4 resim çektim

Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
hayırlı uğurlu olsun, allah kaza bela vermesin :rendeer:
bence jantların rengi birde sinyallerin rengini değiştirirsen daha hoş ve güzel duracaktır. :cat:

jantların rengini değiştirecem ama ne renk gider bilmiyorum siyah düşündüm ama oda boğar motoru tavsiyelerinizi alabilirim
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
kankoş hyaırlı olsun bak acemi birliğinden geldim mi gezdirecen ha küşerim yoksa hadi öptm kcmn
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
Hayırlı uğurlu olsun arkadaşım. Kazasız belasız sürüşler dilerim sana.
Motor bloğunu güzel boyamışlar jantlarıda tavsiyem simli gümüşe boyaman, Adanada cayır cayır parlarki sorma hemde motorunu açar :) Aynalar orjinal değil sanırım ama yakışmış. Güle güle kullan,
Bende motoru koyacam ama biraz çeki düzen vermem gerek bakımlarını bitirmedim henüz, bitince paylaşacam :)
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
Hayırlı uğurlu olsun arkadaşım. Kazasız belasız sürüşler dilerim sana.
Motor bloğunu güzel boyamışlar jantlarıda tavsiyem simli gümüşe boyaman, Adanada cayır cayır parlarki sorma hemde motorunu açar :) Aynalar orjinal değil sanırım ama yakışmış. Güle güle kullan,
Bende motoru koyacam ama biraz çeki düzen vermem gerek bakımlarını bitirmedim henüz, bitince paylaşacam :)

jantların rengi benimde hoşuma gitmiyor boyayacağım ama elim değmiyor nerden baksan1 günümü alır belki geçerde simli gümüşü düşünüyorum,birde aklımda komple nikelaj yaptırayım diye geçiyor ama bakalım tam karar veremedim
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
2 Nis 2007
Mesajlar
423
jantların rengi benimde hoşuma gitmiyor boyayacağım ama elim değmiyor nerden baksan1 günümü alır belki geçerde simli gümüşü düşünüyorum,birde aklımda komple nikelaj yaptırayım diye geçiyor ama bakalım tam karar veremedim


Öyle üstad, valla bende şaseyi boyadım simli gümüşle, farkında olmadan canım ayakkabilarda boyanmış, parıl parıl geziyorum :):queen: Zahmetli ama sonuçları güzel oluıyor. Nikelajda yapabilirsin ama onu silip parlatmakta gerekecek unutma, Ama açık renkleri tercih et boğulmasın motor :) bizim paylaşıma lastiklerle ilgili son araştırmamı yazdım bak istersen :)
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
oo yeni gördüm kardeş hayırlı olsun.Sen 4 zamanlıyı sevmessin ama idare edersin artık:rendeer:
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Efendi işi bir motor, güle güle kullan Yüce Allah kaza bela vermez inşallah, Takdir Yüce Allahındır.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi günlerde kullan Maşşallah Nazar değmesin Maşşallah... Tekerin Düz Bassın...:rendeer:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
187
güzel motor hep beğenmişimdir gs500 leri ama başındaki gs den dolayı biraz kıl kapmıyor değilim hani..:)
bu arada son resimde arkada bi 4 teker var o kaç cc???
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
güzel motor hep beğenmişimdir gs500 leri ama başındaki gs den dolayı biraz kıl kapmıyor değilim hani..:)
bu arada son resimde arkada bi 4 teker var o kaç cc???[/QU




o benim kızın limuzini walla kaç cc olduğu kanıtlanabilmiş değil ama çalışmalar devam ediyor:queen:



arada bende biniyorum:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun..

kuyruğu eğri gibi..:p
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok çinliyi cebinden çıkarırı..:)kazasız belasız sürüşler..:cat:
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Çok sevdiğim bir motordur Gs 500...Senin motorda çok güzel görünüyor. Güle güle kullan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst