcaklarda şeytan çok fena; sürekli dürtüyor.

Bunada şükür, acil şifalar, sevgiler :rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Arkadaşım konuyu daha doğru dürüst bir uslüpla açmalısın,
Kadın uyuz uyuz değil yavaş yavaş gidiyormuş, arkadaşımız bayanın sağından sollamaya kalkmış, sırf motor kullanıyor diye, burası da motor forumu diye hep biz haklı değiliz, kabahati birazda kendimizde aramalıyız,

kadın illaki çarpmak istememiş ayrıca çok üzülmüştür, bayanlar daha merhametli oluyorlar,

Kaza yapan arkadaşı tanımıyorum ama o da bu üslübünü beğenmeyecek.

Kadın yada 4teker diye değil bu konuşma tarzım..Uyuz gidiyorsa uyuz gidiyodur ..neden yavaş yavaş diyeyim ?Sağdan sollanmaz bu arada .. Sağlanır.. Ben burcu haklı diye bir şey dedim mi ? Sağından geçti eywallah..Uyuz Uyuz gitmesinin yanısıra sinyal vermeden aynaya bakmadan birden sağa kırması hem onun mallığıdır hemde bayan sürücülerin büyük çoğunluğunun yaptığı şeydir.Burcuda da hata var..Sağından geçmeyeceksin..Yada geçeceksen geçmeden önce gaza bi asılacaksın ki çıkan egzos ve patlama sesinden kadın neye uğradığını şaşırsın,sağına soluna arkasına baksın..:p Bi topicte geliyorsun,seviye iyiden iyiye düşmüş diyorsun.Başka topicte geliyorsun uslubun yanlış diyorsun..TDK mısın bilader sen ? İnceden bize kıl kaptığın belli ama bu şekilde gelme komik oluyorsun..Ekleyeyim ; Kaza yapan arkadaşımızı tanımıyorum ama o da bu uslubunu sevmez demişsin.. Kaza yapan arkadaşı tanımıyorsan nie tahmin yürütüyorsun arkadaş ? Ben bu taziye yazısını ağzımla değilde totomla yazsam yine de altına imzasını atar o kız..
Şimdi uyuz uyuz konuşmayın lütfen dicem olay olacak.. Saçma saçma konuşmayın demek varken ne gerek var dimi yanlış uslup kullanmaya ?

Geçmiş olsun tez zamanda iyileşirsiniz inşallah...

Forumda konuyu görüp tıkladığımda ilk olarak şu uyuz uyuz ve tam bir mal gibi (yada buna benzer b' şeydi) kelimelerine takıldım bende...Ortada bir kaza var ve isteyerek yapıldığını düşünmüyorum ben... Motoru süren arkadaşımız arabanın sağından geçmekle hatayı yapıp kendisi bunu kabul de ediyorken nedir bu aşağılayıcı yakışmayan cümleler bu tavır? Hiç hoş değil hiç... Bu üslup nereden bulaşır insana hadi bulaştı bari konuyu biraz anlayıp dinleyip yerinde kullanın. Bakın Burcu hanım kendisi hatasını kabul etmiş. Kazayı yapan diğer hanım hakkında tutarsızca atıp tutmayın eminim o da çok üzülmüştür...

bunu da yeni gördüm. Biraz açık konuşayım. Kadının üzülmüş olması hata yapmadığı anlamına gelmez.Gitmesi gerekenden yavaş gidiyorsa uyuz uyuz gidiyorudur, Arkasına bakmadan sinyal vermeden dönüyorsa mallık yapıyordur.Hepiniz ahlak bekçisi kesildiniz be..Hala burcu kabul ediyor diyorsunuz.. Burcuda mallık yaptı?! En büyük mallık onun hatta ?! Burcu böle basit kaza yapacak bi kız değil.. Sağından geçilmez geçeceksende seni gördüğünden emin olacaksın..Baştan aşağı mallık..
Hah şimdi burcuya da laf atmış oldum sadece diğer hanıma değil.Rahat ettiniz mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
simdi sonuc ıtıbarıyle ortada ıkı mallık vardı bu mallık 4 e cıktı sanırımmm sımdı tequ arkadasm senn nıe o kadın olack sofere mal dıorsn o mal bı kere benm teyzem cıktııı benm teyzemın mallııgını neden ortaya cıkarıorsn arkdasm

BU ARADA TEQU COK GUZEL BIR TOPIC ACMISSN bır kaza bu kadar gusel anlatılr senı kutluoorm arkadasm
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Pıstafa lütfen..Teyzenin mallığı değil..Yaptığı hareket mallık.. Şahsına bir lafım yok.. Ama yaptığı 2hareket de ofsayt..
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ama arkadasım sonuc ıtıbarıyle teyzemdır ne yapsa yerıdır ama harbı bıraz mallık vardır kendısınde ama sanırım ondan daha mallarıda var ;)
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neye bakıcagız arkadasmmm teyzemın mallıgına mı yoksaaaaaa bas:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun acil şifalar dilerim inşallah son kazası olur
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
54
burcuya ve sevdiklerine vede motor camiasina gecmis olsun diyorum bir an önce iyilesmesini temenni ediyorum.............
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
Her türlü yorumunuz için teşekkür ederim :)

Bugün kontrole gittim, durum pek iç açıcı deil :pale:

kırık kemiğin bi parçası izmirde, diğeri kıbrısta misali...

kaynama olasılıkları çok azmış, ameliyat ihtimali yüksekmiş.

:pale: ben 3-4 hafta sonra motora binme hayalleri kuruyordum

:pr: aracı sağlamakla yaptığım hareketin mallık olduğunu şimdi daha iyi anladım :pr:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Hepinize tek tek ve çok çok teşekkür ederim. :rendeer:

Allah en ufacık kaza bile yaşatmasın hiçbirimize. :cat:

Bu kazada %100 ben suçluydum, çünkü trafikte araçlar sağlanmaz, sollanır ! :farao:

Altındaki XT de olsa, hayabusa da olsa farketmez !

Bir anlık bi olay bu, geçerim die gazı açtım, açmamla yere yapışmam bi oldu, şeytan karşımda zort çekiodu bana :cyclopsan ''bana uyarsan böyle olur işte'' dercesine :pr:

Özeleştiri yapmak çok zordur her babayiğitin harcı değildir. topu karşıya atar suç ondaydı der.. oysa burcu ne güzel gereken dersi çıkarmış olaydan .. :cat:

aferin kız sana .. çok geçmiş olsun acil şifalar dilerim :rendeer:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Burcu geçmiş olsun bacım. Hatanı görmen ve kabullenmen de yüce yüreklilik. Ucuz atlatmış olman ve hala buraya yazabiliyor olman çok çok güzel. Kısa sürede iyileşirsin umarım.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Çok geçmiş olsun Burcu Hanım, :rendeer:

Bugun 3. mesajım bu hayırlısı inşallah.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Her türlü yorumunuz için teşekkür ederim :)

Bugün kontrole gittim, durum pek iç açıcı deil :pale:

kırık kemiğin bi parçası izmirde, diğeri kıbrısta misali...

kaynama olasılıkları çok azmış, ameliyat ihtimali yüksekmiş.

:pale: ben 3-4 hafta sonra motora binme hayalleri kuruyordum

:pr: aracı sağlamakla yaptığım hareketin mallık olduğunu şimdi daha iyi anladım :pr:

izmir demişken;
orada sana iyi bakamazlarsa atla gel burada sana deniz kıyısında bir tatil yaptıralım kahvaltını ayağına kadar getirelim sana mangallar yakalım elini sıcak sudan soğuk suya sokmayalım :p iyileşince dönebilirsen dönersin :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst