- Katılım
- 18 Kas 2006
- Mesajlar
- 4,288
abi geç diince bnde son gün falan geldin sandım ..Hepten geç gelmişsinUzaklaştırma konusuna bişey diyemem, konuya biraz Fransızım..
Ama Marmok Festivaline geç kaldığımiçin gerçekten
çok ama çok üzgünüm..
Böylesi şen ve şakrak geçen bir organizasyonu kaçırmama sebep olanları
buradan esefle kınıyorum..
Biz Datça/ Akkor'a ulaştığımızda festival alanında sadece
"3.Marmok Festivali" diye yazan bir tabelaya rastladık ve fotoğrafladık o anı..
.
![]()
.
![]()
Bu arada organizasyon değil katılanlar şen şakraktı dip not geçeyim
CERRAHI kardeşimizin modluğunu tüm yüreğimle tasvip ediyorum bende.Hakediyor bence.Ayrıca fazer600 arkadaşım mutlaka göreceklerdir.Çalışan iş-güç sahibi insanlar bunlar.Mutlaka adalet yerini bulacaktır müsterih ol.tabıkı hepsı bırbırınden seker tabı daha hepsıyle tanısmak nasıp olmadı ama:S barıs abı olsn sevgılı 100oktan gurkanımız olsun patronumz oılsn
tabı benm gozumde gelcegın mod larından bırıde CERRAHI arkadasımzdır
ama bu ısım vermek ıstemıorm vasco arkadasımzn terbıyesz tutumunu nasıl gormezle onu anlamıorm
murat abıcım senınlede baska festıuvallere tanısırz ınsallah