[MT İstanbul] 25 Temmuz 2008 Kadıköy Buluşması / Arka Oda

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eskishehir de her şey güzeldir.
öğrenci memleketi.
arkadaşım vardı ordan biliyorum.
istanbul'un göbeğinde niye böyle şeyler yapılmıyo sayın büş :)
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
eskishehir de her şey güzeldir.
öğrenci memleketi.
arkadaşım vardı ordan biliyorum.
istanbul'un göbeğinde niye böyle şeyler yapılmıyo sayın büş :)

çünkü burda çok insan var hangi biri yani......ordaki ark ortamıda farklı olunca oldu işte...inşallah burda da yaparım cidden çok sevdiğim bi iş olur bnm için.ahhhh ahhhhh o eski günler

mt fuarları ve toplantılarında da site adına çıkar çalarız yaw ne gzl reklam olur hemde heheheh
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:):):)
yalnz konu epey saptı ya
arka oda'dan nerelere geldik :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ufaktan cazz yani.veya soft rock.
bass becerebilir misn?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beni msn de engellemeseydin orda konuşuyo olurduk hıh. :)
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
msn mi ala ala hatırlayamadım
bn senle hiç msn vb konuşmadım ki ala ala karıştırma başkasıyla
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
msn mi ala ala hatırlayamadım
bn senle hiç msn vb konuşmadım ki ala ala karıştırma başkasıyla


kişi aramaya aral yaz bak karşına çıkıcam:)
silmediysen tabi.
erenköy,grafiker,maltepeye motor bakmaya gitcem... hatırladığım cümlelerden bikaç anahtar kelime :)
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
kişi aramaya aral yaz bak karşına çıkıcam:)
silmediysen tabi.
erenköy,grafiker,maltepeye motor bakmaya gitcem... hatırladığım cümlelerden bikaç anahtar kelime :)

cidden bak şaşırdım şimdi msn silinenler bölümüne baktım sana dair bi mail adresi yok orda...cidden karıştırıyosun..maltepeye motor bakmaya hiç gitmedim ben :S gerçekten olsa yaptıysam yaptım derim kaçıcak bşy yok bunda...vasco yuı sildim mesela oda biliyo bunu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) nasıl silmişsen artık hiç bi yerde yokum.:)
neyse boşver.
ben de gelebilirsem gelirim kadıköye . yeni insanlarla tanışmak istiyorum :)
güzel çevirdim kitlenmez artık :)
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Sizi gidi topik macunları sizi... :) bir o topik bir bu topik gezin bakalım ...
Lastiğinizin önüne bir takoz koyan olur :) Yahut önüne yağ döken olur elbet :)
takoz konursa tekere alırıs, yağ basan olursa yav veriris farkedermi haanedaanımmm:cherry:

:D yoklar ama kendileri boşver öle kalsın....

neden bu kadar ittin bizi onu annamadım ben, geliceğimiz yoktu ama zorla gelices sanırım bu msjından soora :cherry::mrgreen:

Havalar sıcak ya cıvımıştır macunlar şimdi :)
Akşama doğru eserler şimdi

esicektim ama, neyss.. :cat:
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
takoz konursa tekere alırıs, yağ basan olursa yav veriris farkedermi haanedaanımmm:cherry:



neden bu kadar ittin bizi onu annamadım ben, geliceğimiz yoktu ama zorla gelices sanırım bu msjından soora :cherry::mrgreen:



esicektim ama, neyss.. :cat:

sizi getirtebilmek amaç :D hehehhh
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Konuyu Toplam 4 üye okuyor. (4 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
HeadbaNgeR, ErTech, aparat, sPORTSoFFICER

abi nerelerdesin ya :)
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
msn muhabbetine çevirmişsiniz len ortalıgı gebertirim sizi he :D
haydin bakalım siz toplaşın be öle gelicem :D
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
arkadaşlar gelmeye çalışacam şimdiden söz vermeyeyim hemde tanışmış oluruz:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
msn muhabbetine çevirmişsiniz len ortalıgı gebertirim sizi he :D
haydin bakalım siz toplaşın be öle gelicem :D


toplaşalm valla ya. uzun bi aradan snra toplu olarak insan göriyim yine :)
caddebostan can çekişiyo.finish yakındır :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst