cakalaz Katılım 12 Eki 2006 Mesajlar 11,471 5 Tem 2008 Konu Yazar #1 Arkadaışım BeLMa ; Doğum gününü en içten dileklerimle kutlarım Kızma kutlamadın diye
aitheros85 Katılım 3 Eyl 2007 Mesajlar 403 5 Tem 2008 #2 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. çok sağol ya çok mutlu ettin beni çok teşekkür ederim
barrokas Katılım 6 May 2007 Mesajlar 1,034 5 Tem 2008 #4 happy birthday aitheros85 Belma::alkiis::::alkiis::::alkiis::::alkiis::::repci::::repci::::repci::::cheeeeer::cheeeeer::cheeeeer
happy birthday aitheros85 Belma::alkiis::::alkiis::::alkiis::::alkiis::::repci::::repci::::repci::::cheeeeer::cheeeeer::cheeeeer
aitheros85 Katılım 3 Eyl 2007 Mesajlar 403 5 Tem 2008 #5 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. belmanın anlamı yumuşak iyi huylu die biliyorum teşekkür ederim ben ismimi çok seviyorummmmmmmmm
jonturq Katılım 25 Haz 2005 Mesajlar 1,395 5 Tem 2008 #6 Ismini cok seviyor olmani cok seviyorlardir umarim , tekrar mutlu yillar.
aitheros85 Katılım 3 Eyl 2007 Mesajlar 403 5 Tem 2008 #7 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. teşekkür ederim barrokas iyki doğdum
barannet Katılım 17 Ağu 2007 Mesajlar 801 5 Tem 2008 #9 keşke benim doğumgünümde yaz mevsiminde olsaydı.. :salut: kışın kimse kutlamıyor doğum günü kutlu olsun.:rendeer:
keşke benim doğumgünümde yaz mevsiminde olsaydı.. :salut: kışın kimse kutlamıyor doğum günü kutlu olsun.:rendeer:
aitheros85 Katılım 3 Eyl 2007 Mesajlar 403 5 Tem 2008 #10 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. çok sağol bn mükemmel iyiki doğdum
ExTReMa Katılım 5 Kas 2007 Mesajlar 3,893 5 Tem 2008 #12 Farkındamısın biraz daha yaşlandın İyiki doğdun
aitheros85 Katılım 3 Eyl 2007 Mesajlar 403 5 Tem 2008 #13 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. sağol only king ben doğdum heheheh evet ama daha çok yaşlı sayılmam 30 dan sonra 2 yılda bir yaş atlayacağım heheheh her yaşın ayrı güselliği var sağol ektrame Son düzenleme: 5 Tem 2008
sağol only king ben doğdum heheheh evet ama daha çok yaşlı sayılmam 30 dan sonra 2 yılda bir yaş atlayacağım heheheh her yaşın ayrı güselliği var sağol ektrame
atlantic Katılım 26 Ocak 2008 Mesajlar 1,547 Motosikleti ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ 5 Tem 2008 #14 Doğum günün kutlu olsun Belma. ::wish::
aitheros85 Katılım 3 Eyl 2007 Mesajlar 403 5 Tem 2008 #15 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. baran ne zaman doğdun söyle ben hatırlayım kış bile olsa olur mu sağol teşekkür ederim atlantic iyiki doğdum heheh Son düzenleme: 5 Tem 2008
baran ne zaman doğdun söyle ben hatırlayım kış bile olsa olur mu sağol teşekkür ederim atlantic iyiki doğdum heheh
barannet Katılım 17 Ağu 2007 Mesajlar 801 5 Tem 2008 #16 olmaz mı tam 5şubatta. kışın kimse program yapmak istemediğinden midir nedir kutlamıyorlar doğumgünümü.. :salut:
olmaz mı tam 5şubatta. kışın kimse program yapmak istemediğinden midir nedir kutlamıyorlar doğumgünümü.. :salut:
ExTReMa Katılım 5 Kas 2007 Mesajlar 3,893 5 Tem 2008 #17 aitheros85' Alıntı: evet ama daha çok yaşlı sayılmam 30 dan sonra 2 yılda bir yaş atlayacağım heheheh her yaşın ayrı güselliği var sağol ektrame Genişletmek için tıkla ... extrema olcaktı ama neyse
aitheros85' Alıntı: evet ama daha çok yaşlı sayılmam 30 dan sonra 2 yılda bir yaş atlayacağım heheheh her yaşın ayrı güselliği var sağol ektrame Genişletmek için tıkla ... extrema olcaktı ama neyse
aitheros85 Katılım 3 Eyl 2007 Mesajlar 403 5 Tem 2008 #20 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. teşekkür ederim herkese kimse hatırlamadı burdaki arkadaşlar sağ olun sizlerin yazması bile ii geldi