Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşlar ben geçen tekirdağa 25 km kala aldım ist geldim 160km olmuştu ve hala benzin vardı bide o kalan benzinle unkapanına gittim yani nerdeyse 185km kadar gitti inanın
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
biraz daha zayıf olsam baya az yaktırırımda veya rampa aşağı inişlerde motoru stop ederim oda düşürür yakıtı..!!
 
Katılım
29 Tem 2008
Mesajlar
53
Ya arkdaşlar benmde kafamı karıştıran bişey var:silent:bende ilk motorumu alıcam daha önce bi kaç scotter kullandım ama hatırlamak bile istemiyorum:mrgreen: tanıdık bi motorcuda honda innova var 2006 model önden kazalıymış motor adam dio ki sigortadan 500 ytl aldım 350 ytl masraf yptm ve motor şuan sağlam dio ve motora 1 milyar istio ne dersiniz ne yapaym??:pale:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Ya arkdaşlar benmde kafamı karıştıran bişey var:silent:bende ilk motorumu alıcam daha önce bi kaç scotter kullandım ama hatırlamak bile istemiyorum:mrgreen: tanıdık bi motorcuda honda innova var 2006 model önden kazalıymış motor adam dio ki sigortadan 500 ytl aldım 350 ytl masraf yptm ve motor şuan sağlam dio ve motora 1 milyar istio ne dersiniz ne yapaym??:pale:

km sine bi bak sonra bilen birine göster yada kendin incele harhangi bi sorunu yoksa vergi borcu ruhsat falan al tabi 1000 lira bedava o motora hemide 2006:p:):p
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
yaw badboy sen daha buradamısın uç uçç bir an önce adamı notere götür..!!
 
Katılım
29 Tem 2008
Mesajlar
53
km sine bi bak sonra bilen birine göster yada kendin incele harhangi bi sorunu yoksa vergi borcu ruhsat falan al tabi 1000 lira bedava o motora hemide 2006:p:):p


Km sine baktım 4500 olması lazım ama adam kazadan sonra bi parçasını deiştirmiş aklıma gelmoo şmdi:pr: o yüzden km si aslında 4500 den biraz daha fazlaymş ama zten bu kuyumcunun birinde kurye motoruydu cokta fazla deil dio km si borcu flnda yok kaıdı geldi:wiinkk:Acaba bana ne kdar lık masraf açar en kötü ihtimali düşünürsek:silent:

yaw badboy sen daha buradamısın uç uçç bir an önce adamı notere götür..!!

Tamam abi ayıp edion hemen :pbu arada ismim ugurrr:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
badbpy90 kardeş aman dikkat et 350 ytl o motorun ön takımına yetmez parçaları pahalı ayrıca ön şasi eğrildimi daha düzen tutmuyor komple değişmedikçe 2006 model 4500km bi innova en az 2400 eder tabi kazasız:cat: ha git bak içine sinerse binilecek gibiyse 1000 lira bedava
 
Katılım
29 Tem 2008
Mesajlar
53
badbpy90 kardeş aman dikkat et 350 ytl o motorun ön takımına yetmez parçaları pahalı ayrıca ön şasi eğrildimi daha düzen tutmuyor komple değişmedikçe 2006 model 4500km bi innova en az 2400 eder tabi kazasız:cat: ha git bak içine sinerse binilecek gibiyse 1000 lira bedava

anladıım kadarıyla motorcu arkadaşın taktıı parçalar 2. el çünkü çiizkler var üzernde ufak ufak 2. el parça almış hondaya ait onları takmış bu arada ben motordan pek anlamam dediim gibi ilk motorum olcak bu motor eer olursa ön şaşi ne anlama geliyor?nasıl anlayablrm eğilip eğilmediğini bu konuda bilgilendrirseniz çok sevinirim:pale:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
anladıım kadarıyla motorcu arkadaşın taktıı parçalar 2. el çünkü çiizkler var üzernde ufak ufak 2. el parça almış hondaya ait onları takmış bu arada ben motordan pek anlamam dediim gibi ilk motorum olcak bu motor eer olursa ön şaşi ne anlama geliyor?nasıl anlayablrm eğilip eğilmediğini bu konuda bilgilendrirseniz çok sevinirim:pale:

kısacasi bi honda servisine göster için rahatlasin... hiç olmazsa temizse gercekten orda sana bilgi verirler sende alirsin yada almazsin 1000 ytl cok güzel bi rakam yani bedava:queen::queen:
 
Katılım
29 Tem 2008
Mesajlar
53
kısacasi bi honda servisine göster için rahatlasin... hiç olmazsa temizse gercekten orda sana bilgi verirler sende alirsin yada almazsin 1000 ytl cok güzel bi rakam yani bedava:queen::queen:

ya adam tanıdık hatta bizim burda bşka bi tanıdımız var araya onu soktuk ondanda cok cekinirler yani ama adamın bi iş anlayşı var motoru üzerine almadıkça dışarıya vermem dio biz motorcu deilmiyis bize güvenmion mu fln dio hatta açık açık şunuda söylemş babama aslında bu 4500 km de deil bişeyi deiştikten sonra km si düşmüş mü 0 lanmş mı bişiler olmş her neyse ben bi tanıdımla gittim motoru çalıştırdık vites attırdıkdk sesini fln dinldk bi sorun yok dedi alablrsn ama kullansak daha iyi olur dedi peki ben o yerin eğri olup olmadıını nasıl öğreneblrm kendi başıma:pale:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ya adam tanıdık hatta bizim burda bşka bi tanıdımız var araya onu soktuk ondanda cok cekinirler yani ama adamın bi iş anlayşı var motoru üzerine almadıkça dışarıya vermem dio biz motorcu deilmiyis bize güvenmion mu fln dio hatta açık açık şunuda söylemş babama aslında bu 4500 km de deil bişeyi deiştikten sonra km si düşmüş mü 0 lanmş mı bişiler olmş her neyse ben bi tanıdımla gittim motoru çalıştırdık vites attırdıkdk sesini fln dinldk bi sorun yok dedi alablrsn ama kullansak daha iyi olur dedi peki ben o yerin eğri olup olmadıını nasıl öğreneblrm kendi başıma:pale:

ben şahsen öyle diyen adamdan farampülü bile almam:p ne demek biz motorcu degilmiyiz bize güvenmiyonmu....Dostum adam tanidik olabilir ama arkadaşlik başka dostluk başka alişveriş yapmak başka adam belki elindeki makinayi çikartmaya çalişiyor innova zaten saglam motor kullanmadim ama hakkinda cok forum okudum hoşumada giden bi alet az yakiyor bi kere:):mrgreen:yamuk oldugunu nasil anlarim diye bana sorma ben bilmem:)
 
Katılım
29 Tem 2008
Mesajlar
53
ama elimde hem bi kozum var gözünü korkutcak hemde adam açık sözlü mesela al sana 4bin km motor die satabilirdi ve adam zten araya birini sokmadan önce satmaya yanaşmıyordu o fiyata ya bizim anladıımız kadarıyla motorda yada bşka yerinde bi sorun yok gözle görünen işte bide kullanıp direksiyona falan bakmak gerekir var mı bi yamukluk die ama kime sorsam boşver isterse direksiyon arızalı olsn honda bu onu hallederiz çok ucuz kaçırma dio ya bşka bi kaç arkdaş daha yok mu bana yardım edebilcek?:cyclopsan
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ama elimde hem bi kozum var gözünü korkutcak hemde adam açık sözlü mesela al sana 4bin km motor die satabilirdi ve adam zten araya birini sokmadan önce satmaya yanaşmıyordu o fiyata ya bizim anladıımız kadarıyla motorda yada bşka yerinde bi sorun yok gözle görünen işte bide kullanıp direksiyona falan bakmak gerekir var mı bi yamukluk die ama kime sorsam boşver isterse direksiyon arızalı olsn honda bu onu hallederiz çok ucuz kaçırma dio ya bşka bi kaç arkdaş daha yok mu bana yardım edebilcek?:cyclopsan

motorun tam olarak uzman incelemesi geçirmesi şart bana çok ucuz geldi o halde ancak ön takımda sorun varsa ve değişmesi gerekiyorsa maşa burçlar vs 300-400 e kadar yolu var...
eger test edebilirsen motora bindiğinde çekme olacaktır eger çekme varsa maşa yamuktur şasidede herhangibir çatlak olabilir grenajların sökülüp bakılması gerek...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
bak uğur n yap biliyomusn motoru test etme bahanesiyle al resimlerini çek ama o sağ sol yan kapaklarını sökebilsen şase'yi görebilsek sana net bilgi verirdimde neyse ya kuyumcu motoru pek kafama yatmadı şimdi hor kullanmışlardır..
 
Katılım
29 Tem 2008
Mesajlar
53
bak uğur n yap biliyomusn motoru test etme bahanesiyle al resimlerini çek ama o sağ sol yan kapaklarını sökebilsen şase'yi görebilsek sana net bilgi verirdimde neyse ya kuyumcu motoru pek kafama yatmadı şimdi hor kullanmışlardır..

Kapakları almadan sökemem ama yandan fotoğrafını çekebilirm istersn o yeterli olur mu
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
beyler eksozstla ilgili modifiye yapanınız varmı bazı arkadaşlar matkapla tek delik açıp yüksek devirlerde 1 hp ye yakın güç elde ettiğini söylüyorlar abartılı rahatsız edici olmadan eksoza ne gibi müdahele yapılabilir??burada açılacak olan delik geri tepme basıncını olumsuz etkileyecek düşük devirlerde çekiş düşecek ancak yüksek devirlerde bi gelişme hissedilebilirmi??
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
...................................
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2008
Mesajlar
53
Baba geçmiş olsn ya ::sas:: valla izmirdeyim kşke yardım edebilseydm ama sendede suç var ya

bulundu mu motor bi haber var mı:silent:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst