- Katılım
- 12 Tem 2007
- Mesajlar
- 2,743
hayırlı olsun güle güle kullan.. 
hayırlı uğurlu olsun, allah kaza bela vermesin :rendeer:
bence jantların rengi birde sinyallerin rengini değiştirirsen daha hoş ve güzel duracaktır. :cat:
kankoş hyaırlı olsun bak acemi birliğinden geldim mi gezdirecen ha küşerim yoksa hadi öptm kcmn
Hayırlı olsun kazasız belasız
Hayırlı uğurlu olsun arkadaşım. Kazasız belasız sürüşler dilerim sana.
Motor bloğunu güzel boyamışlar jantlarıda tavsiyem simli gümüşe boyaman, Adanada cayır cayır parlarki sorma hemde motorunu açarAynalar orjinal değil sanırım ama yakışmış. Güle güle kullan,
Bende motoru koyacam ama biraz çeki düzen vermem gerek bakımlarını bitirmedim henüz, bitince paylaşacam![]()
jantların rengi benimde hoşuma gitmiyor boyayacağım ama elim değmiyor nerden baksan1 günümü alır belki geçerde simli gümüşü düşünüyorum,birde aklımda komple nikelaj yaptırayım diye geçiyor ama bakalım tam karar veremedim
oo yeni gördüm kardeş hayırlı olsun.Sen 4 zamanlıyı sevmessin ama idare edersin artık:rendeer:
güzel motor hep beğenmişimdir gs500 leri ama başındaki gs den dolayı biraz kıl kapmıyor değilim hani..
bu arada son resimde arkada bi 4 teker var o kaç cc???[/QU
o benim kızın limuzini walla kaç cc olduğu kanıtlanabilmiş değil ama çalışmalar devam ediyor:queen:
arada bende biniyorum![]()