İzmirden selamlar :)

Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
14
Merhaba arkadaşlar,

ben izmirden çağkan, 17 yaşındayım a2 sınıfı ehliyet almak üzereyim :)
Motoran CJ shenke motor sahibiyim.
Tüm motor tutkunlarına selamlarımı iletiyorum :bounce:
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar,

ben izmirden çağkan, 17 yaşındayım a2 sınıfı ehliyet almak üzereyim :)
Motoran CJ shenke motor sahibiyim.
Tüm motor tutkunlarına selamlarımı iletiyorum :bounce:

merhaba
motorundan memnun musun?
biraz bilgi verir misin ilk sürüş deneyimlerinden. Çünkü bende bu markayı almayı düşünüyorum.
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Aramıza hoşgeldin kardeşim, kazasız belasız sürüşler dilerim... :rendeer:
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
14
Öncelikle hepinize teşekkür ederim :)
İzmir'in hatay semtinde oturuyorum.
Motoran CJ Shenke markalı motorum hakkımda bilgiyi gerekli topic'e açayım ordan takip et forumda kirlilik olmasın.

Çok sağolun :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Anis tur da mı çalışıyorsun?..... :p Birine benzettim de....
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
3
Öncelikle hepinize teşekkür ederim :)
İzmir'in hatay semtinde oturuyorum.
Motoran CJ Shenke markalı motorum hakkımda bilgiyi gerekli topic'e açayım ordan takip et forumda kirlilik olmasın.

Çok sağolun :mrgreen:

Arkadaşım hangi topic te yazdın bulamadımda.. Bu vento modeli değilmi cj shenke dediğin ya da orca mı oluyor?
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
hoş geldin kalıcı ve katılmcı olman dileğiyle ...alp abi anis turla bi otele gittim gitmez olaydım :)sen öle diiyince aklıma geldi
 
Katılım
31 Eki 2006
Mesajlar
125
Hoş geldin...

İmzan motosiklet.net'e yakışmamış :D Sen torununu motorla gezdirmeyi dene bence:)
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
hoşgeldin genç adam:)

not:
imzan hoş değil bilesin:pale:
ölmek için değil
hayattan çok daha fazla zevk almak
vede özgür olmak için biniyoruz biz motosikletlere
seninde bu amaçla binmeni tavsiye ederim:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst