3. Marmok - 10 Numara Eğlendik (İşte Fotolar)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Uzaklaştırma konusuna bişey diyemem, konuya biraz Fransızım..

Ama Marmok Festivaline geç kaldığımiçin gerçekten
çok ama çok üzgünüm..

Böylesi şen ve şakrak geçen bir organizasyonu kaçırmama sebep olanları
buradan esefle kınıyorum..

Biz Datça/ Akkor'a ulaştığımızda festival alanında sadece
"3.Marmok Festivali" diye yazan bir tabelaya rastladık ve fotoğrafladık o anı..

.

dsc01280sk5.jpg


.
dsc01278ze8.jpg
abi geç diince bnde son gün falan geldin sandım ..Hepten geç gelmişsin :p
Bu arada organizasyon değil katılanlar şen şakraktı dip not geçeyim :p
tabıkı hepsı bırbırınden seker tabı daha hepsıyle tanısmak nasıp olmadı ama:S barıs abı olsn sevgılı 100oktan gurkanımız olsun patronumz oılsn
tabı benm gozumde gelcegın mod larından bırıde CERRAHI arkadasımzdır
ama bu ısım vermek ıstemıorm vasco arkadasımzn terbıyesz tutumunu nasıl gormezle onu anlamıorm

murat abıcım senınlede baska festıuvallere tanısırz ınsallah
CERRAHI kardeşimizin modluğunu tüm yüreğimle tasvip ediyorum bende.Hakediyor bence.Ayrıca fazer600 arkadaşım mutlaka göreceklerdir.Çalışan iş-güç sahibi insanlar bunlar.Mutlaka adalet yerini bulacaktır müsterih ol.
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
inşallah hayırlısı olur :p

ama umursanmıuorz sanırım tequ arkadasm baksana hatta vasco onlıne olmasına ragmen cevp bıle veremıyor
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
tabıkı hepsı bırbırınden seker tabı daha hepsıyle tanısmak nasıp olmadı ama:S barıs abı olsn sevgılı 100oktan gurkanımız olsun patronumz oılsn
tabı benm gozumde gelcegın mod larından bırıde CERRAHI arkadasımzdır
ama bu ısım vermek ıstemıorm vasco arkadasımzn terbıyesz tutumunu nasıl gormezle onu anlamıorm

murat abıcım senınlede baska festıuvallere tanısırz ınsallah

Agzından bal damlıyor :p
Yalovaya gelince odesiriz :wiinkk:

:queen::queen::queen:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Nası bi ödeşme? Hediyeler neler? Bende katıliym;

CERRAHI moderatör MT şampiyonnnnn yihuuuuuu teyy teyy teyyyyyy :queen:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Nası bi ödeşme? Hediyeler neler? Bende katıliym;

CERRAHI moderatör MT şampiyonnnnn yihuuuuuu teyy teyy teyyyyyy :queen:

şşttt sen merak etme ;)
3 5 arazi kapattımmı sanada site yapacak kadar bir yer veririm hele bir mod olayım :queen:

hayırlı olsun kutluyalım mı şimdiden:p:mrgreen:

saolasın alperim :p
Olmasakta bu mesajlardan sonra yaparlar heralde :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
inşallah hayırlısı olur :p

ama umursanmıuorz sanırım tequ arkadasm baksana hatta vasco onlıne olmasına ragmen cevp bıle veremıyor
Haklısın fazer600 arkadaşım katılıyorum sana
Agzından bal damlıyor :p
Yalovaya gelince odesiriz :wiinkk:

:queen::queen::queen:
Sevgili din kardeşim.. Bende tasvip ediyorum diyorum beni neden görmüyorsun:pale:
Nası bi ödeşme? Hediyeler neler? Bende katıliym;

CERRAHI moderatör MT şampiyonnnnn yihuuuuuu teyy teyy teyyyyyy :queen:
Motor sürme kursuna ücretsiz kayıt.. Mutlaka katılmalısın :p
şşttt sen merak etme ;)
3 5 arazi kapattımmı sanada site yapacak kadar bir yer veririm hele bir mod olayım :queen:



saolasın alperim :p
Olmasakta bu mesajlardan sonra yaparlar heralde :queen::queen:

gıcık aldım 2 dkde senden:p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
kıskananlar çatlasın diyorum başka bişi demiyorum,

mali ve fazer nickli arkadas fazla gürültü yapmayın çocuk uyuyor=)


Moddluk için bende adaylar içindeyim :)

en az 5 Erhan Mod olmalı diye düşünüyorum saygılar :p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Siteden uzaklaştırma alacak bir insan mod olamaz.Ön şartlardan birisi yüz kızartıcı bir suçu bulunmamasıdır. Şurda özür dilemek yerine hala beş beş cevaplar veriyorsun.. Gerçekten yazık
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
İnanamıyorum.. Şu cevaplara bakın..Azıtma..Kendine bu güvenin nasıl geliyor ?
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tequ arkadasım bu vasco denen kısı arkadasım demek ısterdm aama boyle terbıyesız kelımeler sarfeden ınsana ben arkadasım dıyemem ozur dılemek yerıne bırde mod mu olmaya calısıyor burada koskaca dın kardesımz cerahı dururken ;)
seda arkadasım senıde nutella kursuna yollıyacagız ne kadar sana yollıyacm dıyıp yollamadıysamda bunları yalovada telafı edecegz arakdasm
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Motor sürme kursuna ücretsiz kayıt.. Mutlaka katılmalısın :p

Git başka yerde havla Mali, kendimi o Marmaris-Datça yolunda gördükten sonra bu konuda tevazu gösteremicem. Sana ancak "hhooşşşttttt" diyebilirim ::miiz::


seda arkadasım senıde nutella kursuna yollıyacagız ne kadar sana yollıyacm dıyıp yollamadıysamda bunları yalovada telafı edecegz arakdasm

Ben senin lafına inanmıyorum artık. Yalovada telafi edecekmiş peehhh. Yalova'ya gelemicem dediğim için söylüyorsun bunu. Motorunu istesem bu kadar kıvırmazdın neymiş bu nutella kardeşim... ::lac::
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Git başka yerde havla Mali, kendimi o Marmaris-Datça yolunda gördükten sonra bu konuda tevazu gösteremicem. Sana ancak "hhooşşşttttt" diyebilirim ::miiz::

Terbiyesizleşme burası düzeyli bir forum üstünü çizmelerini istemem :p
Datça-Marmaris yolunda neydin ki sen? Virajlarda sürekli frene basmak zorunda kaldım arkanda :p
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Üstümü çizmeleri için elinden geleni yaparsın beeeee :jocolor:

Ama merak etme sen emeklemeye başladığında ben bu foruma üyeydim. İyi bilirim kime ne diyeceğimi.

Ayrıca virajlarda frene basmak zorunda kalmış olamazsın arkamda, ben virajda fren yapmam hıh ::miiz::
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Erhan sende motoru sattın Mali'ye gaz veriyosun. Ayıb ayıb. İnsan arkadaşına yapmaz o yaptığını, motör mü o :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst