- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 1,159
- Konu Yazar
- #61
bu topik amacını aşmaya başladı bence kitlenmesi gerek :mrgreen:
ewet sayın gizli mod'um başlığı kitlermisiniz
bu mali başlık sayesinde ilgi topluyor
bu topik amacını aşmaya başladı bence kitlenmesi gerek :mrgreen:
bu topik amacını aşmaya başladı bence kitlenmesi gerek :mrgreen:
abi herşey beklenir bu kozmonottanBende fazla bişi yok sağ bacağımı kullanamıyorum,Sağ kolumda 1 karış boyutunda eridi asfaltta kaldı bir kısmı
Ama sevindiri olan egzoslarda çizik bile yok
Sadece motorun topcase aparatı kırıldı .. Kaza izlerine baktım kalkınca rahat 50 metre srünmüş motor koruma demirinin üzerinde
hee popülaritem arttı sayendeewet sayın gizli mod'um başlığı kitlermisiniz
bu mali başlık sayesinde ilgi topluyor![]()
Aşkım sapasağlam Allahtangeçmiş olsun motorun daha önemli kendinde aman sağlık diek gene de
Tequ
Geçmiş olsun Tequu... egzos'a bişey olmaması sevindirici![]()
saol erhan.Üzülmesinler sol bacağım sağlamBak işte sağ bacagını kullanamayacagına eminim loft ve fazer600 cok uzulecek
Gecmiş olsun tequ insallah en kısa zamanda iyileşirsin :rendeer:
geçmiş olsun . ölümsüz olduğunu anlamıştır![]()
saol eftelya.. Da ölümsüz olduğunu anlatmıştır derken ?![]()
kardeşim o benim hayatım nasıl içim yanmaz![]()
hani derler ya motorcular düşüp bir taraflarını kırıp yaralamadan önce ölümsüzmüş gibi kullanırlar ...... :mrgreen:
ben kaza yaptım yinede ölümsüzüm![]()
heç sormayın adam beni deli ediyor hiçmi korku olmaz allahım yhar:
sağ bacağımı kullanamıyorum,Sağ kolumda 1 karış boyutunda eridi asfaltta kaldı bir kısmıAma sevindirici olan egzoslarda çizik bile yok
Sadece motorun topcase aparatı kırıldı .. Kaza izlerine baktım kalkınca rahat 50 metre srünmüş motor koruma demirinin üzerinde
Geçmiş olsun da,cana geleceğine mala mı gelsin,mala geleceğine cana mı gelsin?Sen ikincisini der gibisin sanki...:queen:
neyse susuyımyoksa tequ öldürecek beni
![]()
tequ ses ver canım ark. hala kazanın şokunda benje:queen::queen: