Suzuki Suzuki AN 125 HK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 May 2008
Mesajlar
14
yaahu ne güzel... bayağı kalabalık olmuş burası.. herkse selamlar öncelikle... biizm dükkan var kavacıkta..ACAR ANAHTAR - kavacık BP nin ilersind esolda..abim ve ortağını ikna edemedim hemen bi an125 alma konusunda, onlar biraz daha büyük ve güçlü bir şey olsun diyorlar, honda dylan düşünüyolar...bend ekasım da askere gideceğim ya..bir an önce alsalarda biraz gezebilsem onun telaşındayım =)
an125 e hiç binmedim..çok yakından inceleme fırsatımda olmadı ama öyle bi sevdimki bu motoru, hani abimin eline bakmasam param olsa hemen alırım lakin olmuyo işte... şu anki hayalim ne alırlarsa alsınlarda sizin toplanacağınız gün bende katılayım aranıza, tabi farklı bi motorlada gelse kardeşinizi kabul ederseniz, yoksa bykozlu erol abi ile tanıştık sayılır, abim beni kollar ona güveniyorum =)..... herkse sevgiler, kazasız belasız sürüşler... S
Selametle.... Orhan ÇANAKLI
 
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
145
ne demek orhan kardeş üç tekerlekli bisikletle bile olsa gel...
yeterki dostluk muhabbet olsun ... motor bahane
ben ısrarla beykozu öneririm çünkü değişik bir yer bana göre manzara doğa tabiat deniz yol durumu tam sürüş keyfi alınacak yerler var mangal partileri yapabiliriz.. denize girebiliriz.. ((((hem banada yakın:))) ))))) ama şu ehliyetsizliğimi bu hafta kısmetse bir bitirelim ağustos şahane geçecek valla
herkese selamlar tekrar .... erol... from beykoz...
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
144
OO beykozlular çoğalıyor bende Beykozu çok seviyorum, karşıda oturuyorum ama iş yerim burada. Sahilde sık sık oturmaya gidiyoruz öğlen yemeğinde arkadaşlarla.

Buluşma olursa gelmeye çalışırım.

bu arada benim de motor ilk zamanlar bi kaç marş ve gaz vrerek çalışıyordu, 300 km geçti şimdi bi marşta gaz vermeden çalışıyor, ne oldu bilmiyorum ama kendiliğinden oldu.Motor açıldı herhalde.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
33
herkese merhaba

ne yazık ki bende Toksom gibi Önder Motor kurbanıyım arkadaşlar.dün motorumu teslim alıyorum diye sevinirken daha işinin bitmediğini söylediler.bizim forumda da Toksom'un yapmış olduğu yorumu okumuştum.kendilerine dün için fazla çıkışmadım ama bugün de aynı şey olursa kavga etme moduna geçmeyi düşünüyorum.

Bu forumdan bilgi alarak an125 alacak arkadaşlarıma Önder Motor un yanından bile geçmemelerini tavsiye ediyorum.

Saygılar.
 
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
145
herkese merhaba

ne yazık ki bende Toksom gibi Önder Motor kurbanıyım arkadaşlar.dün motorumu teslim alıyorum diye sevinirken daha işinin bitmediğini söylediler.bizim forumda da Toksom'un yapmış olduğu yorumu okumuştum.kendilerine dün için fazla çıkışmadım ama bugün de aynı şey olursa kavga etme moduna geçmeyi düşünüyorum.

Bu forumdan bilgi alarak an125 alacak arkadaşlarıma Önder Motor un yanından bile geçmemelerini tavsiye ediyorum.

Saygılar.
değerli dostum öyle düşünme bana oldu aynısı ama motoru aldım plaka yok
neyseki 3-5 gün sonra geldi keyfin kaçmasın bu işleri yapanlar çok laçka çalışıyorlar çoluk çocuğa vekalet verdik yok efendim komser imzalamamış yok izinliymiş saçma sapan bir sürü laf ama sonunda plaka takılıp ruhsatı alınca unutuyorsun ... her yer de oluyor bunlar sinirlenme nasıl olsa alacaksın :)
 
Katılım
11 May 2008
Mesajlar
75
slm

yeni ve eski arkadaşlara slm,

1200 km deyim ve hala ilk günkü gibi çoooooooooook memnunum kardeşim söylerlerdi inanmazdım gerçekten motorsiklet bir tutkuymuş.
120 ytl çok iyi b,r kask aldım kesinlikle tavsiye ederim çok aradım ama buldım ls2 tomcat (http://www.feyizoglu.com/alisveris/images/products/44781Am.jpg)

resimleri kısa zamanda ekleyeceğim, dikkatli sürüşler bu arada direksiyon sınavı ne zaman acaba? yazılıdan 95 aldımda :D
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
144
arkadaşlar ben de önder motodan aldım (peşin fiyatına taksit avantajı ve çanta hediesi sebebiyle) aynı durumları yaşadım, baştan bende kızıyordum fakat sonra uygunluk belgesi konusunun doğru olduğunu öğrendim. Bu belge olmadan işlemler yapılamıyor ve belgeyi ana dağıtıcı veriyor, her motor için de farklı bir evrak olduğu için ana dağıtıcıdan gelmesini bekliyor bayi de. En azından bayinin bu konuda suçu olmadığını söylemek isterim diğer konuları bilemem.

benimde babmın oğlu değil ama haksız eleştiri olmasın diye bilgi vermek istedim uygunluk belgesi konusunda. Tabi bu belge önceden temin edilirmi edilmez mi motorları stok yapmayıp direkt ana bayiden mi alıyorlar bilmiyorum.
Ayrıca bir günde teslim ederiz gibi sözler verilip yapılmadıysa o da kötü.

Arkadaşların da dediği gibi plakayı takıp motora atlayınca herşey unutuluyor :)

bende feyizoğlundan aldım kaskı montu filan, ilgili arkadaşlardı. Benim kask da LS2 delta çeneden açılır, fiyatına göre güzel kask tavsiye ederim.

Birde hangi motor olursa olsun tam kapalı kask öneriyorlar güvenlik için.Çok konforlu değil ama doğrusu da tam kapalı kasklar :(
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Tem 2008
Mesajlar
33
Erol abi,

Bana baştan bütün işlemler 1 hafta sürer kardeşim deselerdi eyvallah.ama adamların yaklaşımı ters.madem öyle bana şu gün gel motorunu al deme...neyse allah kısmet ederse en sonunda teslim edecekler bir şekilde.

Bu arada ben de kendimi tanıtmayı unuttum.Benim adım Faruk.Ben de Kadıköy tarafında oturuyorum.Geçen pazar günü Akbaba da oturan bir arkadaşımda mangaldaydık.Senin oralar güzel Erol abi.Buluşma mekanı olarak tercih edilebilir.
 
Katılım
11 May 2008
Mesajlar
75
arkadaşlar ben de önder motodan aldım (peşin fiyatına taksit avantajı ve çanta hediesi sebebiyle) aynı durumları yaşadım, baştan bende kızıyordum fakat sonra uygunluk belgesi konusunun doğru olduğunu öğrendim. Bu belge olmadan işlemler yapılamıyor ve belgeyi ana dağıtıcı veriyor, her motor için de farklı bir evrak olduğu için ana dağıtıcıdan gelmesini bekliyor bayi de. En azından bayinin bu konuda suçu olmadığını söylemek isterim diğer konuları bilemem.

benimde babmın oğlu değil ama haksız eleştiri olmasın diye bilgi vermek istedim uygunluk belgesi konusunda. Tabi bu belge önceden temin edilirmi edilmez mi motorları stok yapmayıp direkt ana bayiden mi alıyorlar bilmiyorum.
Ayrıca bir günde teslim ederiz gibi sözler verilip yapılmadıysa o da kötü.

Arkadaşların da dediği gibi plakayı takıp motora atlayınca herşey unutuluyor :)

bende feyizoğlundan aldım kaskı montu filan, ilgili arkadaşlardı. Benim kask da LS2 delta çeneden açılır, fiyatına göre güzel kask tavsiye ederim.

Birde hangi motor olursa olsun tam kapalı kask öneriyorlar güvenlik için.Çok konforlu değil ama doğrusu da tam kapalı kasklar :(

Slm çeneden açılır kasklar daha süratli yani racing motorlar için önerilir. Genelde scooter kaskları yarım açık kasklardır. çünkü scooter gezinti ve güzel havaların motoru olduğundan tarzı ve ruhuda budur.Ufak bir motorda kapalı kask çok iyi durmuyor açıkcası.
 
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
145
memnun oldum Faruk dostum görüşmek dileği ile
neyse sabret az kaldı tünelin ucu göründü görünecek... valla ilk toplantıyı beykozda yapalım diyorum ... işin içinde deniz yeme içme muhabbetide olsun
mekanın fotoğraflarını bu hafta çekip buraya koyayımda o zaman karar verelim diğer arkadaşlarla ....
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
50
hayırlı günler hayırlı işler olsun herkese.
önceki gün arka tekere çivi girmiş farketmemişim.(bu arada her akşam işten gelince motoru çıkarıp 1-2 saat dolaşmazsam rahat edemiyorum.bütün stresi yorgunluğu alıyo valla)neyse dün akşamda garajdan çıkarırken baktım motor gitmiyo.meğer lastik patlamış.allahtan evin yakınında lastikçi var.yaptırdım hemen.lastik dişlerinin arasına girmiş namussuz.
şu toplanma işini ağustosun ilk yada ikinci haftası yapalım diyorum.ben beykoz taraflarını bilmiyorum.erol baba sen kotarırsın bu işi bence.yaşında bizden büyük.bu organizasyon işi senin işin.gördüğüm kadarıyla gelmek isteyen 8-10 arkadaş olacak.benim bu aralar italyanca kursum var.ağustosun ilk haftası bitiyo.bence herkes yazsın boş olduğu haftayı.ona göre ortak bi gün kararlaştıralım..
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
144
Slm çeneden açılır kasklar daha süratli yani racing motorlar için önerilir. Genelde scooter kaskları yarım açık kasklardır. çünkü scooter gezinti ve güzel havaların motoru olduğundan tarzı ve ruhuda budur.Ufak bir motorda kapalı kask çok iyi durmuyor açıkcası.

Aman arkadaşlar sakın böyle bir yanlışa kapılmayı, bu forum da dahil olmak üzere pek çok sitede her daim kapalı kak önerilir ikincil olarak çeneden açılır kask, o da kapalı kullanılmak şartı ile.


Pek çok örneği var açık kask takıp düşük hızlarda bile kaza geçirdiğinde çenesini çarpıp aralayan.

Motorculukta kesinlikle yakışmıyor kötü duruyor diye birşey yoktur öncelik her zaman güvenlik.

Bindiğimiz suzukiler çok rahat 80 yapabilen araçlar ve bu hiz bii öldürebilir Allah korusun. Çok dikkatli olalım.Scooter gezi motoru deyip geçmeyelim yani.

yok ben 20 ile turlarım sürekli diyorsanız açık kask kullanmak size kalmış.
 
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
145
hayırlı günler hayırlı işler olsun herkese.
önceki gün arka tekere çivi girmiş farketmemişim.(bu arada her akşam işten gelince motoru çıkarıp 1-2 saat dolaşmazsam rahat edemiyorum.bütün stresi yorgunluğu alıyo valla)neyse dün akşamda garajdan çıkarırken baktım motor gitmiyo.meğer lastik patlamış.allahtan evin yakınında lastikçi var.yaptırdım hemen.lastik dişlerinin arasına girmiş namussuz.
şu toplanma işini ağustosun ilk yada ikinci haftası yapalım diyorum.ben beykoz taraflarını bilmiyorum.erol baba sen kotarırsın bu işi bence.yaşında bizden büyük.bu organizasyon işi senin işin.gördüğüm kadarıyla gelmek isteyen 8-10 arkadaş olacak.benim bu aralar italyanca kursum var.ağustosun ilk haftası bitiyo.bence herkes yazsın boş olduğu haftayı.ona göre ortak bi gün kararlaştıralım..

estağfurullah böyle bir organizasyonu zevkle yaparım... 8-10 kişi oluruz muhakkak... bu sayıda ilk sefer için yeterli ilk etapta bir blog oluştururuz resimleri koyarız sonra artarız ... ben organizasyonu yaparım ama herkes müsait olacağı bir zaman bulsun pazar olabilir cumartesi olabilir ...neticede hepimiz çalışıyoruz ... msn adresim [email protected] dileyen kaydedebilir
böylece daha yakından tanışmış oluruz.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
Kask Konusu

sali@com´isimli üyeden Alıntı
Slm çeneden açılır kasklar daha süratli yani racing motorlar için önerilir. Genelde scooter kaskları yarım açık kasklardır. çünkü scooter gezinti ve güzel havaların motoru olduğundan tarzı ve ruhuda budur.Ufak bir motorda kapalı kask çok iyi durmuyor açıkcası.

Aman arkadaşım kendi kanaatimiz duygumuzu genel bir şeymiş gibi yansıtmayalım...

1.
çeneden açılır kasklar daha süratli yani racing motorlar için önerilir.

Boyle birşey yok !

Racing Motora kesinlikle çeneden açılır kask ile bineni göremezsin, racing motora full face kask ile binilir.
Güvenliği ayrıca ses titreşim ve yüksek hızda oluşan vibrasyon nedeni ile açılır kaskla racing motora binmek çok zor olur.

Yerli yabancı tüm sitelerde forumlarda öncelikle tam kapalı kask (Full Face) önerilir.

İkinci olarak önerilen Açılır kasklardır.

ve üçünçü olarak yarım kapalı kasklardır.

Nazi kaskları ise KASK filan değildir.

Kazalarda ve en basit düşmelerde; YÜZ ve ÇENE çene darbe alma ihtimali % 55 ile en riskli bölgedir. Evet şaşırtıcı ama bu boyle Dizden, elden, dirsekten bile daha çok darbe alan yer YÜZ ve ÇENE dir.

gerek motosiklet.net gerekse www.superevariders.com forumlarında bu konuları dikkatle okuyun, hatta cerrah bir abimizin yazılarını ve karşılaştığı ibretlik vakaları, bu yüzden tam koruma olmadan scoter bile niçin binmediğini okuyun..

Scoter gezinti ve güzel hava motorudur ama Allah korusun bırak yüksek hızı 20 km hızla ile bile düşünce başına ne geleceğini sadece Allah bilir... O sebeple kendimizi kandıralım ama başkalarını değil lütfen, bu işin tarzından ruhundan önce GÜVENLİĞİ gelir...

Herkese Selamlar Kolaylıklar
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Tem 2008
Mesajlar
99
arkadaşlar yarın kısmetse suzukimi almaya gidiyorum bu motor hakkında ilk izlenim tavsiyeleriniz varmı alırken ve kullanmaya başlarken neyine dikkat ediyim vb gibi şimdiden teşekkürler. :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2008
Mesajlar
449
arkadaşlar yarın kısmetse suzukimi almaya gidiyorum bu motor hakkında ilk izlenim tavsiyeleriniz varmı alırken ve kullanmaya başlarken neyine dikkat ediyim vb gibi şimdiden teşekkürler. :cat:

Sitedeki rodajla ilgili bölümleri gözden geçir. Özetle arkaya artçı yok, yüksek hız yok, hep aynı hızda gitmek yok, ani duruş-kalkış yok, ilk 500 km. yi bu şekilde tamamlaman motorunun ilerideki performansı ve ömrü açısından oldukça önemli. Hayırlı olsun motorun alınca bir kaç foto eklemeyide ihmal etme... Korumalar konusunda hatırlatma yapmaya bile gerek duymuyorum, neticede bizler bilinçli ve motosiklet kültürüne sahip sürücüleriz öyle değil mi?
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
384
Titreşim hakkında

Herkese Selamlar

Arkadaşlar sabah motor ayak üstünde ısınırken farkettim sanki fazla titreşim var gibi geldi.

Orta ayakta iken rölantide bayagı bir titriyor motor, hatta gaz verince ayak üstünde yerinde durmuyor, ayağın üzerinde gezmeye başlıyor, normal midir anlamadım,

yok ki sağımızda solumuz bir suzuki aynı deneyleri ona da yapsak :), birde bu ön balatadan bir ses geliyor servis alışınca geçer demişti, 3000 km oldu ne zaman alışacak bilmiyorum...

Neyse bir bakacağız artık...

Heralde bi servis ziyareti yapmadan rahat edemeyeceğiz..
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
144
benim bildiğim tüm scooterlarda titreşim vardır , çoğunlukla da yüksek cc lerde kalkışta hissedilir.

lastik boşta olduğu için titreşim yapıyor bence sizinkisi.Yerdeyken yapmıyordur sanırım. Orta ayakta benim ufaklıkda titriyor biraz , gaz verince aya titriyor.
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
338
Herkese Selamlar

Arkadaşlar sabah motor ayak üstünde ısınırken farkettim sanki fazla titreşim var gibi geldi.

Orta ayakta iken rölantide bayagı bir titriyor motor, hatta gaz verince ayak üstünde yerinde durmuyor, ayağın üzerinde gezmeye başlıyor, normal midir anlamadım,

yok ki sağımızda solumuz bir suzuki aynı deneyleri ona da yapsak :), birde bu ön balatadan bir ses geliyor servis alışınca geçer demişti, 3000 km oldu ne zaman alışacak bilmiyorum...

Neyse bir bakacağız artık...

Heralde bi servis ziyareti yapmadan rahat edemeyeceğiz..

Bence motorunda bir sorun yok aynı şeyler benim motorumdada oluyor..
Ön balatadan gelen sesin nasıl bir ses olduğunu bilmeden bir yorum yapmak yanlış olur, ama genelde frene basınca balatayla disk arasında biriken tozlar bu sesi yapar.. Bunu önlemek için balata spreyleri var fakat bunlarda kısa süreli çözüm oluyor. Bir süre sonra ötme sesi tekrardan başlar.
Ben bununla yaşamayı öğrendim.

Bende yeni aldığım an 125 i fenerbahçeden silivri selimpaşaya götürücem. Motor henüz 50km de:) nasıl biticek o yol bilemiyorum hızlı da gitmemek lazım rodaj için:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst