MT Cruiser Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
iyigünler cruiser severler. (iyigünler serayseverler gibi oldu :) )
ya arkadaşlar bende cruiser ime mrock arkadaşınki gibi farlar taktırmak istiyorum çok güzel gözüküyorlar. acaba maliyeti nedir bu işin.
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
iyigünler cruiser severler. (iyigünler serayseverler gibi oldu :) )
ya arkadaşlar bende cruiser ime mrock arkadaşınki gibi farlar taktırmak istiyorum çok güzel gözüküyorlar. acaba maliyeti nedir bu işin.

50 YTL yi geçmeyecek bir maliyeti var arkadaşım.Krom Sis farları motora ayrı bir hava katıyor......

y1pTaRJ0klhBMQ2j6m7TR4wTKCAvB9JmV3ZBwxO-DYtzdTwadzJyf8KYjt_x3OGocom


y1pVHbjtVxqEwdxxqXwSx418ys5400ChhS4JMWGrOI9lJ4LhUPnCqKRqep7zADIe8hO
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
106
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
50 YTL ise çok iyi, genelde yurtdışından getirtiyorum aksesuarları sadece kirpiklere 40 $ diyorlar :)
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
Yurtdışına gerek varmı bilmiyorum.Sonuçta aksesuracılarda yan sanayi aparatlarla çok da güzel sonuçlar elde edilebiliyor.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
motor cok etli durmus harıkaa şimdi bende motora bakım yapmaya ınıyorum yıkama cılalama bakım
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
139
buda benim tosun SALCANO M250-4

tıklayınca büyüup resimler :p







 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
249
iyi günler Cruiser tostları. tercübesi olan arkadaşlardan yardım istiyorum. bi Cruiser da ne gibi aksesuarlar kullanılır. biraz modifiye etmek için ne yapılır. uzun yola çıkacamda biraz gösterişi olsun motosikletimin çantalardan başka bişey yok üzerinde.
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
iyi günler Cruiser tostları. tercübesi olan arkadaşlardan yardım istiyorum. bi Cruiser da ne gibi aksesuarlar kullanılır. biraz modifiye etmek için ne yapılır. uzun yola çıkacamda biraz gösterişi olsun motosikletimin çantalardan başka bişey yok üzerinde.

ah eskişehir ahhhhhhh.....

sis farları olabilir sissy bar çanta var ztn dedin...cam afillisinden şöyle... bunlar geldi aklıma şimdilik
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
İçi boş egsoz gereksiz bağırdığı gibi,yakıtı artırır ve çekişi düşürür :)
 
Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
84
İçi boş egsoz gereksiz bağırdığı gibi,yakıtı artırır ve çekişi düşürür :)

650 dragstara binen insan benzinin hesabını yapmaz ama:wiinkk:

adamlar milyarlarca para harcıyo motorları bağırsın diye egzoz takıyoo sen gerekszi diyosunn ne denir ki sana...
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Paranın hesabını yapıp yapmamak,mesleğin ve gelir düzeyinle orantılıdır.Dünyanın en pahalı benzini hangi ülkede? Yurt dışında sizin 2. el diye aldığınız paraya kaç cc alabiliyor?Ben seni sende beni tanımıyorsak, yazılardan cımbızla laf çekip üstünü süslemek gereksiz olur. Bu durumda birbirimize birşey diyemeyiz. İçi boş eksozmu zannediyorsunuz adamların dünya para verip satın aldığı performans egsozlarını...lütfen :cyclopsan
650 lik bir chooper için en azından 8500 ytl bulanda motosiklet sahibi olabilir! Bırakında özel zevk diyerek 1800 cc ve üstü kullanan benzini dert etmesin.

herkes ister 650 cc maliyetine ucuz benzinle yukarıdaki motosiklete binmeyi!:bounce:
 
Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
84
Paranın hesabını yapıp yapmamak,mesleğin ve gelir düzeyinle orantılıdır.Dünyanın en pahalı benzini hangi ülkede? Yurt dışında sizin 2. el diye aldığınız paraya kaç cc alabiliyor?Ben seni sende beni tanımıyorsak, yazılardan cımbızla laf çekip üstünü süslemek gereksiz olur. Bu durumda birbirimize birşey diyemeyiz. İçi boş eksozmu zannediyorsunuz adamların dünya para verip satın aldığı performans egsozlarını...lütfen :cyclopsan
650 lik bir chooper için en azından 8500 ytl bulanda motosiklet sahibi olabilir! Bırakında özel zevk diyerek 1800 cc ve üstü kullanan benzini dert etmesin.

herkes ister 650 cc maliyetine ucuz benzinle yukarıdaki motosiklete binmeyi!:bounce:

tamam dostum sen içini boşaltma.ben de soran arkadaşla fikrimi paylaştım zaten sen yoktun hesapta.kimseden cımbızla bişey çekmedm hem gereksiz uzatmayalım.sen hala egzozunu boşaltmamakta özgürsün motorunun hem .. :wiinkk::wiinkk::wiinkk:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Amacım uzatmak değil,deneyimlerimden çıkardığım sonuçları paylaşmaktı. Saygılarımla. :):rendeer:
Eksozlar; basit boru kıvırmayla yapılmaz,her makinaya hacmine,gucune oranla uzun süren testlerden sonra yapılır,mesela 2004 1000RR için yapılan eksoz,2006 1000RR için kullanılmaz,bu örnekleri coğaltmak mümkündür!Eksoz uyumsuz olursa makinanın var olan gucu tork eğrisi , ciddi sekilde bozulur,rölenti ayarı kaçar,sersem çalısır,senkron ayarında kaçmalar olabilir,eksoz deyip gecmeyin fabrikasyon eksozlar o makinaya en uyumlu eksozdur bizde bir ses takıntısı yuzunden eline her gecen boruyu bağlıyoruz bide makina hızlandı yada guclendi diyoruz bu ciddi hatadan öte bişey değildir! Eger eksoz değişimi yapacaksanız,bu eksoz konusunda uzmanlasmış firmaların ürünlerini,ilgili motosiklete uymlu olduğu kanıtlanmış olanları takınız.
Eksoz içindeki doluluğun rontgeni…

 
Son düzenleme:
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
4
Merhaba
Bu sayfayı bugün gördüm.Normalde siteye çok fazla girmediğim için muhtemelen.Cruiser hayattır diyorum.Buda benim makinem.



URL=http://img91.imageshack.us/my.php?image=big95404916757956sbt087zf2.jpg]
big95404916757956sbt087zf2.th.jpg
[/URL]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst