aynalarımı çalmışlar :(

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
evet arkadadaşlar bilindiği üzere hırsız çoluk çocuk velet risklerine karşı motorumu dışarı sokağa bırakmak zorunda kalanlardanım edirne gezisi için sabah yola koyulmaya başlamadan motorumun yanına bi gittim aynaları yok yok sökmüşler 2ikisini birden hiç bukadar sinirlenmemiştim yolada çıkılacaktı aynasız olmazdı servislere gittim koskoca istanbulda paranla rezil oluyorsun esnaf kılıklı bu servisler yüzünden avrupa yakasında yok yok innova aynası yok sirkeciye gidip 20 ytl verip yan sanayi ve bukadar mı estetikten yoksun bi ayna buldum iğrenç ötesi resmen boynuz gibi onları taktım benim aklıma gelen ya xenon nu sökmek için önce aynaları çıkardılar biri görünce ön kafayı sökemeden kaçtılar yada gerçekten aynaya ihtiyacı olan birisi yaptı lanet olsun motorun gitmediğine şükrediyorum orası başka burası yenibosna uğrarsanız suyundan içmeyin pislik içinde sokaklar sebebi belli varoşlar :pr:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
haydaaaaaaaaaaaaaaaaa yazık yemin ederim yah.

Geçmiş olsun :rendeer:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Dikkat et motoru parça parça çalarlar var ya bi bakmışsın iskeleti kalmış motorun :mad:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Dikkat et motoru parça parça çalarlar var ya bi bakmışsın iskeleti kalmış motorun :mad:

bizim burası istanbul çekirge bir zıplar 2 zıplar sonra gece bi sniper in atışına kurban olur (şakam yok)
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Valla ben de üzüldüm dostum.Geçmiş olsun.Umarım o şerefsizleri bir daha gelirler de yakalarsın:cat:
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
aynayı ne yapacak satsa para etmez ya. millet iyice ruh hastası oldu.
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yuh artık !! Geçmiş olsun
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
geçmiş olsun dostum dışarda kalması çok kötü motorun 3 sene önce benimde wave varken komple arka lastikle göbeği çalmışlardı çok kızmıştım sebep honda parçalarının pahalı olması ama bukadarınada pes yani ya....
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Geçmiş olsun kardeşim :) Bu yüzden İST u sevmiyorum hiç :farao:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
zaten çalan ayna için çalmışsa kesinlile çinli bi cup motoru yada innovası var eğer motoru innova değilse aynalar asla uymaz çünkü sol taraf ters diş sadece innovaya özgü
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
üstüne branda ört.
ben her gün üşenmeden örtüyoum valla.çıplak olunca insanlar merak ediyo.
açık bıraktım bi gün çoluk çocuk,tinerci kılıklı insanlar bakıp duruyodu..
düşün bi de jinluna bakıyolar :)
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Ne şerefsiz insanlar bunlar ya...Benimde brandamı çalmışlardı.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
geçmiş olsun yazık olmuş .. bu hırsızlık olaylarında ceza çok önemli .. iran kanunları gelsin bak bidaha kimse kisenin malına canına kast ediyomu .. tekrar geçmiş olsun
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
ohaaaa
yuh artık yaa şerefsizlere bak :cyclopsan
geçmiş olsun sato iyi motoru götürmemişler beterin beteri war tabi
allah bunları görüyordur ve cezalarını verir umarım:farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst