OkS SoNuCLaRı AçIkLaNDı =))

Katılım
25 Eyl 2007
Mesajlar
131
crazyboyone güzel yazmış o detayı gözden kaçırmışım bütün liselerde war fakat meslekte biras daha fazla.. ama sen dediğimi yaparsan meslekte de hiçbi sorun olmaz... okul açılır açılmaz kimseyle samimi olma bekle izle we öğren kim neyin nesi ne özentiliği war vs... 2. döneme kadar herkes kendini belli eder zaten sonra da bul bi tane kanka kendine onla takıl dewamlı kimseye sataşma özellikle de dik dik bakma :) başına bişi gelceğini zannetmiyorum sonra da derslerin temelini alırsan benim gbi okula gitmezsin :) ben okula gitmedikçe bana takdir werdiler :D
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
crazyboyone güzel yazmış o detayı gözden kaçırmışım bütün liselerde war fakat meslekte biras daha fazla.. ama sen dediğimi yaparsan meslekte de hiçbi sorun olmaz... okul açılır açılmaz kimseyle samimi olma bekle izle we öğren kim neyin nesi ne özentiliği war vs... 2. döneme kadar herkes kendini belli eder zaten sonra da bul bi tane kanka kendine onla takıl dewamlı kimseye sataşma özellikle de dik dik bakma :) başına bişi gelceğini zannetmiyorum sonra da derslerin temelini alırsan benim gbi okula gitmezsin :) ben okula gitmedikçe bana takdir werdiler :D

Bak bende aynısı dedım enes sana once bı 2-3 ay cevrenı ıncele ve bak Sonra kım ne mal oldugu ortaya cıkıo zaten ılk ay sınıftan ses seda cıkmas 2 ay mıllet bırbırını tanır ve 3 ay sınıf kanka olur ortalık karısırs herkez grubunu kurar ve kenara cekılır bu boyle devam eder gıder sonsuza dek :wiinkk: Ama ınsallah dengesızler tayfasına takılmassın cnm.. Arkadas ol ama takılma. Kımseye dayılanma kımsenın arkasını korumaya kalkma. Kımsenın aklına guvenerekte ıs yapma. Hepsı bu .. Ama tabı sende kucuksun delıkanlısın kanın sıcak ona buna sende gırıscen herkez gıbı ama boyundan buuyk ıslere hıc bı zmn kalkısma derım bak Ben o olaylardan cok gectım ve cnm cok yandı onun ıcın baskalarının cnısını yanmasını ıstemem ...
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
karısırlarsa da tamam ağbi özür dilerim mi dicem hayatta ben hakkımı yedirmem . :)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
tesekkurler muzaffer abi ..


ayrıca selçuk ağbi verdiğin bilgiler ve fikirler için gerçekten çok tesekkur ederim faydası oldu .. :)
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
helal valla kanka tebrik eder başarılarının devamını dilerim bundan iyisi san sağlığı beykoz anadolu lisesi puanı 350 idi geçen sene sen yine bak istersen
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
helal valla kanka tebrik eder başarılarının devamını dilerim bundan iyisi san sağlığı beykoz anadolu lisesi puanı 350 idi geçen sene sen yine bak istersen

Bu sene TR nın En kolay OKS sınavıydı . Yanı BU sene 100 tane 1inci cıktı 260 tanede full ceken cıktı . Dıceksın 260 tane nasıl 1 ıncı olmuyo cok basıt Bu sene 4.5.6.7.8 sıfın ortalamalarını aldırlar eger ortalaması 4 ıse 8 puanı dusuyor. 3ise 16 puanı dusuyor . 2 ise 32 puanı dusuyor. Yanı bu sene okullar en tavan puanda ogrencı alır ve Ilk tercıhlerden okullar dolar onun ıcın ANADOLU MESLEK Lısesıne yonelsın enes kardesım :wiinkk:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
helal valla kanka tebrik eder başarılarının devamını dilerim bundan iyisi san sağlığı beykoz anadolu lisesi puanı 350 idi geçen sene sen yine bak istersen


sen hangi okuldasın ?

Bu sene TR nın En kolay OKS sınavıydı . Yanı BU sene 100 tane 1inci cıktı 260 tanede full ceken cıktı . Dıceksın 260 tane nasıl 1 ıncı olmuyo cok basıt Bu sene 4.5.6.7.8 sıfın ortalamalarını aldırlar eger ortalaması 4 ıse 8 puanı dusuyor. 3ise 16 puanı dusuyor . 2 ise 32 puanı dusuyor. Yanı bu sene okullar en tavan puanda ogrencı alır ve Ilk tercıhlerden okullar dolar onun ıcın ANADOLU MESLEK Lısesıne yonelsın enes kardesım :wiinkk:


bende öyle düşünüyorum selçuk abi .. :rendeer:

ah ya ankarada olsaydın benim okula gelirdin
benim kuzen de 240 aldı :p

gelebilirim ankara MT iyi çalışıyo :p :cherry:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Neden Anadolu Teknik Değilde Meslek ??? İlla motor yada makina bolumu mu ?? Bu arada hayırlı olsun kardesım sınavın :)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
Aferin lan SAna Enes 62.67 net yapmısın :rendeer:

ne demek her zaman .. :p

tercihim büyük ihtimalle şu şekilde olacak

1.gebze anibal anadolu ( giremem öylesine yazıyorum laf olsun sayfa dolsun :p )
2.çayırova stfa anadolu meslek lisesi makina bölümü
3.tuzla anadolu meslek lisesi elektronik bölümü
3.haydarpaşa meslek makina bölümü :)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
İnşallah .. :) ama makına bölümünü sadece babam istediği için yazdık .. Allah sonumuzu hayretsın .. :p
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
85
iş yok

çocuğum astronot oldu.ancak bu ülkede iş bulamıyor neymiş efendim memleketin uzaya gidecek aracı yokmuş.şu an yer hizmetlerinde çay ocağında çalışıyor.:rendeer::rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya şu ehliyet sonuçları nerde açıklanıyo bilen var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst