Aglama be kimse aglaman icin degil gulmen icin yazıyor alla alla
Yazarsın bi dert yazmazsın baska dert![]()
kız milleti işte erhancımm herkes biz mi:mrgreen::queen::queen:
kız milleti işte erhancımm herkes biz mi:mrgreen::queen::queen:
Sen benim balık burcu oldugunu bilmiyorsun tabi konusuyorsun :mrgreen:
aha bi kaç düzgün fotonu bulduk buyrun:queen:
erhanım en romantik adamdır sitemizde di mi erhancımmm:bounce:
evet bilmiyodum ama pekde benzemiyosun sankiii![]()
Bilmiyorlar konusuyorlar işte alperim bosver :wiinkk:
Balık burcu olanların yuzgeclerimi olması lazım burcunu belli etmesi icin :queen:
Doğum gününüz kutlu olsun mutlu yıllar....
çok mersii:wiinkk:
Pek bi alınganmısız bugun hayırdır
Neyse fazla sarmayayım sana ters falan teper sonra![]()
bugün bakıyorumda pek bi espiritüerliğin üzerinde
alıngan biri değilimdir alper_tim bilir merak etme hem bugün doğum günüm kimse beni üzemez ve sinirlendiremez:cat: