WALLACE'IN YOL GÜNLÜĞÜ (Bir MT İZMİRLİ YOLDA)

Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
35
muradım wallaCeM mim ALLAH içine sindirsin kazasız belasız da geldin
ama diyorlar ya yatacak yerin yok hakketten be hacı hiç mi ALLAH
korkun yok isyan ettirdin hepimizi :) neyse tkrr h.g
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
muradım wallaCeM mim ALLAH içine sindirsin kazasız belasız da geldin
ama diyorlar ya yatacak yerin yok hakketten be hacı hiç mi ALLAH
korkun yok isyan ettirdin hepimizi :) neyse tkrr h.g

kardeşim napalım bu seferlik böyle oldu. bi çay ısmarlasam sana biraz da olsa affeder misin? yoksa buzzz gibi soğuk bir gazoz mu olsun. inşallah bi daha beraber kaçarız:cat::rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
valla seni kutlarım wallace'm.hep hayalimiz olanı yaptın tabi bizler için artık çok uzak düşünceler binecek bi EŞEĞİMİZ bile kalmadı:pr:.ama senin titrek yolları öğrendi belki bi turda bizle atar bellimi olur:p kendine iyi bak bu gezilerin devamını istiyoruz sen gezince bizde en az senin kadar gezmiş hissediyoruz kendimizi selamlar:rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
valla seni kutlarım wallace'm.hep hayalimiz olanı yaptın tabi bizler için artık çok uzak düşünceler binecek bi EŞEĞİMİZ bile kalmadı:pr:.ama senin titrek yolları öğrendi belki bi turda bizle atar bellimi olur:p kendine iyi bak bu gezilerin devamını istiyoruz sen gezince bizde en az senin kadar gezmiş hissediyoruz kendimizi selamlar:rendeer:

kardeşim yaşıyor musun diyecem ama okuduklarımdan sonra ona yaşamak denir mi dersin sen şimdi. Titrek her zaman emrine amade. sen işi gücü ayarla kaçalım iki üç gün. Sen ben iski lodos şamatayı bir düşünsene
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
76
Murat, güzel arkadaşım. Bu topik topiklikten çıktı sen bir web sayfası açsaydın. Çatlatacaksın sen beni. Nasıl bir topik açmışsın anlayamadım ya.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Murat, güzel arkadaşım. Bu topik topiklikten çıktı sen bir web sayfası açsaydın. Çatlatacaksın sen beni. Nasıl bir topik açmışsın anlayamadım ya.

abicim sende yollardasın ve elinde süper fotoğraflar var. eğer sen topic açarsan benimkisini solda bırakır. Ankara da mısın hala?:cat:
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
7
Hocam bilmiyorum akçay a gittin mi gitmedin mi hiç ancak hiç gitmediysen ve gezmeye gidiyorsan tavsiye etmem :) ben yıllardır yazlarımı orada geçirmek zorunda kaldığımdan seni uyarıyım dedim :)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Evet, yarın sabah çıkıyorum Akçay'a doğru. :queen:

hayırlı yolculuklar abicim. izmir üzerinden geçersen alo de mutlaka...


Hocam bilmiyorum akçay a gittin mi gitmedin mi hiç ancak hiç gitmediysen ve gezmeye gidiyorsan tavsiye etmem :) ben yıllardır yazlarımı orada geçirmek zorunda kaldığımdan seni uyarıyım dedim :)

akçayı mı avucunun içi gibi bilir.:queen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir daha sabahları gezi konularına bakmayacağm bu son olsun :)
cayır cayır sıcakta yapılacak bir sürü işle başbaşa iken sinirlerim dayanmıyor böyle gezilere.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Bir daha sabahları gezi konularına bakmayacağm bu son olsun :)
cayır cayır sıcakta yapılacak bir sürü işle başbaşa iken sinirlerim dayanmıyor böyle gezilere.

Savaş abicim geçen aynı hissi senin F650 ile köy yollarından yaptığın geziyi görünce yaşamıştım. allah sağlık versin bol bol geziler yapalım. sevgilerle
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
çok güzel bir yolculuk olmuş resimlere zevkle özenerek baktım,bende 2 defa antalyaya gitmeyi planladım ama son anda çıkan aksiliklerle iptal etmek zorunda kaldım ama bir gün muhakkak gideceğim ,bu arada ağaçtaki muz yenmez olgun değildir adamın ağzını burnunu burar, bende filipinlerde öğrenmiştim :)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
çok güzel bir yolculuk olmuş resimlere zevkle özenerek baktım,bende 2 defa antalyaya gitmeyi planladım ama son anda çıkan aksiliklerle iptal etmek zorunda kaldım ama bir gün muhakkak gideceğim ,bu arada ağaçtaki muz yenmez olgun değildir adamın ağzını burnunu burar, bende filipinlerde öğrenmiştim :)

TOLME teşekkür ederim. umarım bir gün sende planlarını gerçekleştirirsin. ağaçtaki muza gelince dediğin gibi iğrençti. yediğime yiyeceğime pişman oldum. halbuki çok lezzetli olur sanmıştım. bir daha mı tövbeeee:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst