Help Mee :(

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar 2006 Model 4000 Km de Bi Mondial 150 Zat ım var Motorumda Hiç bi Sıkıntım yoktu ancak asya servisi bi arkadaşım Debriyaj balatasının iflas etmiş olduğuınu söyLedi... Sizce NasıL bi Balata , Kaç Ytl Civarı Ve Bi Ay Civarı Hergün Kullandığım Motorda Kalkıştaki Dur kalklardaki titreme Dışında Herhangi Bir Sorun DahaaÇarmı 1 Ay Değiştirmezsem.. Bilgi Verirseniz Çok SEvinirim...
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Arkadaşlar 2006 Model 4000 Km de Bi Mondial 150 Zat ım var Motorumda Hiç bi Sıkıntım yoktu ancak asya servisi bi arkadaşım Debriyaj balatasının iflas etmiş olduğuınu söyLedi... Sizce NasıL bi Balata , Kaç Ytl Civarı Ve Bi Ay Civarı Hergün Kullandığım Motorda Kalkıştaki Dur kalklardaki titreme Dışında Herhangi Bir Sorun DahaaÇarmı 1 Ay Değiştirmezsem.. Bilgi Verirseniz Çok SEvinirim...

sorun titrememi sadece daha acık yazarmısın??
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şu anda Kalkışlarda Çok Denecek kadar Fazla Titreme Yapio öne Doğru atio Kendisini Motor Bide Mesela ışıklarda Durduğumda Falan Yavaş Yavaş Sürekli Öne Öne Atıyo Kendisini...
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Şu anda Kalkışlarda Çok Denecek kadar Fazla Titreme Yapio öne Doğru atio Kendisini Motor Bide Mesela ışıklarda Durduğumda Falan Yavaş Yavaş Sürekli Öne Öne Atıyo Kendisini...

senin debriyaj balatan degil varyator misketlerin yalan olmus onlar cok bi para degil fakat acılıp bakılması lzm eger lastiklerde bittiyse varyatoru set halinde degsmen lazım ozmn brz artar tabi fiyat bide rolanti ayarın yuksek sanırım ısıklarda seni one atıosa..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hımm. anLadım Dostum Lastikler DerKen Motorun Kendi Lastiklerini Kast ettiysen Eğer Lastikler Sıfır :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Çoq saoL arkadarşm Peqi Sence Lastikler Dahil Değilken Kaça MaL oLur.. aşağı yukarı bi fikrin varmı ? :)

sadece misketler 10-15lira bsy işçilik haric ama varyatorde için içine girerse 40-50 lira fln artık işçilige bsy yazamıcam cnk bunu 10lirayada degişen var 30lirayada..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anLadım saoL Dostum Çok TeşekkürLer.. Son bişiy daha Soriim :) Çok masraflı oldum :) Bnde bide PerFormance egzos Var Arkama Bi Vatandaş aLdığımda bi ses geLio ve EgZos KasaYa Sürtüyo Buna Bi Çözüm buLmam Mümkünmü Sence ? Amortisörü Kaldırmalımıyım yoksa egzos u mu indirmeliyim bi raz aşağıya ? artı varyatör bilyalarını değişmezSem Başka DertLEr aÇarmı Başıma ?
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
anLadım saoL Dostum Çok TeşekkürLer.. Son bişiy daha Soriim :) Çok masraflı oldum :) Bnde bide PerFormance egzos Var Arkama Bi Vatandaş aLdığımda bi ses geLio ve EgZos KasaYa Sürtüyo Buna Bi Çözüm buLmam Mümkünmü Sence ? Amortisörü Kaldırmalımıyım yoksa egzos u mu indirmeliyim bi raz aşağıya ? artı varyatör bilyalarını değişmezSem Başka DertLEr aÇarmı Başıma ?

egsozu gormeden yorum yapamıcam servise gittignde sole hallederler onu varyatoru degsmezsen iice biter motor kalmaz yerinden:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
varyatör ü mutlaka değiştir diosun anladığım kadarıyla değişmezsen motorun biter diosn :S anLadım en acilinden Değiştirmem Lazım oKe. çoq saoL Dostumm :)

bu arada egzos bu Motor bu :)

193.jpg


orda arka lastikler eski biraz :) şimdy sıfır :)

qüncel......
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst