[Kütahya - MT]

Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
Hazırlıklar ne alemde arkadaşlar.perşembe,cuma ve c.tesi yola çıkacakların listesini bi çıkaralım.

Perşembe yola çıkacak olanlar

1.Alplion(alp)
2.doomsday(özgür)+1
3.mrock(emrah)
4....
5....

Cuma günü yola çıkacaklar
1.Yusuf abi+1
2.Volkan
3....
4....
Cumartesi yola çıkacaklar
1....
2....
3....
4....
5...
6....
Herkes geleceği günü yazsın ve listeyi çıkartalım şimdiden.Artçılı gelecekler ismini +1 olarak belirtsin

Emok festivalinde olmazsa olmaz malzemelere gelince(kask,mont gibi güvenlik ekipmanlarını yazmıyorum herkes bunun bilincindedir zaten) :

1.Kamp çadırı
2.Mat veya deniz yatağı
3.Uyku tulumu(gece soğuk olma ihtimali)
4.Yedek çorap,tişört,şort,pantolon
5.Terlik veya Sandalet
6.El feneri
7.Havlu
8.Mayo(Ayvalığa geçecek olanlara)
9.Arıza ihtimaline karşı çeki halatı+anahtar takımı+pense+tornavida+ayak pompası(inşallah kullanmayızda)
10.Yeterli miktarda para(en uyuz olduğum madde bu)
11.haşerat kovucu sıvılar (özellikle keneye dikkat)
12.El Sabunu

Yemek için bişey yazmaya gerek yok aynı günde çıkcak ekipler kendi aralarında kararlaştırsın bunu.
Hııı yola çıkmadan herkes birbirinin tel numaralarını kaydetsin

benim tel: 544 393 18 31-555 339 93 58
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
Perşembe yola çıkacak olanlar

1.Alplion(alp)
2.doomsday(özgür)
3.mrock(emrah)
4.el_dios(ufuk)
5....
6....
7....
8....

Cuma günü yola çıkacaklar
1.Yusuf abi+1
2.Volkan
3....
4....


Cumartesi yola çıkacaklar
1....
2....
3....
4....
5...
6....
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
inşallah patron aksilik çıkarmazsa perşembe günü yola çıkacağım bakalım.
emrah bide el sabunu ekleyelim listeye.
bide ya sabah erkenden çıkalım yada akşam çıkalım.sıcak ta pek iyi olmaz sanırsam.
bakalım ben buğün yaptırabilirsem.ön dişliyi 16 yapacagım debriyaj balatalarına bakılacak bide yağ değişecek bakımlarınızı aksatmayın bakalım.çin li dostlarımız bize eziyet etmesinler yolda:)

ufuk Kütahya dan yola çıkacaksın dimi?

benim cep tellerim:0505 517 80 11- 0537 649 43 46 kamp alanlarında turkcell dern başka pek hat çekmiyo habarınız olaaa...
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
ALPLION,ÜYEMİZ TURKCELL REKLAMI YAPMAKTAN DOLAYI GEÇİCİ SÜRELİ FORUMDAN UZAKLAŞTIRMA CEZASI ALMIŞTIR.


pu ha ha ha :D:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
emrah geçen sene 4 metre kare yerde 10 kişi telle konuşuyodu.baya da komik bi durumdu tabi olayı çok geçmeden anladık ki avea ve telsim sedece o 4 metrekare lik yerde çekiyomuş.:)
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Geleneksel Domaniç Fırında Kuru Fasulye Gezisi

Bu sene ben(hayati),Rahmi,Ahmet ve dengesi bozuk artçı(ben Rahmi'nin yalancısıyım:p) Hidayet.olmak üzere 3 motosiklet 4 kişiydik...

foto140rm9.jpg


foto143jg0.jpg


foto137yr2.jpg


foto144ha5.jpg


foto152ob7.jpg


foto154lz5.jpg


foto146tu9.jpg


foto157au8.jpg


foto160bn0.jpg


foto166qc6.jpg


foto167wq2.jpg
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
benım emok işi yatttı :salut: motorum içindeki subablar acılmışmı bişey olmuş motor gitmiyor anca öbür hafta sonu yaparım dedı motorcum ilk gezım olacaktı ama bittti sizlere hayırlı yolculuklar dılerım kazasız belsiz gidin gelin..
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
benım emok işi yatttı :salut: motorum içindeki subablar acılmışmı bişey olmuş motor gitmiyor anca öbür hafta sonu yaparım dedı motorcum ilk gezım olacaktı ama bittti sizlere hayırlı yolculuklar dılerım kazasız belsiz gidin gelin..

hadi ya üzüldüm dostum.bi Ybryle takasa gir ve festivale yetiş desem abartmış mı olurum.Hayırlısı olsun....


Hayati abi gezinizde on numara olmuş......:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
hayati abi Emoka geliyormusun listede hangi güne yazalım...
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
arkadaslar üst sılındır kapagını yenı degiştirtmiştim sorun ondaymış bu garantiye girermi üst silindir kapagı cunku yeni almiştim...... sübablarında sorun varmis ...
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
ufuk Kütahya dan yola çıkacaksın dimi?

evet abi kütahyadan cıkacam yola ben büyük ihtimalle salı gibi falan gelip kütahyada bir iki gün gecirecem, staj için kalan arkadaslar var.

liste niye böyle boş yaa ismail abi,ahmet abi ne zaman gelecekler gelmiolar mı?
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
ne o herkes heyecanlanmış :D:D:D: bende de dahil bir haftadan az akldı... ben eşyalarımı hazırladım inşallah bir şey unutmam hayırlısıyla bi çıksak yola izin kazğıdımı bu gün onaylattım çarşamba akşamından sonra izin başlıyor :D alp dediğin gibi erken çıkmak lazım yada 15:00 dan sonra bence akşam çıkalım derim en azından ufak tefek bakım yapar hazırlığımızı eksiksiz tamamlarız... saat 1-2 gibi buluşuruz ;)
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
emrah listeye necip i de ekle yusuf la beraber geleceklermiş.ufuk telefonlaşalım.
özgür ben bakımlarımı yaptırdım debriyaj balataları değişti ve ön dişli değişti.(pek dişli demeye hali kalmamış ama sadece iki diş tutuyodu.bide depriyaj teli değişti. şinci bomba oldu.
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
Güncellendi...
Perşembe yola çıkacak olanlar

1.Alplion(alp)
2.doomsday(özgür)+1
3.mrock(emrah)
4.UKKA(Ufuk)+barış
5....
6....
7....
Cuma günü yola çıkacaklar
1.Yusuf abi+1
2.Volkan
3.Necip+1
4....
Cumartesi yola çıkacaklar
1....
2....
3....
4....
5...
6....
Herkes geleceği günü yazsın ve listeyi çıkartalım şimdiden.Artçılı gelecekler ismini +1 olarak belirtsin

yusuf abiyle konuştum büyük ihtimal cuma akşamı çıkarım dedi.

Özgür abi sabahtan gidelim, niye bi günümüz boşa gitsin, kamp alanına gidip yerleşelim bir an önce.Kamp bölgesinde hakimiyeti kuralım. Aktivitelere katılalım.....
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
bencede sabah gidersek sankim biraz daha iyi olurmuş gibime geliyor...toplanıp bi konuşalım.özgür ben müsait olursam senin motoyu sanayiye ben götüreyim...necipide +1 yazalım.
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
524
dün kütahyada sanki bir kriz vardi arkadaslar nereye gitsem benzin pompası bozuk dediler 2 yere gittim adam tam dedı pompaaaaaaaa da sozu kestım benzıne zammı yapılacak dedim evet ondan çaktırma dedi :cherry:


anlamıyorum neden böle yapıyorlar kaç saat benzın alamadım sanayıde esır kaldım arkadasın motorla sonra en son carem domaniclere gittim sanırsam ordada yenı vermeye baslamıslardı benzını 5 ykr zamlanmış komik bir rakam ama insanların paraya doyum olmadıgı ıcın bu petrolculerde bazen sapıtıyorlar ....

Hiç yakıştıramadım kütahyadaki petrol ofislerine...
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
TÜRKİYE MOTOSİKLET FESTİVALİ (EMOK) OYUNLARI;

EMOK ADVENTURE OYUNU:
2 oyuncudan oluşan takımların katılımı ile yapılıyor. Start noktasından 2 kişi tek motosiklet ile yaklaşık 50 m kadar engebeli arazide ve tahtıravalli geçişi ile heycanlı bir yavaş gitme oyununun ardından yürüyerek inilebilen ancak ip kullanılması zorunlu bir eğimden takım arkadaşının yardımı ile inen oyuncu, göl kenarında bulunan kanoya can yeleği ile binerek gölün içinde bulunan ağaçlardan kendine ait olan numarayı alarak başka bir çıkış noktasından ip merdiveni kullanarak çıkacak. Bu sırada arkadaşını ip ile aşağı indiren diğer takım oyuncusu, arkadaşının çıkacağı noktaya yavaş giderek yavaş gitme oyununa devam edecek. Orada arkadaşını karşılayıp onun çıkmasına yardımcı olduktan sonra her ikisi de yine motora binerek yeniden yavaş gitme oyun kuralları çerçevesinde FINISH noktasına gelecekler ve ellerindeki numarayı hakeme teslim edecekler. Burada yavaş gitme oyununda elde edilen süre, göl oyununda elde edilen süreden düşerek toplam süre bulunacak. Tabii ki ayak yere değdiği anda takımlara 5 sn ceza verilecek ve süre hesaplanırken bu da göz önüne alınacak.

Göl etabında yarışacak arkadaşın mümkünse mayo gibi bir malzemesi olması mantıklı. Motosikleti kullanan arkadaşın ise yavaş gitme ile arasının iyi olması lazım… Ancak daha önceden herhangi bir resmi motosiklet yarışmalarında yarışmış bir kişi, burada motosiklet sürücüsü olarak katılım yapamaz….) Güzel görsel sahnelere ve oldukça çekişmelere tanık olacağız. Ödül mü? Oldukça değerli ve güzel ödüller yarışmacıları bekliyor olacak. HAYDİ, DAHA NE BEKLİYORSUNUZ? KURUN TAKIMLARINIZI VE FESTİVALDE BU GÜZEL, EĞLENCELİ VE ÇEKİŞMELİ YARIŞMAYA KATILIN.

SARKAN TOPLAR OYUNU:
Dar bir alanda (yaklaşık 100 m2) ağaçlar arasında dallardan sarkan 1 – 25 arasında numaralara sahip tenis toplarına SPORMOTO tarafından sağlanan 1 ad. KTM450 ile ayak yere değmeden sırasıyla tüm toplara kask, omuz gibi noktalar ile temas edilerek oynanan bir oyundur. Herkes aynı motosiklet ile katılacağından avantaj yoktur. Burada atlanan top 2 sn ceza, ayak yere değidiğinde 5 sn ceza, el ile topa temas halinde de 2 sn ceza süresi toplam süreye ilave edilecektir. Toplara temas için kısa dönüşlerin yapılması gerekebilecek olduğundan hız yapmanız biraz zor. Oyun, toplam 1 dk. 15 sn gibi bir sürede bitecek olduğundan biraz da acele etmenizde fayda olacak. Bu oyun da oldukça güzel hediyeler ile sizleri bekliyor. Burada da daha önceden resmi bir motosiklet yarışında yarışmış bir oyuncu katılım yapamaz. Bu sayede katılımcıların birbirlerine göre avantaj sağlaması sözkonusu değil.

DELİKANLI YARIŞI:
Biraz bizlerin çabası ile içi sulandırılmış ve çamur oluşması sağlamış bir parkurda ışıklandırmaların altında heyecanlı, çekişmeli ve biraz da çamura bulanmış bir şekilde oynayabileceğimiz ve herkesin normal bir enduro ile katılabileceği güzel bir oyun bizi bekliyor. Kendine güvenen, daha önce resmi bir yarışta yarışmamış oyuncuların katılabileceği ve çok güzel hediyelerin sizleri beklediği bir yarışma bizi bekliyor.

BASKETBOL TURNUVASI:
3 kişilik takımların tek pota normal basketbol kuralları çerçevesinde katılabileceği bir turnuva bizi bekliyor.

FUTBOL TURNUVASI:
Milli takımımızın bizleri gururlandırdığı bu spor dalı için 5 kişilik takımların birbirleri ile mücadelesine tanık olacağız.

Daha ne bekliyorsunuz? Hadi şimdiden hazırlanın. Kurun takımlarınızı, 3 – 6 Temmuz’da Küçük Elmalı Köyü – Pazaryeri – Bilecik te buluşalım.

Bu arada yarın Festival alanı her türlü haşere vs. ye karşı ilaçlanacak. Ayrıca Çarşamba son bir kez yeniden ilaçlama yapılacaktır. Bilginiz olsun.
(alıntıdır)


Yukarıda anlatılığı üzere ne kadar erken gidersek olaya o kadar hakim oluruz.Ayrıca markaların test sürüşlerini de yaparız....

bugün kimse yok formda nerede herkes???????
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst