Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
grnt012yf1.jpg


ok ile gösterilen yerlerde çevirmeli metal cıvata var onu kontrol et çıkart bidaha tak çok fazla sıkma devir satinin kine ellemene gerek yok onda sorun yoksa;
yalnız benimde motoru ilk aldığımda devir saati çalışıyor ama km saati hiç kalkmıyodu garantiden değiştirdiler benimki bozuktu büyük ihtimal seninki bozuk değildir çünkü ibre sonuçta kalkıyo bellki ki biyerlerde gevşeklik var kolay gelsin
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
ohaa.bu topic ne hale gelmiş böyle.bundan 2 yıl önce bu topic e mesaj yazmıştım.
vay beaa.bendede vardı bir zamanlar 150 hs.
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
grnt012yf1.jpg


ok ile gösterilen yerlerde çevirmeli metal cıvata var onu kontrol et çıkart bidaha tak çok fazla sıkma devir satinin kine ellemene gerek yok onda sorun yoksa;
yalnız benimde motoru ilk aldığımda devir saati çalışıyor ama km saati hiç kalkmıyodu garantiden değiştirdiler benimki bozuktu büyük ihtimal seninki bozuk değildir çünkü ibre sonuçta kalkıyo bellki ki biyerlerde gevşeklik var kolay gelsin

kardeş sağol tşk.bi deniyelim bakalım inşallah işe yarar
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
evet karayılan ordanda gevsemiş olabilir ama sanmıyorum gevseyeceğini kesiinlikle tekerleğin ordan bir sorun vardırr
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
150 hs nasıl tavsiye edermisiniz sorunlumudur rs 151 gibi turuncu rengi çok hoşuma gidiyo çok temiz 1,250 ye var
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
150 hs nasıl tavsiye edermisiniz sorunlumudur rs 151 gibi turuncu rengi çok hoşuma gidiyo çok temiz 1,250 ye var



wallah kardeş kişi nasıl kullanmış ona göre değişir wallah motor işi şansına benim motor 14500 km yi geçti ALLHA ŞÜKÜR HİÇ BİR SORUN YAŞAMADIM HİÇ BİR PARÇASIDA DEĞİŞMEDİ BUGÜNE KADAR ALLAH KISMET EDERSE BU ŞEKİL DEVAM EDECEM YOLA AMA SENİN Kİ NASIL OLUR BİLEMEM VEYA SEN NASIL KULLANIRSIN :bounce:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
wallah kardeş kişi nasıl kullanmış ona göre değişir wallah motor işi şansına benim motor 14500 km yi geçti ALLHA ŞÜKÜR HİÇ BİR SORUN YAŞAMADIM HİÇ BİR PARÇASIDA DEĞİŞMEDİ BUGÜNE KADAR ALLAH KISMET EDERSE BU ŞEKİL DEVAM EDECEM YOLA AMA SENİN Kİ NASIL OLUR BİLEMEM VEYA SEN NASIL KULLANIRSIN :bounce:


valla BANARLI doğru söylemiş gerçektende şans işi motor 150 hs genel anlamda sorunsuz bir motor herkes öyle söylüyor ama ben motoru aldım
700'de komple alt motor değişti fabrikasyon arızalıymış alt motor garanti kapsamında olduğu için para falan vermedim.şu anda motorum 1.800 km'de şimdilik bir problemi yok alacağın motor kaç km'de temizmi kaç model
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
evet ben karayılanın dediklerini sormayı unuttum kç km yağı zamanında değişiyormu ve motor uzun süredir çalışmadığında nasıl çalıştırıyor , uzun yola çıkmışmı , çıktıysa motoru nasıl kullanmış bunun gibi sorular sorayım sana :bounce:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
iyi o zaman 2.700 km ne ki eğer bakımlarıda zamanında yapılmışsa yağı falan zamanında konmuşsa mesele yok o paraya iyidir sen bu motoru tanıdığın birinden falanmı alıyorsun.yakıt konusuna gelince ben kendi motorumun yakıtını söyleyeyim sana 1 km'ye şu anda 9-10 kuruş arası yakıyor ama senin motor ne yakar bilemem bazı hs'ler km'ye 14-15 kuruş yaktığını duyuyorum yani kullanım ile alakalı bir şey

ama sana şunu söyleyeyim kesinlikle 151 RS gibi sorunlu bir motor değil
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
iyi ozaman diyorsun karayılan eğer MOTOR YATTIYSA O MOTORDAN HAYIR GELMEZ YATAN MOTOR HER ZAMAN ARIZA ÇIKARIR VE ZATEN Bİ ARIZASIDA VARDIR ANLAYAN ANLAR - BİLEN BİLİR BU OLAYI
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
iyi ozaman diyorsun karayılan eğer MOTOR YATTIYSA O MOTORDAN HAYIR GELMEZ YATAN MOTOR HER ZAMAN ARIZA ÇIKARIR VE ZATEN Bİ ARIZASIDA VARDIR ANLAYAN ANLAR - BİLEN BİLİR BU OLAYI

tabiki yattıysa arıza çıkarabilir ama şu anda aktif durumdaysa yani kullanılıyorsa bu fiyata iyi bir motor arkadaşın dediği gibi temizse. zaten motor daha 2.700 km deymiş

sen şu motorun resimleri varsa ekle bi istersen
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
49
Marş Motoru Yardım!!!

Herkese selam arkadaşlar.Benim hs'min marş dinamosunda küçük bi sorun var.Marşa bastığım zaman önce tık diye bir ses geliyor 1-2 saniye sonrada marş motoru anca dönderiyor acaba bu neden oluyor???Kısa bi süre önce kömürlerini değiştirmiştim acaba bağlantılardamı bi kopukluk var yoksa kömürmü kalitesiz???Anlayan arkadaşlar cevap yazarlarsa sevinirim.:bounce:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
Herkese selam arkadaşlar.Benim hs'min marş dinamosunda küçük bi sorun var.Marşa bastığım zaman önce tık diye bir ses geliyor 1-2 saniye sonrada marş motoru anca dönderiyor acaba bu neden oluyor???Kısa bi süre önce kömürlerini değiştirmiştim acaba bağlantılardamı bi kopukluk var yoksa kömürmü kalitesiz???Anlayan arkadaşlar cevap yazarlarsa sevinirim.:bounce:



evet bağlantıda bir sorun olabilir kömürün kalitesi falan önemli değil ikiside sonuçta aynı görevi yapıyor ama belkide senin marş motoru ömrünü dolduruyorda olabilir :queen:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
198
Herkese selam arkadaşlar.Benim hs'min marş dinamosunda küçük bi sorun var.Marşa bastığım zaman önce tık diye bir ses geliyor 1-2 saniye sonrada marş motoru anca dönderiyor acaba bu neden oluyor???Kısa bi süre önce kömürlerini değiştirmiştim acaba bağlantılardamı bi kopukluk var yoksa kömürmü kalitesiz???Anlayan arkadaşlar cevap yazarlarsa sevinirim.:bounce:

arkadaşım bu dınamolar ıyı degıl bunların komurlerı bıttıgınde sarıyı yanı bakırdakı oyukları duzler buda manyetık alanı etkıler senın anlıyacagın dınamo degışecek 35 ytl bırde marşa elektrık veren otomatıge bak kablosu nasıl
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
arkadaşım bu dınamolar ıyı degıl bunların komurlerı bıttıgınde sarıyı yanı bakırdakı oyukları duzler buda manyetık alanı etkıler senın anlıyacagın dınamo degışecek 35 ytl bırde marşa elektrık veren otomatıge bak kablosu nasıl



evet kardes haklı olabilirsinn

14670 km deyim çok şükür sorunsuz yola devam

ne bu yaaa kimse bişey yazmıyorrr yaaa çok mu işiniz var 2 satırda yazamıyormusunuzz
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
14700 km deyimm ALLAHA ŞÜKÜR BİR SORUN YOK

14725 km deyim KISMET OLURSA EN KISA ZAMAN DA 15000 KM YAPACAM
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
slm arkadaşlar ya benim motor km'ye 10 krş yakıyordu şimdi motor 13-14 ykrş yakıyor nedense yakıt arttı acaba motorun 2.000 bakımı geldi yağ eskidiği içinmi arttı yakıt şu anda motor 2.000 km'de en son bakımı 1.000 km'de yaptırmıştım.

bu arada BANARLI motor 95 km'nin üstüne çıkmıyor üstelik tek kişi denedim sence daha fazla sürat yapması gerekmezmi aca karbüratör ayarımı gerekir yada başka birşey nedersin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst