![]()
ok ile gösterilen yerlerde çevirmeli metal cıvata var onu kontrol et çıkart bidaha tak çok fazla sıkma devir satinin kine ellemene gerek yok onda sorun yoksa;
yalnız benimde motoru ilk aldığımda devir saati çalışıyor ama km saati hiç kalkmıyodu garantiden değiştirdiler benimki bozuktu büyük ihtimal seninki bozuk değildir çünkü ibre sonuçta kalkıyo bellki ki biyerlerde gevşeklik var kolay gelsin
150 hs nasıl tavsiye edermisiniz sorunlumudur rs 151 gibi turuncu rengi çok hoşuma gidiyo çok temiz 1,250 ye var
wallah kardeş kişi nasıl kullanmış ona göre değişir wallah motor işi şansına benim motor 14500 km yi geçti ALLHA ŞÜKÜR HİÇ BİR SORUN YAŞAMADIM HİÇ BİR PARÇASIDA DEĞİŞMEDİ BUGÜNE KADAR ALLAH KISMET EDERSE BU ŞEKİL DEVAM EDECEM YOLA AMA SENİN Kİ NASIL OLUR BİLEMEM VEYA SEN NASIL KULLANIRSIN :bounce:
iyi ozaman diyorsun karayılan eğer MOTOR YATTIYSA O MOTORDAN HAYIR GELMEZ YATAN MOTOR HER ZAMAN ARIZA ÇIKARIR VE ZATEN Bİ ARIZASIDA VARDIR ANLAYAN ANLAR - BİLEN BİLİR BU OLAYI
Herkese selam arkadaşlar.Benim hs'min marş dinamosunda küçük bi sorun var.Marşa bastığım zaman önce tık diye bir ses geliyor 1-2 saniye sonrada marş motoru anca dönderiyor acaba bu neden oluyor???Kısa bi süre önce kömürlerini değiştirmiştim acaba bağlantılardamı bi kopukluk var yoksa kömürmü kalitesiz???Anlayan arkadaşlar cevap yazarlarsa sevinirim.:bounce:
Herkese selam arkadaşlar.Benim hs'min marş dinamosunda küçük bi sorun var.Marşa bastığım zaman önce tık diye bir ses geliyor 1-2 saniye sonrada marş motoru anca dönderiyor acaba bu neden oluyor???Kısa bi süre önce kömürlerini değiştirmiştim acaba bağlantılardamı bi kopukluk var yoksa kömürmü kalitesiz???Anlayan arkadaşlar cevap yazarlarsa sevinirim.:bounce:
arkadaşım bu dınamolar ıyı degıl bunların komurlerı bıttıgınde sarıyı yanı bakırdakı oyukları duzler buda manyetık alanı etkıler senın anlıyacagın dınamo degışecek 35 ytl bırde marşa elektrık veren otomatıge bak kablosu nasıl