- Katılım
- 25 Eyl 2007
- Mesajlar
- 131
crazyboyone güzel yazmış o detayı gözden kaçırmışım bütün liselerde war fakat meslekte biras daha fazla.. ama sen dediğimi yaparsan meslekte de hiçbi sorun olmaz... okul açılır açılmaz kimseyle samimi olma bekle izle we öğren kim neyin nesi ne özentiliği war vs... 2. döneme kadar herkes kendini belli eder zaten sonra da bul bi tane kanka kendine onla takıl dewamlı kimseye sataşma özellikle de dik dik bakma
başına bişi gelceğini zannetmiyorum sonra da derslerin temelini alırsan benim gbi okula gitmezsin
ben okula gitmedikçe bana takdir werdiler 