Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Mustang, istanbul Fikirtepe civarında Uzman Grup diye bir servis var. Orda ki usta gerçekten de iyi. Şu an telefon numarası yok yanımda. Ama yarın bakıp telefon numrasını da veririm. Ustayı gördüğünde zaten konuşmasından anlayacaksın ustanın farkını. Temiz bir insan.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Ledow'daki koruma demiri yakışmış.

Bendeki zoraki icat şık durmuyor.

Nerede satılır,fiyatı nedir? Biliyormusunuz!:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
285
evet iyi duruyor gibi görünüyor resimde sanki ama seninkine de benzemiyor değil hani.Bu motor koruma demiri orginal mi ledow için ?nasıl temin ediliyor
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Aradaki ince fark benimkinde vites atarken ayak demire takılıyor,Ledow'da eğim rahatlık sağlıyor. :wiinkk: Önemli olan satılıyormu ve fiyatı nedir?
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
441
Evet bende koruma demiri ve çanta almak istiyorum. Fiyat ve satış yerleri konusunda, ekonomiyi baz alarak tavsiyelerinize ihtiyacım var.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Bendeki çantalar semer şeklinde atılan hazırlardan değil.Elde dikildi.Dışı gerçek dana derisi,arada düzgün durması için saç ve en iç köseleyle kaplı. Yanlış hatırlamıyorsam 180 ytl ödemiştim.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
285
benin çantalar armode öyle çok kaliteli değil ama kötüde değil yani tavisye ederim 100ytl civarı falan sanırım şu anda
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
310
selam arkadaşlar,
son bir haftadır motorumda şöyle bir problem oluştu; motor çalışırken stop ediyor ve bir daha çalışması mümkün olmuyor marş basıyor ama ateşleme olmuyor. uğraşırken tekrar çalışıyor sonra tekrar stop ediyor. böyle devam ediyor.bu sırada bujileri kontrol ettiğimde bujilerde ateşleme olmadığını görüyorum bujileri değiştiriyorum yine aynı bu elektrik kesintisinin sebebi nerden kaynaklanabilir? bunu çok sık yapmaya başladı ve insanın canını sıkan bir durum. saygılarımla.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Aküyü değiştir işlem tamam,bende de olmuştu.Raf ömrü ve senin kullandığın ya da motorun yattığı süre mevcut basit akünün yeterli akımı sağlayamadığından bu sorun yaşanıyordur.:p
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
310
bu makinalarda endüksiyon bobini veya distiribütör gibi parçalar varmıdır varsa bu arızayı bu parçalardan yapyor olamaz mı?
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Bobin var,ama zannetmiyorum arıza vereceğini,serviste yeni aküyle durumu test yap,düzelmediyse detaya girersin.:bounce:
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
310
Bobin var,ama zannetmiyorum arıza vereceğini,serviste yeni aküyle durumu test yap,düzelmediyse detaya girersin.:bounce:

hocam bugün dediğin gibi aküyü bi deneyelim bakalım inşallah akü olsun da başka bişeylerden olmasın çünkü bazı arkadaşlar beyinden falan olabilir diyolar ama bakalım.:pale:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Beyin-bobin-buji üçgeninde arıza tespiti için önce ucuz ve kolay kısımdan hareket etmek doğrusudur.Zaten buji değişmiş,aküye bakarsın eğer olay beyin işiyse korkma çelik motor 150 cc choper beyni ss250 ile uyumlu ucuz yollu onuda çözersin. Buji kaynaklı sorunlara kesin çözüm NGK 7 numara resistanslı modeldir.4 ytl civar fiyatı var.:bounce:
 
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
9
arkadaşlar selam..
sizden iki konuda yardım rica ediyorum;
- Hangi marka yağ tavsiye edersiniz?
- Motorun yağını değiştirdikten sonra motorun sesi değişti, sanki bir sürtünme sesi geliyor..Servise götürmek istiyorum ama nedeni ne olabilir sizce?
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Shell Advance tam sentetik ve ya yarı sentetik dört zamanlı motor yağı kullanmak yüksek vizkoziteyle aşınmayı engeller ve ömrü uzatır.:)
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Sohpet kısmında açtığım kask ile ilgili başlıkta önemli gördüğüm bir konuya değinmek istedim ama nerdeee millet beyin fırtınası yerine kocasına küsenlerle ilgilenmeyi tercih ediyor...
Bende bizim sayfada sizlerle tartışmak istedim konuyu...:p
ingilterede yapilmis bir arastirmanin konusu bisiklet sürerken kask takinca arabalar, bisikletlilere daha tehlikelimi davranıyor diye!!! sonuclar cok ilginç! ilk bulgularindan biri büyügün kücügü ezdigi( kamyonlar arabalar, arabalar motorları ) şeklinde...
Bisiklete bir uzaklik sensoru takip , 2500 arabanin onu sollamasinin istatistigini çıkartmışlar.Bu isi yaparken iki kere kaza gecirmişler.Bir kere otobus, bir kere de kamyon carpmis!!!
Sonuçlara gore arabalar kask takan bisikletlilere daha yakin geçiyorlarmis.( 10 cm kadar )

Arabalarin buyuklukleride uzaklikta etkili oluyormuş. Ortalama bir araba 1.33 metre uzaktan gecerken minibusler 10 cm daha yakin geciyorlarmis. kamyonlar 9 cm , otobüsler ise 4 cm.

sonra da sarı bir peruk takmış ve cinsiyet konusunu incelemiş bu sefer arabalar ona 14 cm fazla mesafe vermisler.

kaynağın orjinali icin adres asagida...

http://www.gizmag.com/go/7255/
Beni düşündüren full koruma (şovalye misali) diğer sürücüleri gereksiz güven hissine salıp nasıl olsa sağlam giyinmiş birşey olmaz anlayışıyla görünmeyen bir psikolojik tehlikeye davetiyemi çıkarıyor dersiniz!!!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sohpet kısmında açtığım kask ile ilgili başlıkta önemli gördüğüm bir konuya değinmek istedim ama nerdeee millet beyin fırtınası yerine kocasına küsenlerle ilgilenmeyi tercih ediyor...
Bende bizim sayfada sizlerle tartışmak istedim konuyu...:p
ingilterede yapilmis bir arastirmanin konusu bisiklet sürerken kask takinca arabalar, bisikletlilere daha tehlikelimi davranıyor diye!!! sonuclar cok ilginç! ilk bulgularindan biri büyügün kücügü ezdigi( kamyonlar arabalar, arabalar motorları ) şeklinde...
Bisiklete bir uzaklik sensoru takip , 2500 arabanin onu sollamasinin istatistigini çıkartmışlar.Bu isi yaparken iki kere kaza gecirmişler.Bir kere otobus, bir kere de kamyon carpmis!!!
Sonuçlara gore arabalar kask takan bisikletlilere daha yakin geçiyorlarmis.( 10 cm kadar )

Arabalarin buyuklukleride uzaklikta etkili oluyormuş. Ortalama bir araba 1.33 metre uzaktan gecerken minibusler 10 cm daha yakin geciyorlarmis. kamyonlar 9 cm , otobüsler ise 4 cm.

sonra da sarı bir peruk takmış ve cinsiyet konusunu incelemiş bu sefer arabalar ona 14 cm fazla mesafe vermisler.

kaynağın orjinali icin adres asagida...

http://www.gizmag.com/go/7255/
Beni düşündüren full koruma (şovalye misali) diğer sürücüleri gereksiz güven hissine salıp nasıl olsa sağlam giyinmiş birşey olmaz anlayışıyla görünmeyen bir psikolojik tehlikeye davetiyemi çıkarıyor dersiniz!!!

Diğer sürücüler korumalı giysiye ne kadar dikkat ediyorlar bilmem ama, uzun sarı saçlı motorculara kesinlikle dikkat ediyorlardır:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst